Finančná Správa
In augustus 2013 is het financiële directoraat van Slowakije begonnen met het gebruik van LiveAgent om live en offline hulp te bieden aan meer dan 2 miljoen belastingbetalers. Momenteel hebben ze 60 fulltime ondersteuningsmedewerkers in dienst die duizenden vragen per maand behandelen.
Een overheidsorganisatie van deze omvang is een perfect voorbeeld dat LiveAgent is gebouwd voor alle soorten bedrijven, commercieel, niet-commercieel of overheid. De grootte speelt ook geen rol – of u nu een eenmanszaak of een multinational bent – LiveAgent schaalt naar uw behoeften.
LiveAgent + Facebook
Hoewel emailticketing en live chat de meest gebruikte functies van FSSR zijn, hebben ze ook hun Facebook-pagina gekoppeld om te kunnen reageren op Facebook-paginaberichten, opmerkingen en berichten binnen LiveAgent . Dat brengt het nodige gemak en helpt hun ondersteuningsmedewerkers om afleiding te voorkomen.
“Overschakelen naar LiveAgent is een grote stap voorwaarts geweest.”
Communicatie is nu persoonlijker
“Overschakelen naar LiveAgent heeft geleid tot een eenvoudigere, snellere en transparantere communicatie. Een van de belangrijkste functies is analyse en rapportage, wat ons helpt onze doelen te bereiken. De communicatie met onze klanten zijn nu persoonlijker, want met LiveAgent kunnen klanten onze antwoorden in dezelfde thread opvolgen, wat het superhandig maakt – ze hoeven hun situatie niet steeds opnieuw te beschrijven, aangezien we hem al kennen.”
Wat zeggen de klanten
De klanten hebben zich snel aangepast aan de nieuwe functionaliteit en het vermogen om hun problemen op te lossen en in realtime antwoorden te krijgen. Door een betere bereikbaarheid zijn de klantenvragen toegenomen. Met het LiveAgent-ondersteuningsportaal kunnen ze communiceren zoals met een gewone emailclient.
“We hebben het aantal klantvragen kunnen verdubbelen en tegelijkertijd de werktijd kunnen verminderen.”