Satur
  • Gebruiksscenario
  • Satur

Satur

Met Satur al 100 jaar zorgeloos de wereld rond.

Traditie en stabiliteit

We brengen u al 100 jaar onvergetelijke reiservaringen. Woon- en sightseeingtours in Europa en exoten, cruises, skiën en wellness hebben al 5 generaties van onze tevreden klanten in vervoering gebracht.

90000 klanten

Precies zoveel tevreden klanten kiezen elk jaar uit ons brede aanbod aan vakanties en reizen met ons mee om te ontspannen of te ontdekken.

150 leden van het team

Een breed team van professionele afgevaardigden, gidsen, animators en reisadviseurs zorgen voor een onbezorgde vakantie.

7 dagen per week

Het grootste netwerk van 43 vestigingen, 600 contractpartners, infoline, live chat en website stellen ons in staat om bij u te zijn wanneer uw reisplannen beginnen.

Houd kinderen tevreden

Een team van zorgvuldig geselecteerde en professioneel opgeleide animators verovert elk seizoen de harten van kinderen. De klantentevredenheid over de Planet Fun familieclub bereikt 96%.

… dat alles met de hulp en uitstekende samenwerking met LiveAgent.

Uitgebreide communicatie op één plek.

In het verleden gebruikten we LiveAgent primair als chattool voor online communicatie met klanten via een website. Later zijn we deze applicatie actief gaan gebruiken voor communicatie voor geselecteerde e-mailadressen, waar we een overzicht moesten hebben van de eisen en hun oplossingen. Ons bedrijf SATUR heeft het grootste eigen verkoopnetwerk van alle reisbureaus in Slowakije en daarom was het slechts een kwestie van tijd voordat we verkopers uit heel Slowakije te pakken kregen met hun e-mailadressen op één plek.

Momenteel kunnen we eenvoudig de geschiedenis van de volledige communicatie met elke klant volgen. Dit geeft ons verkoopteam belangrijke informatie over alle aanvragen en vragen die de klant eerder bij ons heeft gehad, en helpt ons ook om te controleren hoe efficiënt onze verkopers omgaan met deze vragen.

… ook onze interne communicatie kent regels

Onze organisatiestructuur is vrij uitgebreid en we hebben verschillende afdelingen, met de behoefte aan dagelijkse communicatie. Daarom hebben we besloten om de interne communicatie zo efficiënt mogelijk te laten verlopen en hebben we accounts aangemaakt voor elke collega binnen de afzonderlijke afdelingen. Onder andere interne chat is ook erg populair.

LiveAgent ook als kennisbank voor onze collega’s

Ten tijde van de coronacrisis waren we genoodzaakt om de manier waarop interne training te veranderen en het delen van dynamisch veranderende informatie nodig was voor het dagelijkse werk van onze medewerkers. We kozen voor verschillende opties, zoals een intranet, gedeelde bestanden, elektronische handleiding en meer. Uiteindelijk is de beslissing genomen om de “kennisbank” in de LiveAgent-applicatie te gebruiken, en onze operators kunnen deze methode niet genoeg prijzen. Alle informatie is op één enkele plaats beschikbaar met de mogelijkheid om in volledige tekst te zoeken, evenals de methode om deze gegevens bij te werken is zeer eenvoudig en we kunnen onze collega’s in heel Slowakije dagelijks van up-to-date informatie voorzien.

Jozef Granec, SATUR

Bekijk de rest van de verhalen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x