Door online een goede eerste indruk te maken, kunt u uw marketing- en verkoopinspanningen verbeteren. Dit kan echter een uitdaging zijn zonder de juiste tools.
Klinkt dit bekend? Heeft u moeite om op de hoogte te blijven van vragen van klanten? Worden uw sociale kanalen overspoeld met opmerkingen en berichten die u niet begrijpt?
Als u ja heeft geantwoord, is het misschien tijd om te investeren in helpdesk software.
De moderne klant is een technisch onderlegde persoon die niet bang is om een grondige audit van uw bedrijf uit te voeren. Voordat ze producten kopen, bekijken klanten uw website, sociale media accounts en online geplaatste recensies.
De sleutel tot succes? Erken en beantwoord alle vragen die online worden geplaatst – ongeacht het gebruikte kanaal (Instagram, Facebook, Twitter, enz.)
Wanneer uw sociale kanalen worden overspoeld met onbeantwoorde opmerkingen, ziet dit er onprofessioneel uit. Om uw marketingimago te verbeteren, is het nodig om zowel positieve als negatieve sociale vermeldingen te beantwoorden.
Hoe? Met behulp van geavanceerde helpdesk software. Het volgt alle klanteninteracties op en optimaliseert ze in één gedeelde inbox.
LiveAgent verbetert uw marketing- en verkoopinspanningen in een mum van tijd. Dit is waar u naar uit kunt kijken als u eenmaal helpdesksoftware in uw dagelijkse workflow heeft geïmplementeerd — en dat is nog maar het topje van de ijsberg.
Een veilige, gedeelde, algemene inbox
Verbeterde productiviteit
Verbeterde klant tevredenheid
We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.
Bepaal welke communicatiekanalen de meeste tickets ontvangen en houd toezicht op de service die uw klanten ontvangen.
Ontvang een melding elke keer dat u een nieuwe opmerking, bericht, email of telefoontje ontvangt, rechtstreeks in LiveAgent.
Maak gebruik van functies zoals automatiseringsregels, een geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties, callcenter, interne chat en meer. Deze tools helpen u uw klanten beter te helpen en besparen u kostbare tijd.
Volg het probleemoplossingstraject van uw klant via verschillende kanalen terwijl u in dezelfde hybride ticketstroom blijft.
Het maakt niet uit of de klant u een email heeft gestuurd, u gebeld heeft en het gesprek via Twitter heeft beëindigd. LiveAgent houdt alles overzichtelijk.
LiveAgent is geïntegreerd met Facebook en Facebook Messenger. Alle directe berichten, opmerkingen en vermeldingen van uw merk belanden automatisch in uw algemene inbox.
Dankzij de Twitter-integratie van LiveAgent kunnen gebruikers merkvermeldingen, specifieke trefwoorden en retweets volgen.
Met onze Instagram-integratie kunt u reageren op reacties op uw foto’s en getagde vermeldingen van uw merk.
Beantwoord eenvoudig berichten van klanten met onze Viber-integratie.
Onze software is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende taalvertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen u en uw klanten. LiveAgent staat klaar voor u.
Houd nauw contact met uw collega’s en wees productiever onderweg! Met de mobiele apps van LiveAgent heeft u de mogelijkheid om tickets en chats op te lossen, over te dragen en erop te reageren, vooraf ingestelde filters te gebruiken om uw tickets te ordenen en de tags, notities en afdelingen te zien die aan elk ticket zijn gekoppeld.
Nu verkrijgbaar in de App Store en Google Play Store.
De sterke rapportage- en gegevensanalysefuncties van LiveAgent helpen u bij het verbeteren en verfijnen van uw bestaande marketing- en klantenservicestrategieën.
Als u een compleet overzicht heeft van waar uw tickets vandaan komen, hoe lang ze nodig hebben om beantwoord te worden en wie ze beantwoordt, kunt u de kloof overbruggen tussen de service die u levert en de service die uw klanten verwachten.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten
Peter Komornik, CEO
Organiseer inkomende tickets automatisch in de juiste afdelingen en markeer ze met tags, zodat u de inhoud van elk ticket in één oogopslag kunt zien.
Gebruik de eigen live chatfunctionaliteit van LiveAgent om in realtime met klanten te chatten, of chat intern met collega’s terwijl u vragen van klanten afhandelt.
Maak complexe interactieve spraakreactiestructuren, routeer oproepen of stel uw klanten in staat om terugbelverzoeken aan te vragen. Videochatten wordt ook ondersteund, zowel intern als met klanten.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020.
Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.
Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.
Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.
De allerbeste. Gezien de enorme hoeveelheid functionaliteit die LiveAgent biedt, is ons aanbod een koopje. Probeer LiveAgent vandaag nog.
Most Popular
Gestagneerd? Verhoog uw omzet met LiveAgent!
Verhoog uw verkoop en klanttevredenheid met LiveAgent. Creëer een klantgerichte cultuur en verbeter uw service met meer dan 180 geavanceerde functies en integraties. Probeer gratis en ontdek waarom meer dan 21.000 bedrijven voor ons kiezen! Geen creditcard nodig, start vandaag nog met uw gratis proefperiode.
Bied uitstekende klanten service.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.
De juiste helpdesksoftware voor elk startend bedrijf
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team