Download de juiste helpdesksoftware voor uw bedrijf. LiveAgent is een omnichannel-oplossing die u geweldige tools biedt om de best mogelijke klantenondersteuning te bieden.
Het ticketsysteem van LiveAgent doet meer dan alleen emailen. Gebruik alle relevante communicatiekanalen en kom dichter bij uw klanten staan.
Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook callcenterintegratie. Het is snel en eenvoudig in te stellen!
Meer dan 175 functies om uw werk gemakkelijker en leuker te maken.
LiveAgent pakt uit voor een redelijke prijs. Kies een van onze drie betaalde abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
SupportBee
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
SupportBee biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
SupportBee biedt geen Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
SupportBee biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
SupportBee biedt geen selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
SupportBee biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
SupportBee biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
SupportBee biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
SupportBee biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
SupportBee biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
SupportBee biedt een klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
SupportBee biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
SupportBee biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
SupportBee biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
SupportBee biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
SupportBee biedt geen onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
SupportBee biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
SupportBee biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
SupportBee biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
SupportBee biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
SupportBee biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Geef uw klanten meer opties om contact met u op te nemen. Stop niet bij emails, maar laat ze u bereiken via sociale media zoals Instagram of Facebook. Ze kunnen u bellen naar uw eigen callcenter, met u chatten via een live chatwidget op uw website of zelf antwoorden zoeken via de kennisbank.
Elke communicatie wordt beheerd via een betrouwbaar ticketsysteem, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over rommelige communicatie. Alles is geregeld, zoals het hoort.
Een live chat is een geweldig hulpmiddel om uw klanten rechtstreeks vanaf uw website snel met u in contact te laten komen. Daarom moet het zo snel mogelijk zijn.
LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt, met chatweergavesnelheden van 2,5 seconden. U kunt zelfs zien wat uw klanten typen terwijl ze het typen en uw antwoorden voorbereiden voordat ze op verzenden drukken.
Het aanschaffen van meer tools, functies en communicatiekanalen voor uw helpdesk hoeft uw budget niet te verpesten. De betaalde abonnementen van LiveAgent zijn redelijk geprijsd en zitten boordevol alles wat u nodig hebt om betere klantenondersteuning te bieden.
Bekijk onze abonnementen en oordeel zelf .
Stap vandaag nog over op LiveAgent en bied betere ondersteuning met de juiste tools.
LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire oplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team