Niet tevreden met ZenDesk Talk? Bent u op zoek naar een andere oplossing voor uw callcenter?
LiveAgent is de ultieme helpdeskoplossing voor uw bedrijf. Bied ondersteuning via email, live chat, sociale media, kennisbank en callcenter voor één geweldige prijs.
Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook een integratie voor callcentra. Het is snel en gemakkelijk op te zetten!
Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.
LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.
Functie | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Zendesk Talk
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt ticketing in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt Live Chat in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt een callcenter in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt selfservice in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt selfservice in een abonnement voor €121/medewerker/maand.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €49/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zendesk Talk biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zendesk Talk biedt een Twitter-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zendesk Talk biedt een Instagram-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zendesk Talk biedt een Viber-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt een kennisbank in een abonnement voor €121/medewerker/maand.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt een klantenforum in een abonnement voor €152/medewerker/maand.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt automatisering en regels in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt API-functies in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt IVR-functies in een abonnement voor €152/medewerker/maand.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Zendesk Talk biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor€15/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt onbeperkte gespreksopname in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuining
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning als Ad-on.
|
Als u op zoek bent naar een betrouwbare en goedkopere oplossing voor uw huidige software is uw zoektocht voorbij.
LiveAgent is één van de meest beoordeelde klantenondersteuningsoplossingen die er zijn, het is redelijk geprijsd en zit boordevol krachtige tools. LiveAgent heeft meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties om u te helpen uw workflow te vergemakkelijken en u in staat te stellen betere ondersteuning te bieden.
Geef het callcenter niet op. Met LiveAgent kunt u het snel en probleemloos instellen. Na de installatie kunt u ondersteuning bieden via browser, telefoon of andere apparatuur die u kiest.
Er is geen externe provider nodig, LiveAgent regelt alles voor u. Het enige dat u hoeft te doen, is verbinding maken en uw beste werk doen.
Uw bedrijf geven wat het nodig heeft om de beste klantenservice te bieden, hoeft uw budget niet te verpesten. De abonnementen van LiveAgent zitten boordevol handige tools, functies en integraties met een eerlijk prijskaartje.
Betaal niet te veel voor software die u goedkoper kunt krijgen. Bekijk onze abonnementen en ontdek meer.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
Ontdek waarom LiveAgent de beste callcentersoftware voor 2024 is! Geniet van uitgebreide integraties, automatisering en professionele functies zonder installatiekosten of kredietkaart. Start nu een gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar uitzonderlijke 24/7 klantenservice. Beoordeeld met 4,7/5 op Capterra!
Een intercomalternatief nodig?
Ontdek de 15 beste Intercom-alternatieven voor 2024 en waarom LiveAgent de ideale keuze is. Geniet van geavanceerde functies zonder installatiekosten, 24/7 klantenservice, en flexibiliteit zonder kredietkaartverplichting. Verhoog uw klantenservice met LiveAgent's aanpasbare automatisering en realtime chat. Probeer het nu gratis en ervaar een toename in klanttevredenheid en prestaties.
Ontdek het beste alternatief voor livechat
De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team