Meer dan 17.000 klanten vertrouwen LiveAgent met hun gegevens. Databeveiliging is van het uiterste belang voor ons. We combineren meerdere beveiligingsfuncties om ervoor te zorgen dat de klant-, werknemers- en bedrijfsgegevens altijd beschermd worden zodat onze klanten op beide oren kunnen slapen, wetende dat hun gegevens, communicatie en bedrijven beschermd worden.
Tweestapsverificatie
Authenticatie in twee stappen voegt meer beveiliging toe aan uw LiveAgent-account. Wanneer u tweefactorauthenticatie heeft ingeschakeld, moet elke poging om in te loggen op uw account vergezeld gaan van de code die u heeft gegenereerd in de Google Authenticator-app. Met authenticatie in twee stappen kunt u onbekende mensen buiten de deur houden, zelfs als ze uw wachtwoord hebben.
HTTPS-encryptie
Alle door LiveAgent gehoste accounts lopen via een beveiligde verbinding met behulp van HTTPS een> protocol. Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) is de beveiligde versie van HTTP, het protocol waarover gegevens worden verzonden tussen uw browser en de website waarmee u bent verbonden. Het betekent dat alle communicatie tussen uw browser en LiveAgent gecodeerd is, inclusief uw chat- en e-mailcommunicatie.
Veilige opslag van inloggegevens
We volgen de recentste beste praktijken om in de cloud inloggegevens en wachtwoorden op te slaan en te beveiligen.
IP & netwerkrestricties
Uw LiveAgent vertegenwoordigersdashboard kan ingesteld worden om enkel toegang toe te staan aan specifieke IP-adresbereiken.
API Beveiliging
LiveAgent REST API is beperkt tot geaccrediteerde gebruikers op basis van gebruikersnaam en wachtwoord of gebruikersnaam en API-tokens.
SPAM filtering
LiveAgent heeft een ingebouwde, intelligente SPAM-filter die z’n filtercapaciteiten voortdurend verbetert.
Bovendien hebben we ons bug bounty-programma, waarmee onafhankelijk beveiligingsonderzoek ons kan helpen onze applicatie te beschermen.
We garanderen de vertrouwelijkheid en integriteit van uw gegevens met de beste praktijken uit de branche. LiveAgent-servers worden gehost op Tier IV of III +, PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001 conforme faciliteiten. Ons beveiligingsteam brengt voortdurend beveiligingsupdates en reageert actief op beveiligingswaarschuwingen en -gebeurtenissen.
Fysieke beveiliging
Faciliteiten | Server-omgeving |
On-site Beveiliging | Veiligheidszones |
Toezicht | Server & Apparaatstoezicht |
Locatie | Datacentra in de Verenigde Staten, Europa & Azië |
Ons netwerk wordt beschermd door een overvloed aan firewalls, routertechnologie van de beste klasse, veilig HTTPS-transport over publieke netwerken en netwerkinbraakdetectie en/of preventietechnologieën (IDS/IPS) die kwaadaardig verkeer en netwerkaanvallen controleren en/of blokkeren.
Netwerkbeveiliging
Architectuur | Veiligheidszones in onze architectuur Onze netwerkbeveiligingsarchitectuur bestaat uit meerdere veiligheidszones. Gevoeligere systemen zoals applicatieservers en databaseservers worden beschermd in onze meest betrouwbare zones. Andere systemen zoals loadbalancers worden ondergebracht in zones die passen bij hun gevoeligheid, afhankelijk van de functie, classificatie van de informatie, en risico. |
Externe penetratietests | Extern Beveiligingsonderzoek |
Scannen op netwerkkwetsbaarheid | Scannen op kwetsbaarheid |
DDoS Beperking | DDoS Beperking |
Versleuteling | Communicatieversleuteling |
We hanteren een strategie voor back-up en noodherstel op meerdere niveaus. Back-ups en realtime snapshots worden met verschillende tussenpozen gemaakt en meerdere kopieën worden veilig opgeslagen op verschillende servers. Ons noodherstelprogramma zorgt ervoor dat onze diensten beschikbaar blijven of eenvoudig te herstellen zijn in geval van een ramp.
Onze redundantiearchitectuur elimineert één enkel storingspunt. In combinatie met uitgebreide back-ups zorgen we ervoor dat klantgegevens worden gekopieerd en beschikbaar zijn in verschillende productiesystemen.
LiveAgent leeft de AVG-richtlijnen die op 25 mei 2018 van kracht werden volledig na. Een team van beveiligingsexperts en ontwikkelaars werkte aan het versterken van ons beveiligingsbeleid en het vergroten van het bewustzijn over gegevensbescherming en wat van onze medewerkers wordt vereist om te voldoen aan de regels die de AVG stelt. We hebben er ook voor gezorgd dat onze klanten tijdig werden geïnformeerd over recente ontwikkelingen.
Meer informatie over LiveAgent en GDPR.
Welke informatie verzamelen we?
We verzamelen e-mailadressen van Google gebruikers.
Hoe gebruiken we de informatie? We gebruiken het voor toegang tot de mailbox van Google gebruikers om hun e-mails te verwerken in tickets.
Hoe delen we de informatie? We delen de informatie niet met derden.
Het gebruik van informatie die ontvangen wordt van Google API’s, zal voldoen aan het Google API Gebruikersgegevensbeleid voor Services, inclusief de vereisten voor beperkt gebruik.
Log in op uw LiveAgent account
Log in op uw LiveAgent account en profiteer van krachtige klantenservice tools die communicatie verbeteren en verkoop verhogen. Heeft u nog geen account? Start een gratis proefperiode zonder verplichtingen! Bezoek onze site voor meer informatie over onze alles-in-één oplossingen en reviews.
Bied uitstekende klanten service.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.
Heeft u nood aan betrouwbare Nederlandse telefonie software?
Bellen en gebeld worden via internet met onze geavanceerde telefonie software. Voer internationale en regionale oproepen voor lokale prijzen.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.