Het importeren van uw gegevens van Zendesk naar LiveAgent is een fluitje van een cent. Volg onze stapsgewijze handleiding en doe het zelf of neem contact met ons op en onze technische ondersteuningsmedewerkers zullen uw migratie vanuit Zendesk graag voor u uitvoeren.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Zendesk
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt ticketing in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt Live Chat in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt callcenter in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt een callcenter in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt selfservice in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt selfservice in een abonnement voor €121/medewerker/maand.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zendesk biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zendesk biedt een Twitter-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zendesk biedt een Instagram-integratie in een abonnement voor €72/mederker/maand.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van € 39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zendesk biedt een Viber-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt een kennisbank in een abonnement voor €121/medewerker/maand.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt een klantenforum in een abonnement voor €152/medewerker/maand.
|
Automatiseringe en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in,het Ticket-abonnementvoor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt automatisering en regels in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt API-functies in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt IVR-functies in een abonnement voor €152/medewerker/maand.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen..
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Zendesk biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in Ticket+Chat abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt onbeperkte gespreksopname in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning als Ad-on.
|
Het overzetten van uw gegevens van Zendesk vereist slechts een paar klikken. Het enige dat u hoeft te doen, is inloggen op uw LiveAgent dashboard en op de activeringsschuifregelaar in uw plug-ins klikken. Voor de migratie vanuit Zendesk is alleen uw API-sleutel nodig – er is geen aanvullende codering nodig.
Neem contact met ons op via live chat of email om ons te laten weten dat u uw gegevens van Zendesk wilt migreren. We zullen uw gegevens gratis en veilig migreren. Ondertussen kunt u achterover leunen, ontspannen en genieten van een kopje koffie.
Onze vertegenwoordigers staan 24/7 klaar om u te helpen met al uw problemen.
Onze software biedt meer dan 179 helpdeskfuncties, aangevuld met meer dan 40 integraties.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2019 en 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University bij het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan je klanten.
Most Popular
Migreer gratis uw gegevens van één van de onderstaande oplossingsproviders. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.
Migreren van Zendesk Talk naar LiveAgent?
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2019 en 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford en bied een optimale ondersteuning aan uw klanten. LiveAgent is volledig gratis of kies voor één van onze drie betalende abonnementen.
Uw gegevens migreren vanuit Zoho Desk?
LiveAgent biedt een gratis migratie van Zoho desk aan, volledig uitgevoerd door onze technische ondersteuningsmedewerkers. Het overzetten van uw gegevens van zoho desk naar LiveAgent is snel, veilig en gratis.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team