Key takeaways
Pros
- Eenvoudige installatie en implementatie
- Geweldige gebruikersinterface
- IVR-simulatiefunctie
Cons
- Geen visuele weergave van IVR
- Multi-level IVR wordt geleverd met duurdere abonnementen
Hoewel de IVR-builder kan worden verbeterd door een visuele weergave van niveaus toe te voegen, is deze nog steeds voor vrijwel iedereen gemakkelijk te gebruiken, ongeacht hun achtergrondkennis. JustCall is ook extreem betaalbaar, wat betekent dat u uw budget onder geen enkele omstandigheid verpest met deze goed afgeronde IVR-oplossing.
Aan de slag met de JustCall IVR-functie
Starten met JustCall is zo simpel als het kan: met een snelle en eenvoudige proefregistratie. U moet uw creditcardgegevens opgeven om daadwerkelijk toegang te krijgen tot alle beschikbare functies. De gebruikersinterface is zeer goed ontworpen. Het is bescheiden, schoon en heel gemakkelijk te navigeren. Dit betekent ook dat u de IVR-functie gemakkelijk kunt vinden zonder ingewikkelde menu’s en selecties te doorlopen. Het is te vinden Telefoonnummers > Inkomende oproepen > IVR (Oproepmenu).
IVR is standaard uitgeschakeld, dus het moet eerst worden ingeschakeld. Wanneer je dat doet, krijg je toegang tot de IVR-bouwer. De IVR-bouwer is op zichzelf niet ingewikkeld, maar biedt geen visuele weergave van IVR-niveaus, dus het is een goed idee om van tevoren iets te plannen. U kunt een nummer op een toetsenbord selecteren en voor elk een actie kiezen. Het is vrij eenvoudig en u krijgt de standaard IVR-aanpassingsopties bij elk niveau. Dit omvat het doorschakelen naar interne en externe nummers. U hebt ook de mogelijkheid om te kiezen wat er gebeurt als het nummer onbereikbaar is.
JustCall IVR heeft zowel een tekst-naar-spraak audio-optie als een optie voor aangepaste opnames die gemakkelijk naar het systeem kunnen worden geüpload. Over het algemeen is het IVR-bouwproces eenvoudig ondanks dat er geen visuele weergave van elk niveau is. Een zeer interessante toevoeging is de mogelijkheid om de instellingen te simuleren. Dit is in wezen een testknop waarmee u de IVR in actie kunt proberen en kunt bepalen of alles werkt.
Hoe presteert de IVR?
JustCall IVR presteert goed, zoals verwacht van de meeste IVR-oplossingen. De toegevoegde optie om uw IVR-instellingen te simuleren is een groot voordeel en kan u helpen om niet-functionele IVR’s te vermijden die mogelijk slecht zijn gepland of geïmplementeerd. Voor het geval uw IVR niet heeft gepresteerd zoals u had verwacht, is de mogelijkheid om hem opnieuw in te delen en uit te testen zo vaak als nodig is om hem op peil te brengen, een uiterst handige functie. Je kunt geweldige prestaties en een goed werkende IVR verwachten met JustCall. Ik ben geen problemen tegengekomen tijdens mijn tests van de IVR.
Prijzen
JustCall heeft drie abonnementen waarbij IVR in elk van hen is inbegrepen. Houd er rekening mee dat het goedkoopste Standard-abonnement alleen essentiële IVR-functionaliteit biedt, terwijl het Premium-abonnement IVR op meerdere niveaus biedt. Voordat u een abonnement kiest, moet u overwegen of uw IVR meerdere niveaus nodig heeft en of u een bredere functieset nodig heeft of niet. Houd er echter rekening mee dat zelfs het goedkoopste JustCall-abonnement veel flexibiliteit biedt. Laten we de abonnementen eens bekijken en zien wat elk van hen te bieden heeft.
Standaard
Het goedkoopste JustCall-abonnement begint bij $24 per maand per gebruiker, met een minimum van twee gebruikers. Het biedt IVR en andere essentiële functies, waaronder een lokaal nummer, onbeperkte ongebonden minuten, doorschakelen, sms en mms, terugbelautomatisering, kantooruren, notities en beoordelingen en meer.
Premium
Het Premium-abonnement biedt een geavanceerde functieset die begint bij $48 per maand per gebruiker, met een minimum van twee gebruikers. Naast functies van het Standard-abonnement, voegt het Premium-abonnement live oproepbewaking, sms-automatisering en bulk-sms, IVR op meerdere niveaus, aangepaste workflows, prioriteitsondersteuning en meer toe.
Aangepast
Het Custom-plan wordt geleverd met een offerte op maat die is afgestemd op uw bedrijf. U krijgt alles van de twee vorige abonnementen, evenals een toevoeging van onder andere SLA, aangepaste analyses en rapporten, toegewijde accountmanager en technische ondersteuning, en gesprekssentimentanalyse.
Besluit
De JustCall IVR-functie is een zeer goede kanshebber die over het algemeen geweldige functionaliteit biedt met minimale compromissen. Het is absoluut een van de beste en gemakkelijkste IVR-functies die er zijn. Wat het nog beter maakt, is het redelijke prijskaartje en een goede selectie van andere beschikbare callcenterfuncties. De JustCall IVR-functie is geschikt voor elk soort bedrijf en zal zeker goed presteren voor u, net als tijdens mijn tests.
Frequently Asked Questions
Mijn Justcall IVR werkt niet
Controleer uw IVR-stroom op eventuele fouten en gebruik de simulatiefunctie om deze uit te testen. De meeste problemen met IVR’s zijn meestal te wijten aan ontwerpfouten.
Ik kan de IVR-functie niet vinden in Justcall
Justcall IVR-builder moet worden ingeschakeld via de telefoonnummerinstellingen. Zodra u op de inschakelknop drukt, zou u toegang moeten hebben tot de IVR-functie.