Schakel over naar speciale helpdesksoftware en verbeter uw klantenservice. LiveAgent biedt u een geavanceerd en toch eenvoudig te gebruiken ticketsysteem dat al uw klantencommunicatie op één plek verenigt.
Bied ondersteuning via e-mail, live chat, telefoon, klantenportaal, Viber, WhatsApp of relevante sociale media en bestrijk elk kanaal dat uw klanten gebruiken. Lees verder voor meer informatie over LiveAgent of start vandaag nog uw gratis proefperiode van 30 dagen.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
SpiceWorks
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
SpiceWorks biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
SpiceWorks biedt geen Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
SpiceWorks biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
SpiceWorks biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
SpiceWorks biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
SpiceWorks biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
SpiceWorks biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
SpiceWorks biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
SpiceWorks biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
SpiceWorks biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
SpiceWorks biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
SpiceWorks biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
SpiceWorks biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
SpiceWorks biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
SpiceWorks biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
SpiceWorks biedt onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
SpiceWorks biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
SpiceWorks LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
SpiceWorks biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
SpiceWorks biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Kies de ticketbeheerfuncties die u nodig heeft en bied klantenondersteuning waar dat nodig is. Sturen uw klanten u e-mails of bellen ze u liever eerst? LiveAgent kan elk aspect van klantcommunicatie aan, zodat u zich kunt concentreren op het geven van antwoorden.
Multichannel-beheermogelijkheden omvatten e-mailticketing, livechat , callcenter met Viber, WhatsApp, klantportaal en social media – Facebook, Twitter en Instagram.
Live chat is een ideaal hulpmiddel om klanten snel en uitstekend van dienst te zijn. Onze live chatwidget is de snelste op de markt, wat betekent dat u uw klant niet zult behouden aan het wachten. Plaats gewoon de widget op uw website en handel inkomende verzoeken van LiveAgent af.
Functies zoals realtime typweergave of proactieve chatuitnodigingen ondersteunen u onderweg. Probeer het nu gratis uit en zie hoe het in actie werkt.
Elk communicatiekanaal wordt ondersteund door geavanceerde functies die uw workflows soepel en efficiënt maken. Gebruik filtering, tags of notities om je ticketsysteem georganiseerd te houden. Profiteer van gamificatiefuncties, netwerkbewaking of verbind uw helpdesk met andere apps die u dagelijks gebruikt.
LiveAgent laat u beslissen hoe u het gebruikt en stelt u in staat uw workflows eindeloos aan te passen wanneer u het nodig heeft. Bekijk de volledige lijst met functies hier.
Baanbrekende software
LiveAgent, opgericht in 2006, was de eerste oplossing op de markt die livechat en helpdeskmogelijkheden bood. Vanaf 2023 is LiveAgent de best beoordeelde en meest beoordeelde helpdeskoplossing op de markt, met diensten voor meer dan 150 miljoen gebruikers en 40.000 bedrijven wereldwijd.
Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.
Verras uw klanten met razendsnelle reacties.
Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.
We begrijpen dat om de beste ondersteuning te bieden, u de beste ondersteuning moet krijgen wanneer dat nodig is. LiveAgent staat altijd voor u klaar als u het nodig hebt. Onze 24/7 klantenondersteuning zorgt altijd voor een uitstekende dienstverlening. Neem contact met ons op via e-mail, live chat of bel ons wanneer u hulp nodig hebt of iets nieuws wilt leren.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Bekijk onze betaalbare tariefplannen en kies degene die het beste bij u past . Als u LiveAgent in actie wilt zien, bekijk dan onze rondleidingsvideo of probeer het eens en start vandaag nog uw gratis proefperiode van 30 dagen. Geen kredietkaartgegevens vereist en geen verplichtingen.
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!
Op zoek naar een Visie-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het ultieme Vision-alternatief is voor uw helpdeskbehoeften. Profiteer van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten, en een gratis proefperiode zonder kredietkaart. Verhoog klantentevredenheid, productiviteit en bespaar met betaalbare prijzen en meer dan 175 functies. Probeer LiveAgent nu gratis!
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het beste LiveChat-alternatief is: geen installatiekosten, 24/7 support, en flexibele opzegging. Probeer gratis!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team