Bent u op zoek naar een andere oplossing voor uw klantenondersteuning? Wilt u via meerdere kanalen ondersteuning bieden en uw klanten keuzemogelijkheden geven als het gaat om contact?
Probeer LiveAgent. LiveAgent is de ultieme omnichannel-oplossing voor uw helpdesk. LiveAgent zit boordevol krachtige functies en integraties en biedt u alles wat u nodig heeft om betere ondersteuning te bieden.
Meer dan 175 functies om uw werk gemakkelijker en leuker te maken.
LiveAgent pakt uit voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betaalde abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.
LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid & verbetert de conversiepercentages.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Tawk
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Tawk biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
Tawk biedt Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Tawk biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Tawk biedt geen selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Tawk biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Tawk biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Tawk biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Tawk biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Tawk biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Tawk biedt een klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
Tawk biedt geen automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
Tawk biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Tawk biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Tawk biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Tawk biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Tawk biedt onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Tawk biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Tawk biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Tawk biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Tawk biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Live chat is één ding, maar wat dacht u van meer? Klanten komen niet alleen via één kanaal, dus het beste is om meer van hen te dekken. Ondersteuning bieden via email, sociale media, callcenter en kennisbank. LiveAgent ondersteunt zelfs onder andere Instagram.
Het ticketsysteem van LiveAgent regelt alles voor u, zodat er geen rommel in uw communicatie ontstaat. Alles is geregeld, zoals het hoort.
We snappen het, live chat is waar u in de eerste plaats voor kwam. Waarom niet de snelste op de markt? De widget van LiveAgent toonde snelheden van 2,5 seconden.
Bovendien krijgt u te zien wat uw klanten willen terwijl ze het typen. Bereid uw antwoorden voor voordat ze op verzenden drukken en verras ze met uw snelheid.
Blijf bij mensen die u kent en vertrouwt en betaal alleen voor tools. Goede helpdesksoftware hoeft niet duur te zijn. LiveAgent heeft drie geweldige betaalde abonnementen boordevol tools en functies waarmee u betere ondersteuning kunt bieden.
LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire oplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team