Overweegt u uw gegevens van Teamsupport naar uw nieuwe LiveAgent te migreren? Onze oplossing kan u helpen uw klantenondersteuning te verbeteren met ons volledig uitgeruste ticketsysteem. Begin vandaag nog met uw gratis proefperiode en ontdek hoe uw helpdesk hiervan kan profiteren.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig..
|
TeamSupport
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in hetTicket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamSupport biedt ticketing in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die je op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
TeamSupport biedt Live Chat in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
TeamSupport biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamSupport biedt een selfserviceportaal in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
TeamSupport biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
TeamSupport biedt een Twitter-integratie in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
TeamSupport biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
TeamSupport biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamSupport biedt kennisbank in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamSupport biedt klantenforum in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnment voor €15/medewerekr/maand.
|
TeamSupport biedt automatisering en regels in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamSupport biedt API-functies in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
TeamSupport biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
TeamSupport biedt videogesprekken in een abonnement voor €69/medewerker/maand.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamSupport biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt een onbeperkt aantal websites.
|
TeamSupport biedt geen onbeperkt aantal websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerkers/maand.
|
TeamSupport biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamSupport biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname.
|
TeamSupport biedt geen onbeperkte gespreksopname.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder beperking van het aantal vragen dat u kunt indienen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
TeamSupport biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €50/medewerker/maand.
|
Krijg toegang tot een ticketsysteem dat email, live chat, callcenter, sociale media en klantenportaal kan beheren. Draag vandaag nog uw vertegenwoordiger- en klantengegevens over en ontdek hoe u uw ondersteuning kunt verbeteren.
Ons personeel werkt momenteel aan een migratieplug-in voor Teamsupport. Blijf ons volgen voor meer informatie!
Draag tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden over.
Draag al je afdelings- en ticketlabels over.
Bekijk enkele leuke voordelen die je krijgt wanneer je overschakelt naar LiveAgent
24/7 ondersteuning van onze vertegenwoordigers. Wij zijn er wanneer u ons nodig hebt.
Nuttige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. We hebben alles wat je nodig hebt.
Kies uit één van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook taalaanpasbare widgets.
LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2023. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University en bied ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.
Most Popular
Migreer gratis uw gegevens van één van de onderstaande oplossingsproviders. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.
Overstappen van Chaport naar LiveAgent?
Overstappen van Chaport naar LiveAgent? Migreer eenvoudig al uw gegevens en profiteer van een geavanceerde klantondersteuningsoplossing met uitgebreide functies en integraties. Krijg toegang tot ticketing, live chat, callcenter en meer voor een geweldige prijs. Probeer het nu gratis en ontdek waarom LiveAgent de ideale keuze is voor uitstekende klantenservice!
Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?
LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020. Sluit u aan bij bedrijven zoals Huawei en Yamaha om geweldige klantenondersteuning te bieden.
Overstappen van Extend naar LiveAgent?
Wilt u uw gegevens van Extend naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.
Overstappen van CallPage naar LiveAgent?
LiveAgent is een helpdeskoplossing die meerdere platforms in één interface met elkaar verbindt. Migreer van CallPage naar LiveAgent en profiteer van zakelijke voordelen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team