Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.
Verbeter het percentage eerste reacties met geautomatiseerde ticketroutering.
Verminder de toestroom van ondersteuningstickets met een kennisbank.
Verkoop meer en verhoog de tevredenheid – allemaal met LiveAgent. Bied uw klanten een uitstekende klantenservice. Laat ze contact met u opnemen via sociale media, uw websites, via email, live chat …
Bied 24/7/365 ondersteuning door zelfbedieningshubs te creëren die gevuld zijn met relevante informatie en antwoorden op veelgestelde vragen.
Verminder het achterlaten van winkelwagentjes door realtime assistentie rechtstreeks op uw website aan te bieden.
Bereik en converteer websitebezoekers die op pagina’s met hoge intenties browsen met proactieve chatuitnodigingen binnen enkele seconden.
Breng een vlotte ervaring naar uw klanten met een combinatie van een webshop en een fysieke winkel. Het runnen van een webshop met een fysieke winkel kan een grote bron van vragen van uw klanten worden. Houd nauwer contact met uw klanten en word een klantgericht bedrijf, allemaal met LiveAgent voor de detailhandel.
Klanten stellen graag vragen – rechtstreeks in uw winkel of online op verschillende portals. Creëer de ultieme kennisbron met LiveAgent-software voor klantenbetrokkenheid voor de detailhandel en het bijbehorende klantenportaal, kennisbank of veelgestelde vragen. Als u de voorkeur geeft aan live chat en persoonlijk advies geeft, dan hebben wij u gedekt!
Uw klanten helpen hun wensen te vervullen met een uitzonderlijke klantenservice zal uw bedrijf veel voordelen opleveren. Hadden sommige van uw klanten geen erg goede ervaring? Los het direct op en benader ze met LiveAgent voor detailhandel.
Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw branche en de beste prijs .
Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning kan stimuleren en het geluk van uw klanten kan vergroten.
Bied uitstekende klanten service.
Eenvoudige alles-in-één helpdesksoftware. 30 dagen gratis proefperiode, geen creditcard nodig. Verbeter klantenservice met LiveAgent!"
Oplossing bij eerste contact begrijpen (+ 6 beste praktijken)
Optimaliseer klanttevredenheid en efficiëntie met First Contact Resolution (FCR). Ontdek voordelen, meetmethoden en 6 beste praktijken!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.