Verbeter uw klantenservice met LiveAgent's Nederlandse selfservice software. Bied een alles-in-één portaal met kennisbank, FAQ's en forums. Verlaag kosten, verhoog productiviteit en klanttevredenheid. Probeer gratis zonder kredietkaart.
Omdat de consumenten van tegenwoordig veeleisender en zelfredzamer zijn geworden dan ooit tevoren, is selfservice niet langer optioneel voor bedrijven. 70% van de consumenten zoekt zelfs liever online naar antwoorden voordat ze contact opnemen met de klantenservice voor hulp.
Met de Nederlandse helpdesk- en selfservice software van LiveAgent kunt u uw ondersteuningsmogelijkheden uitbreiden en uw klanten in staat stellen om problemen zelf op te lossen – 24/7, altijd en overal. Wanneer u uw klanten de hulp biedt die ze nodig hebben via selfservice, bewijst u hen en uw klantenservicemedewerkers een grote dienst.
Met selfservice software hebben klanten toegang tot product- & service-informatie, kunnen ze antwoorden op hun vragen vinden en problemen oplossen zonder tussenkomst van een servicemedewerker. Selfserviceportaals kunnen het volgende bevatten: kennisbankartikels, pagina’s met vaak gestelde vragen (FAQ), handleidingen voor probleemoplossing, videotutorials, gemeenschapsforums van klanten, het indienen en volgen van tickets, enzovoort.
Aangezien 90% van de wereldwijde consumenten verwacht dat merken en organisaties een online portaal voor selfservice aanbieden, wordt verwacht dat de markt voor selfservice software voor klanten tegen 2024 18,12 miljard USD zal bereiken.
Als klanten in staat worden gesteld zichzelf te helpen, is dit voor iedereen een goede zaak. De meest vooruitstrevende bedrijven hebben de talrijke voordelen van het aanbieden van selfservice opties aan hun klanten al ontdekt.
Selfservice vermindert het totaal aantal inkomende tickets omdat klanten antwoorden op hun vragen kunnen vinden en eenvoudige problemen zelf kunnen oplossen zonder contact op te nemen met uw team.
Selfservice verbetert de efficiëntie en productiviteit van vertegenwoordigers. In plaats van tijd te besteden aan het afhandelen van kleine, repetitieve problemen, kunnen vertegenwoordigers zich concentreren op crucialere, belangrijkere vragen.
Met 24 uur per dag toegang tot relevante informatie, verhogen selfserviceportaals de tevredenheid door klanten een gemakkelijke manier te bieden om oplossingen te vinden wanneer het hen het beste uitkomt.
Investeren in selfservice helpt om de operationele kosten te verlagen, aangezien u uw klanten letterlijk ondersteunt zelfs buiten de kantooruren, zodat u geen extra servicemedewerkers meer nodig hebt.
Geef uw klanten de controle over hun eigen service ervaring. Laat ze verwijzen naar kennisbankartikels, deelnemen aan gemeenschapsforums, feedback achterlaten, supporttickets indienen en controleren – alles in één selfserviceportaal.
Leg een uitgebreide kennisbank aan in 4 eenvoudige stappen. Bied uw klanten alle nuttige informatie die ze nodig hebben: handleidingen om aan de slag te gaan, artikels met instructies, tips voor het oplossen van problemen, FAQ’s en meer. Uw klanten kunnen dit gemakkelijk terugvinden buiten de kantooruren wanneer uw vertegenwoordigers offline zijn. Creëer meerdere kennisbanken – elk met een uniek ontwerp, unieke instellingen en inhoud. Als uw bedrijf meerdere producten verkoopt of als u meerdere merken beheert, zijn uw interne kennisbanken enkel toegankelijk voor uw vertegenwoordigers.
Meer weten
Breid uw selfserviceaanbod uit met een gemeenschapsforum dat interacties tussen uw klanten bevordert en de klantenbetrokkenheid vergroot. Moedig uw klanten aan om elkaar te helpen door elkaars vragen te beantwoorden en hun kennis, inzichten, tips en goede werkmethoden te delen. Elk forumitem wordt omgezet in een ticket, zodat uw ondersteuningsmedewerkers altijd kunnen ingrijpen en indien nodig, hulp kunnen bieden.
Weet u welke functies uw klanten het meest waarderen en in uw producten willen zien? Laat uw klanten weten dat hun mening ertoe doet – laat ze feedback en suggesties delen, op bestaande suggesties stemmen en de voortgang van hun implementatie opvolgen. Plaats een feedbackknop ergens op uw website en pas deze aan uw bedrijfsstijl aan om feedback te ontvangen.
Zorg ervoor dat klanten die zelf op zoek zijn naar hulp een vlotte manier hebben om hulpverzoeken in te dienen (als ze niet kunnen vinden wat ze zochten via de beschikbare selfservicebronnen).
Middelen zoals het klantenportaal stellen klanten in staat hun eigen tickets te beheren en hun voortgang en status op te volgen.
Nederlandse selfservice is slechts een deel van wat LiveAgent allemaal te bieden heeft. Breng uw klantenservice naar een hoger niveau door alle mogelijkheden en functies te gebruiken die zijn ontworpen om ondersteuning via meerdere kanalen en een vlotte service ervaring te bieden.
LiveAgent biedt sterke ticketingfuncties, waaronder slimme ticketverdeling, workflowautomatisering, beheer van overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, standaardantwoorden, tickets splitsen en samenvoegen, tools voor teamsamenwerking, rapportage en analyse. Houd al uw klantencommunicatie via meerdere kanalen op één en dezelfde plaats en los tickets snel en efficiënt op.
Meer weten
Ondanks de snelle opkomst van selfservice en digitale kanalen geeft een groot aantal consumenten nog steeds de voorkeur aan telefonische ondersteuning. LiveAgent bevat een geïntegreerd cloudgebaseerd callcenter waarmee u oproepen vanaf uw website of vaste lijn op één en dezelfde plaats kunt centraliseren. Ontwerp aangepaste interactieve spraakreactiestructuren, automatiseer oproeproutering, maak onbeperkte gespeksopnamen en nog veel meer.
Stel uw klanten in staat om u in slechts enkele klikken te bereiken door ogenblikkelijke realtime ondersteuning te bieden met livechat. De chattool van LiveAgent combineert zowel algemene als unieke functies, waaronder meerdere opties voor chatroutering en -distributie, proactieve chatuitnodigingen, online bezoekerstoezicht, realtime typweergave en meer.
Integreer uw helpdesk met de meest populaire sociale mediakanalen zoals Facebook, Twitter en Instagram. U kunt eenvoudig al uw berichten, opmerkingen en merkvermeldingen op sociale media volgen en beantwoorden terwijl ze worden omgezet in tickets. Beheer alles vanuit één dashboard en bespaar kostbare tijd door te schakelen tussen meerdere accounts.
Het is een one-stop-shop voor al uw klantenservicebehoeften met ticketing, live chat, callcenter en ondersteuning via sociale media.
LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk software oplossing voor kleine bedrijven in 2019 en 2020.
De tool bevat meer dan 179 functies, meer dan 40 integraties en bijna eindeloze aanpassingsopties om aan uw behoeften aan te passen.
Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent over honderden andere providers gekozen.
Zonder langetermijnscontracten of verborgen kosten biedt LiveAgent de beste prijs-kwaliteitsverhouding met volledig transparante en eerlijke prijsopties, die elke maand enkel voor echt gebruik worden aangerekend. Selfservicemogelijkheden zijn in elk abonnement inbegrepen, behalve in het gratis abonnement.
Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring
Ontdek LiveAgent, de beste Nederlandse servicedesk-software van 2023, die al uw klantinteracties stroomlijnt via één platform. Verbeter uw klantenservice-ervaring met ons geavanceerde ticketing-systeem, live chat en meerkanaalsintegratie. Probeer het nu gratis zonder creditcard!
AI Assist voor een vlekkeloze klantenservice
Ontdek LiveAgent's AI Assist en transformeer uw klantenservice in 2024! Ervaar vlekkeloze, 24/7 ondersteuning zonder installatiekosten of creditcard. Probeer gratis en verhoog klanttevredenheid met geavanceerde AI-tools voor gepersonaliseerde en meertalige service. Sluit u aan bij 7000 tevreden klanten en boost uw bedrijfsresultaten!
Bied uitstekende klanten service.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.
Heeft u nood aan betrouwbare Nederlandse telefonie software?
Bellen en gebeld worden via internet met onze geavanceerde telefonie software. Voer internationale en regionale oproepen voor lokale prijzen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team