FrëschKëscht
  • Gebruiksscenario
  • FrëschKëscht

FrëschKëscht

FrëschKëscht begon als een schoolproject en is nu uitgegroeid tot een echt bedrijf dankzij het succes dat we hadden als mini-bedrijf. FrëschKëscht, wat in het Engels “FreshBox” betekent, levert Luxemburg uitsluitend lokale en seizoensgebonden voedingsproducten in de vorm van een doos die van week tot week varieert.

“Er is geen succes zonder goede klantenservice.”

FrëschKëscht startte eind 2020 met LiveAgent. Daarvoor gebruikten we een normale emailbox waar dagelijks meer dan 100 emails binnenkwamen. Het was erg moeilijk om als team aan een mailbox te werken omdat er helemaal geen overzicht was, geen emails konden worden toegewezen enz. We wilden onze klanten een goede klantenservice bieden, wat we niet konden doen met een normale mailbox. Om deze redenen hebben we voor LiveAgent gekozen en daar zijn we erg trots op.

Wat is er veranderd sinds ik LiveAgent heb gebruikt?

Er is veel veranderd voor ons sinds we LiveAgent zijn gaan gebruiken. Onze interne organisatie is veel beter geworden door simpelweg emails toe te wijzen, team-interne opmerkingen toe te voegen aan emails en een duidelijk overzicht van wie tot nu toe aan een email heeft gewerkt. LiveAgent bespaart ons veel tijd bij het verwerken van onze dagelijkse emails. Dankzij de vele functies die LiveAgent biedt, verwerken we tickets twee keer zo snel en kunnen we onze klanten daardoor sneller antwoorden geven. Onze omzet is aanzienlijk gestegen dankzij onze verbeterde klantenondersteuning, wat onder meer mogelijk is dankzij LiveAgent.

Wat vinden onze medewerkers van LiveAgent?

Het hebben van een helpdesktoepassing is een coole, innovatieve en nuttige tool, maar medewerkers moeten ermee kunnen werken en tevreden zijn. Onze vertegenwoordigers bij FrëschKëscht werken graag met LiveAgent. Tot nu toe hebben we geen enkele negatieve opmerking over de software ontvangen. Het is software die heel gemakkelijk te leren is in vergelijking met veel andere helpdesksoftware. Dit is wat ons betreft een heel belangrijk punt dat de makelaars die ermee werken later ook tevreden moeten zijn. Onze medewerkers verwerken dagelijks emails met LiveAgent in plaats van met de standaard ongestructureerde en tijdrovende mailbox.

Gilles HEINESCH- Co-Founder @FrëschKëscht

Bekijk de rest van de verhalen

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x