Klantentevredenheid hangt nauw samen met retentie, loyaliteit en verkoop. Als u de verkoop wilt verhogen, kunt u het beste een klantgerichte cultuur binnen uw bedrijf creëren.
Hoe meer u ernaar streeft om uw klanten tevreden te stellen, hoe beter uw bedrijf zal presteren in termen van inkomsten. Hoe? Lees verder om erachter te komen!
Met helpdesksoftware zoals LiveAgent wordt het verbeteren van uw klantenservice, retentie, loyaliteit en verkoop een fluitje van een cent. Waarom?
LiveAgent biedt meer dan 180 geavanceerde helpdeskfuncties en meer dan 100 integraties waarmee u de best mogelijke service kunt bieden.
Klanten verwachten een onberispelijke service. Als bedrijven dit niet kunnen bieden, stappen ze over. Amerikaanse bedrijven verliezen jaarlijks maar liefst meer dan $ 62 miljard door slechte klantenservice.
Amerikanen vertellen aan ongeveer 15 mensen hun slechte service ervaring door, terwijl ze maar aan 11 mensen over een goede ervaring vertellen.
74% van de mensen zal waarschijnlijk van merk veranderen als ze het aankoopproces te moeilijk vinden.
Het is 5 tot 25 keer duurder om een nieuwe klant te werven dan om een huidige klant te behouden.
We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.
Met LiveAgent komen uw emails, chats, oproepen, vermeldingen op sociale media en tickets van andere kanalen terecht in één algemene inbox.
Live chatondersteuning is een belangrijk ingrediënt voor het verhogen van de verkoop omdat het bedrijven helpt websitebezoekers om te zetten in betalende klanten.
Creëer een virtueel callcenter als onderdeel van uw helpdeskoplossing met meerdere kanalen. LiveAgent centraliseert telefoongesprekken vanaf uw website of vaste lijn op één en dezelfde plaats.
Integreer uw socialemediaprofielen in LiveAgent en reageer rechtstreeks vanuit uw account op opmerkingen, privéberichten of tweets.
Gebruik automatiseringsregels en standaardantwoorden om alledaagse taken te versnellen. Bespaar tot 15 uur per week met de automatiseringsfuncties van LiveAgent.
Bouw meerdere interne en externe kennisbanken op als onderdeel van uw selfservice oplossing. Maak FAQ’s, forums, feedback- en suggestieboxen en meer.
Kijk wie er communiceert met uw bedrijf en houd toezicht op de service die ze ontvangen. Bekijk het verbruik, statistieken, evalueer prestatierapporten en leer van klantentevredenheidsbeoordelingen.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020.
Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.
Met meer dan 180 functies, meer dan 100 integraties en eindeloze aanpassingen, de tool past zich eenvoudig aan uw zakelijke vereisten aan.
Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.
Krijg onze professionele helpdeskoplossing voor een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 30 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.
Waar wacht je nog op? Verhoog de omzet, vanaf vandaag!
Most Popular
Ontdek in deze nieuwe gids hoe u effectief klantbeoordelingen kunt verzamelen om uw bedrijf te verbeteren. Leer over het creëren van een recensiesectie op uw website, het openbaar maken van beoordelingen, het inzetten van klanttevredenheidsonderzoeken, e-mail follow-ups, sociale media peilingen en bruikbaarheidstests. Gebruik echte feedback en vermijd betaalde recensies om eerlijke inzichten te krijgen. Start vandaag nog met LiveAgent voor een gratis proefperiode van 30 dagen!
Nederlandse selfservice software
Verbeter uw klantenservice en klanttevredenheid met LiveAgent's Nederlandse selfservice software. Bied een alles-in-één portaal met kennisbank, FAQ's en forums, verlaag ondersteuningskosten en verhoog vertegenwoordigersproductiviteit. Probeer nu gratis!
Wat maakt klantenservice uitstekend?
Ontdek wat uitstekende klantenservice maakt en hoe het klantloyaliteit bevordert! Leer over essentiële kwaliteiten zoals responsiviteit, snelheid, competentie en empathie met voorbeelden van topbedrijven als Ritz-Carlton en Amazon. Verhoog de tevredenheid en bereidheid van klanten om meer te betalen met behulp van LiveAgent's klantenservice software. Start vandaag nog je gratis proefperiode!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team