Refresher
  • Gebruiksscenario
  • Refresher

Refresher

Levensstijl. Mode. Technologie. Muziek. Alles wat trending en geliefd is bij millennials is te vinden op een van de meest bezochte websites in Slowakije. Bovendien is dit project tot nu toe zo succesvol dat het onlangs is uitgebreid naar Tsjechië. Je zou een heel eind moeten lopen om iemand te vinden die nog nooit van Refresher heeft gehoord – een vlaggenschipwebsite – waar je leert “wat is er aan de hand”. Waarom zouden ze helpdesksoftware nodig hebben, vraagt u zich misschien af?

Stel u een situatie voor waarin u de hele staf van redacteuren moet aansturen die alles behandelen, van het nieuwe Kanye West-album tot de 10 meest interessante feiten over Pablo Escobar tot de beste sneaker-releases van 2016. Voeg daar nog wat marketingzaken en ontwerpdingen aan toe en u kunt al zien hoe uw e-mailclient een onhandelbare puinhoop wordt. Dit is precies het moment waarop LiveAgent, met al zijn functies, tussenbeide komt om de dag te redden.

Refresher besloot begin 2015 volledig te vertrouwen op LiveAgent. Ze waren op zoek naar een oplossing die alle communicatie zou helpen stroomlijnen met het oog op efficiëntie. Vergeleken met tientallen mensen die in één gedeelde mailbox werken, bewees LiveAgent zichzelf als een geschenk uit de hemel. Het Refresher-team kon het aantal ondersteunende medewerkers terugbrengen van 14 naar slechts 5 vertegenwoordigers.

Dit resultaat lijkt nog bewonderenswaardiger als u naar het grotere geheel kijkt. Het hele Refresher-ondersteuningsteam is nu in staat om te reageren & lost meer dan 1700 tickets per maand op.

Naast betere communicatie binnen hun redactieteam wordt LiveAgent ook ingezet voor communicatie met adverteerders. Hun marketingafdeling kan nu vrijwel onmiddellijk op tickets reageren en het helpt ook om de volledige geschiedenis van de communicatie met een klant binnen handbereik te hebben. Dit heeft geresulteerd in een enorme omzetgroei.

“Wat we geweldig vinden aan LiveAgent is flexibiliteit in termen van reageren op tickets en veel betere communicatie binnen ons team.”

Wat is er veranderd na de implementatie van LiveAgent?

Automatiseringsregels die op de achtergrond werden uitgevoerd, hielpen het team van Refresher om tickets onmiddellijk en zonder extra gedoe over te dragen aan de juiste persoon. Ook voor hen is het handmatig toewijzen van tickets aan teamleden erg handig. LiveAgent helpt Refresher om echt belangrijke zakelijke communicatie uit gemeenschapsberichten te filteren. Dit wordt wederom bereikt door krachtige automatiseringsalgoritmen die op de achtergrond draaien. Een rechte lijn hebben tussen buzz gecreëerd door de community op Facebook & Twitter of via e-mail en de altijd belangrijke inkomstenstromen, d.w.z. adverteerders, was essentieel om een gestage groei te realiseren.

Dus wat is het belangrijkste voordeel van LiveAgent voor uw bedrijf? “Ik zou mezelf moeten herhalen, maar ik kan niet genoeg benadrukken hoeveel sneller, flexibeler en netter onze communicatie is geworden.” Gabor Boros. “Toen ik mijn vertegenwoordigers vroeg wat ze vinden van het werken met LiveAgent, was hun antwoord kort: Cool!”

Gabor Boros – CEO @ Refresher

Bekijk de rest van de verhalen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x