LiveAgent biedt een intuïtieve interface vol handige tools om u te helpen problemen van klanten sneller op te lossen . Schakel over naar onze klantenservice en verbeter uw ticketbeheer met ons ticketsysteem met meerdere kanalen dat al uw communicatie verenigt.
Profiteer van automatiseringen en integraties om uw workflows te verbeteren . Lees meer over LiveAgent of start vandaag de gratis proefperiode van 14 dagen > om de LiveAgent-ervaring te krijgen.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
SysAid
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
SysAid biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
SysAid biedt Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
SysAid biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
SysAid biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
SysAid biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
SysAid biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
SysAid biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
SysAid biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
SysAid biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
SysAid biedt een klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
SysAid biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
SysAid biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
SysAid biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
SysAid biedt videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
SysAid biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
SysAid biedt onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
SysAid biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
SysAid biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname.
|
SysAid biedt geen onbeperkte gespreksopname.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder beperking van het aantal vragen dat u kunt indienen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
SysAid biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
LiveAgent biedt ondersteuning voor een verscheidenheid aan communicatiekanalen, ondersteund door extra functies . U kunt ze gebruiken om meer klanten te bereiken en hun problemen veel sneller op te lossen. Profiteer van emailtickets , live chat , callcenter , klantenportaal , of sociale media – Facebook , Twitter en Instagram . Wees overal aanwezig dankzij één uniform platform en bied de best mogelijke klantenservice .
Breng uw klantenservice naar een hoger niveau met de snelste live chatwidget die beschikbaar is . Met weergegeven chatsnelheden van 2,5 seconden kunt u problemen sneller oplossen en op zijn beurt betere klant- en gebruikersrecensies krijgen. De gebruiksvriendelijke interface maakt het voor iedereen gemakkelijk om contact met u op te nemen en extra functies geven u volledige zichtbaarheid van online bezoekers.
Klantenservicebeheer wordt eenvoudiger wanneer u wordt ondersteund door analyses , monitoring , soepele werkflows en integraties sterk>. Met LiveAgent kunt u uw werkflow verbeteren, automatiseringen maken, controleer uw succes en integreer apps die u dagelijks gebruikt om ze te verenigen op één en dezelfde plaats. Bekijk onze functie- en integratiepagina’s voor meer informatie.
Baanbrekende software
Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.
Verras uw klanten met razendsnelle reacties.
Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Word lid van LiveAgent en word vandaag nog een tevreden klant . Bekijk onze betaalbare abonnementen die geschikt zijn voor bedrijven van verschillende groottes en sectoren. Of ga uw gang en start onze gratis proefperiode van 14 dagen . Geen verplichtingen en geen kredietkaartgegevens vereist.
Op zoek naar een Kayako-alternatief?
Op zoek naar een Kayako-alternatief? Ontdek LiveAgent, de beste keuze met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en zonder kredietkaartvereisten. Geniet van een hybride ticketingsysteem met meer dan 179 functies en 40 integraties. Migreer eenvoudig van Kayako naar LiveAgent binnen 5 minuten. Start nu je gratis proefperiode en ervaar ultieme klantenservice!
Op zoek naar een Tidio-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het ultieme Tidio-alternatief is, met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Geniet van krachtige functies zoals live chat, callcenter, en sociale media-integraties in één gebruiksvriendelijk systeem. Start nu uw gratis proefperiode en verhoog de klantentevredenheid!
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team