Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en migreer uw gegevens vanuit Zopim.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Overstappen van Zopim naar LiveAgent?

LiveAgent is een multichannel klantenserviceoplossing die uw servicedesk op een aantal manieren kan verbeteren. We bieden een complete klantenondersteuningsoplossing, een groot aantal integraties en 24/7 klantenondersteuning voor al onze klanten. Start vandaag nog uw gratis proefperiode!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Zopim versus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent Zopim
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt ticketing in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
Zopim biedt Live Chat in abonement voor €72/medewerker/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt callcenter in het all-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
Zopim biedt een callcenter aan voor €72/medewerker/maand.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt selfservice in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt selfservice in een abonnement voor €121/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zopim biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zopim biedt een Twitter-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zopim biedt een Instagram-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zopim biedt een Viber-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt een kennisbank in een abonnement voor €121/medewerker/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt klantenforum in een abonnement voor €152/medewerker/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt automatisering en regels in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt API-functies in een een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
Zopim biedt IVR-functies in een abonnement voor €152/medewerker/maand.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Zopim biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
Zopim biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
Zopim biedt onbeperkte gespreksopname in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onberkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zopim biedt onbeperkt 24/7 ondersteuning als Ad-on.
server - illustration

Krijg toegang tot LiveAgent

Met ons ticketingsysteem kunt u profiteren van email, live chat, callcenter, klantenportaal, kennisbank en sociale mediakanalen, zoals Facebook, Instagram en Twitter. Start vandaag nog uw gratis proefperiode en probeer het zelf uit.

Wilt u graag zelf uw gegevens migreren?

LiveAgent biedt migratie plug-ins van helpdesk software en we werken momenteel aan een migratie plug-in van Zopim. Lees verder voor meer informatie.

monitor plug in - illustration

Welke gegevens kan ik migreren vanuit Zopim?

Mensen

Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten.

Tickets

Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.

Labels

Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.

Klaar om te migreren van Zopim naar LiveAgent?

Bekijk enkele voordelen die u ontvangt wanneer u overstapt naar LiveAgent

Uitstekende klantenservice

24/7 ondersteuning van onze vertegenwoordiges. We zijn er wanneer u ons nodig heeft.

Ultieme helpdesk oplossing

Handige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. We hebben alles wat u nodig heeft.

Kies uw taal

Kies één van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook widgets aangepast aan de taal.

Migreer vandaag nog uw gegevens vanuit Zopim

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University voor het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$15 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Migreren vanuit andere software?

Migreer gratis uw gegevens van één van de onderstaande oplossingsproviders. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Desk.com Drift Extend Freshcaller Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Zopim migratie
Kom meer te weten over de gratis proefversie Begrijp diepgaand met uitleg van professionals.

Gratis proefperiode

Kom meer te weten over de gratis proefversie Begrijp diepgaand met uitleg van professionals.

Ontdek een selectie van de beste callcentersoftware op de markt. Kies de ideale callcentersoftware voor uw website en til uw klantenservice naar de maan.

Callcenter-software

Ontdek de beste callcentersoftware van 2024! Gratis proef, geen creditcard nodig. Kristalhelder geluid, 24/7 support en flexibele functies."

Meer weten over LiveAgent? Vraag een gratis demo aan om meer te weten te komen over LiveAgent en hoe het u kan helpen slagen.

Plan een demo

Plan een demo met LiveAgent en ontdek hoe onze software uw klanttevredenheid verhoogt en meer omzet genereert. Probeer het nu!

Verken het concept van First Contact Resolution (FCR), begrijp het belang ervan en ontdek de beste FCR-praktijken om de klantenservice te verbeteren.

Oplossing bij eerste contact begrijpen (+ 6 beste praktijken)

Optimaliseer klanttevredenheid en efficiëntie met First Contact Resolution (FCR). Ontdek voordelen, meetmethoden en 6 beste praktijken!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x