LiveAgent biedt op SIP gebaseerde VoIP-telefonische ondersteuning als onderdeel van zijn virtuele callcenter oplossing.
Start vandaag nog met het bieden van onberispelijke telefonische ondersteuning – ongeacht uw locatie. Bied ondersteuning vanuit thuis, kantoor of zelfs onderweg met onze eigen app!
Softphone-software, of VoIP-software voor callcentra, is een tool die telefoongesprekken via internet mogelijk maakt in plaats van traditionele telcosignalen te gebruiken.
>LiveAgent is geïntegreerd met meer dan 35 internationale VoIP-partners. Ontvang een SIP-trunk voor een klein maandelijks bedrag en zeg vaarwel tegen het betalen van extra kosten per minuut.
Door softphone software te gebruiken, kunt u overal werken. Beantwoord oproepen vanuit thuis, kantoor of zelfs onderweg!
Softphone voor bedrijventechnologie biedt voordelen zoals gespreksregistratie, gespreksopname, doorverbinden van gesprekken, kristalheldere geluiden, IVR-bomen en terugbelopties ondersteuning naadloos en gedenkwaardig.
We bieden volledige migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen op de markt.
LiveAgent stuurt inkomende oproepen naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers door middel van willekeurige toewijzing of prioriteitstoewijzing.
Oproepen worden alleen doorgestuurd naar vertegenwoordigers die momenteel online zijn en beschikbaar zijn om oproepen aan te nemen.
LiveAgent biedt u de mogelijkheid om een aangepast menu voor interactieve spraakreactie samen te stellen met een terugbeloptie.
U kunt uw eigen interactieve spraakreacieberichten rechtstreeks in LiveAgent opnemen of algemene, vooraf gemaakte interactieve spraakreactiebegroetingen en menuberichten uploaden.
LiveAgent ondersteunt gratis interne gesprekken (en chats!) tussen al uw vertegenwoordigers. Alle oproepen zijn browsergebaseerd en gebeuren in de app. Het is niet nodig om externe software of applicaties van derden te downloaden.
Wilt u één op één met een klant praten, maar deze is te ver weg? Start een videogesprek! LiveAgent biedt u de mogelijkheid om alle door de browser gestarte oproepen om te zetten in videogesprekken.
Houd het aantal inkomende en uitgaande oproepen bij, kijk welke vertegenwoordiger de meeste oproepen beantwoordt, hoe lang elke oproep duurt en nog veel meer statistieken die u zullen helpen begrijpen hoe u het doet en hoe u uw klantenservice kunt verbeteren.
De Nederlandse softphone software van LiveAgent kan een onbeperkt aantal gespreksopnames opslaan. Elke inkomende en uitgaande oproep die u plaatst, wordt opgenomen en opgeslagen in LiveAgent.
Als u ooit toegang nodig heeft tot de opnames voor kwaliteitsborging, training van vertegenwoordigers, ticketoverdracht of juridische doeleinden, kunt u dit met slechts één klik doen.
LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere B2B VoIP-oplossingen en softphone-clients waarmee gebruikers VoIP-gesprekken kunnen voeren.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent is cloudgebaseerd en eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Neem onze sterke callcenter software binnen enkele minuten in gebruik zonder uw IT-medewerkers erbij te moeten betrekken.
De softphone software is slechts een onderdeel van een complexere oplossing waarmee u eenvoudig tickets, e-mails, chats, oproepen en berichten op sociale media kunt beheren.
LiveAgent helpt bedrijven om de best mogelijke klantenservice te bieden sinds 2004. Sluit u aan bij de LiveAgent-familie en ontdek waarom we de hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk software voor kleine en middelgrote bedrijven zijn.
Onze software voor klantensucces wordt wereldwijd gebruikt en heeft een volledige tot gedeeltelijke meertalige ondersteuning. Het biedt meer dan 40 app-talen en stelt u in staat om elke speciale letter of letteraccent in de applicatie volledig aan te passen.
Dat is niet meer nodig! LiveAgent is unieke software dat meerdere communicatiekanalen op één en dezelfde plaats integreert met betaalbare en transparante prijzen. Betaal geen extra kosten enkel voor het gebruik van een callcenter. Vergelijk onze oplossing met meerdere kanalen met de rest van de marktaanbieders.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Nederlandse selfservice software
Verbeter uw klantenservice en klanttevredenheid met LiveAgent's Nederlandse selfservice software. Bied een alles-in-één portaal met kennisbank, FAQ's en forums, verlaag ondersteuningskosten en verhoog vertegenwoordigersproductiviteit. Probeer nu gratis!
Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring
Ontdek LiveAgent, de beste Nederlandse servicedesk-software van 2023, die al uw klantinteracties stroomlijnt via één platform. Verbeter uw klantenservice-ervaring met ons geavanceerde ticketing-systeem, live chat en meerkanaalsintegratie. Probeer het nu gratis zonder creditcard!
Bied uitstekende klanten service.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.
Heeft u nood aan betrouwbare Nederlandse telefonie software?
Bellen en gebeld worden via internet met onze geavanceerde telefonie software. Voer internationale en regionale oproepen voor lokale prijzen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team