LiveAgent biedt een intuïtieve interface vol handige tools waarmee u problemen van klanten sneller kunt oplossen. Schakel over naar onze klantenservice en verbeter uw ticketbeheer met ons multichannel ticketsysteem dat al uw communicatie verenigt.
Profiteer van automatiseringen en integraties om uw workflows te verbeteren. Lees meer over LiveAgent of start vandaag nog de gratis proefperiode van 30 dagen om de LiveAgent-ervaring te ervaren.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
SysAid
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
SysAid biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
SysAid biedt Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
SysAid biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
SysAid biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
SysAid biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
SysAid biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
SysAid biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
SysAid biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
SysAid biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
SysAid biedt een klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
SysAid biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
SysAid biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
SysAid biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
SysAid biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
SysAid biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
SysAid biedt onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
SysAid biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
SysAid biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
SysAid biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
SysAid biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
LiveAgent biedt ondersteuning voor verschillende communicatiekanalen, ondersteund door extra functies. U kunt ze gebruiken om meer klanten te bereiken en hun problemen veel sneller op te lossen. Profiteer van emailticketing, live chat, callcenter, klantenportaal of sociale media – Facebook, Twitter a>, en Instagram. Wees overal aanwezig dankzij één uniform platform en bied de best mogelijke klantenservice.
Til uw klantenservice naar een hoger niveau met de snelste beschikbare live chatwidget. Met chat weergegeven snelheden van 2,5 seconden kunt u problemen sneller oplossen en op uw beurt betere klanten- en gebruikersbeoordelingen. De gebruiksvriendelijke interface maakt het voor iedereen gemakkelijk om contact met u op te nemen en extra functies geven u volledige zichtbaarheid van online bezoekers.
Klantenservicebeheer wordt eenvoudiger wanneer u wordt ondersteund door analyse, monitoring, soepele workflows en integraties. Met LiveAgent kunt u uw workflow verbeteren automatiseringen maken, uw succes bewaken, en integreer apps die u dagelijks gebruikt om ze onder één dak te verenigen. Bekijk onze pagina’s, functies en integraties voor meer informatie.
Baanbrekende software
LiveAgent, opgericht in 2006, was de eerste oplossing op de markt die live chat en helpdeskmogelijkheden bood. Vanaf 2023 is LiveAgent de best beoordeelde en meest beoordeelde helpdeskoplossing op de markt, met meer dan 150 miljoen gebruikers en 40.000 bedrijven wereldwijd.
Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.
Verwen uw klanten met razendsnelle reacties.
Verhoog uw verkoop door ervoor te zorgen dat uw klanten loyaal blijven aan uw merk.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering die ons in staat stellen om uitzonderlijke ondersteuning te bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Word lid van LiveAgent en word vandaag nog een tevreden klant. Bekijk onze betaalbare abonnementen die geschikt zijn voor bedrijven van vele groottes en sectoren. Of ga uw gang en start onze gratis proefperiode van 30 dagen. Geen verplichtingen en geen kredietkaartgegevens vereist.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team