Teamwork Desk is een geweldig stuk software dat volledig in staat is tot alles wat uw klantenserviceteam nodig heeft. Niet elke oplossing is echter geschikt voor elk bedrijf en soms wilt u gewoon iets anders proberen.
Probeer LiveAgent en maak kennis met ons meerkanaalsticketingsysteem a>, geavanceerde functies en elke helpdesktool die u nodig heeft voor het oplossen van die moeilijke klantenvraag.
Blijf lezen om meer te weten te komen over LiveAgent, of start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen en bied multi-channel ondersteuning met de juiste software voor klantencommunicatie.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
TeamWork Desk
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamWork Desk biedt ticketing in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
TeamWork Desk biedt geen Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
TeamWork Desk biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt selfservice in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamWork Desk biedt selfservice in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
TeamWork Desk biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
TeamWork Desk biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
TeamWork Desk biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
TeamWork Desk biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamWork Desk biedt een kennisbank in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
TeamWork Desk biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamWork Desk biedt automatisering en regels in een abonnement voor €20/medewerker/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamWork Desk biedt API-functies in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
TeamWork Desk biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
TeamWork Desk biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamWork Desk biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
TeamWork Desk biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen..
|
TeamWork Desk biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
TeamWork Desk biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
TeamWork Desk biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamWork Desk biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €11/medewerker/maand.
|
Ticketbeheer in LiveAgent is eenvoudig dankzij onze multi-channel communicatie die alle tickets regelt die afkomstig zijn van verschillende communicatiekanalen.
E-mails zijn nog maar het begin, profiteer van de realtime chat , beantwoord telefoongesprekken en schrijf geweldige artikelen voor uw kennisbank om een nuttig klantenportaal te creëren. Sociale media-integraties maken deel uit van de deal, LiveAgent heeft ingebouwde Facebook, Twitter, Instagram a>, en zelfs Viber en WhatsApp-functies om u tijd te besparen.
Rust uw klantenondersteuningsteam uit met een van de populairste en snelste communicatiekanalen. Behandel verzoeken van klanten sneller dankzij de snelste live chatwidget > , met weergegeven chatsnelheden van slechts 2,5 seconden .
Onze live chat heeft ook realtime typeweergave , volledige chatgeschiedenis , proactieve chatuitnodigingen en aangepaste knoppen om u te helpen opvallen. Bekijk hier de volledige lijst met functies.
Elke klantenservicesoftware heeft de juiste helpdeskfuncties nodig om u te helpen betere klantenrelaties op te bouwen. Naast de toolset met meerdere kanalen, ondersteunt LiveAgent elke tool en elk kanaal met een breed scala aan geavanceerde functies om u te helpen elk klantenprobleem efficiënt afhandelen.
LiveAgent biedt ook krachtige integraties met meer dan 140 populaire apps zodat u aangepaste werkflows maken. Alles is verpakt in één gebruiksvriendelijke oplossing.
We begrijpen dat het creëren van klantengeluk onmogelijk is zonder uitstekende klantenservice te bieden >. Verzoeken van klanten moeten efficiënt en snel worden afgehandeld.
Klantentevredenheid is een van onze belangrijkste prioriteiten en we doen ons best om onze klanten tevreden te houden. Daarom bieden wij een professionele service aan al onze klanten. U kunt contact met ons opnemen wanneer u hulp nodig heeft . We staan 24/7 voor u klaar .
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Probeer de ticketbeheermogelijkheden van LiveAgent en ervaar onze toolset met geavanceerde functies en integraties gratis.
Bekijk onze betaalbare abonnementen of start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen . Geen verplichtingen en geen kredietkaart gegevens vereist. Klik op de onderstaande knop en start uw proefperiode meteen .
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
Ontdek LiveAgent, het ultieme Helpshift-alternatief voor uw helpdeskbehoeften. Geniet van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten en geen kredietkaart nodig. Verbeter uw klantentevredenheid met onze uitgebreide functies en bespaar tijd en geld. Start nu met een gratis proefperiode van 30 dagen!
Ontdek het beste alternatief voor livechat
De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team