Bent u op zoek naar een krachtig alternatief voor Qonvo dat u meer mogelijkheden geeft om met uw klanten te communiceren? LiveAgent is de juiste keuze voor uw bedrijf.
Een geweldig ticketsysteem, dekking van de belangrijkste communicatiekanalen en gebruiksgemak maken LiveAgent de ultieme helpdeskoplossing voor uw klantenondersteuning.
Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook callcenterintegratie. Het is snel en eenvoudig in te stellen!
Meer dan 175 functies om uw werk gemakkelijker en leuker te maken.
LiveAgent pakt uit voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betaalde abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Qonvo
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Qonvo biedt geen ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
Qonvo biedt geen Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Qonvo biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Qonvo biedt geen selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Qonvo biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Qonvo biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Qonvo biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Qonvo biedt geen Viber-integratie.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
|
Qonvo biedt geen WhatsApp-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Qonvo biedt geen kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Qonvo biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
Qonvo biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
Qonvo biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Qonvo biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Qonvo biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Qonvo biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Qonvo biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Qonvo biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Qonvo biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Qonvo biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Qonvo biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
LiveAgent geeft u alles zodat u betere ondersteuning kunt bieden en u kunt concentreren op het belangrijke.
Bied ondersteuning met krachtige tools tot uw beschikking. Dat betekent email, live chat, sociale media (Facebook, Instagram en Twitter), callcenter en kennisbank. Alles wordt beheerd via een betrouwbaar ticketsysteem, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over rommelige communicatie.
Live chat is een essentiële en één van de handigste tools om met uw klanten te communiceren. Het draait allemaal om directe communicatie en daarom moet het snel zijn.
LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt, met chatweergavesnelheden van 2,5 seconden. Daarmee kunt u echt snelle ondersteuning bieden.
Betaal niet voor software die niet alles kan. Schakel over naar een software die u een verscheidenheid aan tools biedt voor een geweldige prijs.
LiveAgent heeft drie geweldige betaalde abonnementen boordevol tools, functies en integraties gemaakt om uw workflow te vergemakkelijken. Het enige dat u hoeft te doen, is degene kiezen die het beste bij u past. Bekijk onze betaalde abonnementen en kom meer te weten.
LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2020. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire oplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Een intercomalternatief nodig?
Ontdek de 15 beste Intercom-alternatieven voor 2024 en waarom LiveAgent de ideale keuze is. Geniet van geavanceerde functies zonder installatiekosten, 24/7 klantenservice, en flexibiliteit zonder kredietkaartverplichting. Verhoog uw klantenservice met LiveAgent's aanpasbare automatisering en realtime chat. Probeer het nu gratis en ervaar een toename in klanttevredenheid en prestaties.
Op zoek naar een Qonvo-alternatief?
LiveAgent is een krachtig alternatief voor Qonvo. Het biedt een geweldig ticketsysteem en dekking van de belangrijkste communicatiekanalen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team