LiveAgent biedt de snelste live chatwidget op de markt, een meerkanaals ticketsysteem a> en een verscheidenheid aan functies en integraties om u te helpen uw klantenondersteuning top te maken. Ga verder dan alleen een geweldig chatplatform en voorzie uw ondersteuningsteam van een ticketsysteem dat email, live chatberichten, sociale media, callcenter en klantenportaal kan verwerken.
Blijf lezen en ontdek waarom LiveAgent het perfecte gebruikersvriendelijke alternatief is. Onze gratis proefperiode van 14 dagen kan u laten zien wat LiveAgent tot een geweldige software voor klantenondersteuning voor uw bedrijf maakt.
Functie | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
UserLike
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
UserLike biedt geen ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
UserLike biedt Live Chat in een abonnement voor €30/medewerker/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
UserLike biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
UserLike biedt geen selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
UserLike biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €30/medewerker/maand.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
UserLike biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
UserLike biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
UserLike biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
UserLike biedt geen kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
UserLike biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
UserLike biedt automatisering en regels in een abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
UserLike biedt API-functies in een abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
UserLike biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
UserLike biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
UserLike biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €30/medewerker/maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
UserLike biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €30/medewerker/maand.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
UserLike biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €30/medewerker/maand.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
UserLike biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €30/medewerker/maand.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
UserLike biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
UserLike biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Bouw klantenloyaliteit op en beantwoord klantengesprekken sneller met de juiste live chat. LiveAgent heeft de snelste van allemaal, met chat weergegeven snelheden van 2,5 seconden. Verbeter de efficiëntie van vertegenwoordigers dankzij live chatfuncties zoals realtime typweergave, proactieve chatuitnodigingen en aangepaste chatknoppen. Lees meer over live chatfuncties of probeer het vandaag nog en ontdek wat het zo geweldig maakt.
Bouw klantenrelaties op met een ticketsysteem dat elk kanaal afhandelt dat uw klanten gebruiken. Emails beantwoorden, problemen oplossen via live chat, oproepen van klanten ontvangen a>, schrijf artikelen over klantenportaal en krijg sociale op Facebook, Twitter en Instagram. LiveAgent kan ook overweg met Viber. Zorg overal voor klantentevredenheid met slechts één helpdesksoftware.
Elk communicatiekanaal dat u met LiveAgent kunt bedienen, wordt ondersteund door zakelijke tools en functies die u kunnen helpen uw klus te klaren. Filter vragen van klanten, houd feedback van klanten bij, gebruik tags om dingen gesorteerd te houden, of gebruik gamificatiefuncties om de prestaties en betrokkenheid van vertegenwoordigers te verbeteren. Bekijk de volledige lijst met functies en ontdek hoe u uw workflow kunt verbeteren.
Baanbrekende software
Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.
Verras uw klanten met razendsnelle reacties.
Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.
Grote klantentevredenheid bieden is een van onze belangrijkste prioriteiten en daarom doen we ons best om voor iedereen een geweldige klantenervaring te creëren. Dit is mogelijk dankzij onze 24/7 ondersteuning die beschikbaar is via email , live chat , of telefoon . Neem contact met ons op wanneer u een probleem wilt oplossen of iets nieuws wilt leren over LiveAgent.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Begin met het verbeteren van uw klantenondersteuning en voeg meer communicatiekanalen toe aan uw helpdesk. Bekijk onze tourvideo en bekijk onze betaalbare tariefplannen. Als u de LiveAgent-ervaring wilt, start dan onze gratis proefperiode van 14 dagen. Geen verplichtingen, dat beloven we.
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.
Ontdek het beste alternatief voor livechat
De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het beste LiveChat-alternatief is: geen installatiekosten, 24/7 support, en flexibele opzegging. Probeer gratis!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team