Voeg hier uw koptekst toe

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Hoofdblok met proefformulier (met achtergrond)

Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vette, cursieve of genummerde lijsten wilt gebruiken, kunt u dat doen.

Onder dit blok kunt u knoppen toevoegen met behulp van het HTML-blok, client logo’s via een korte code, of Veelgestelde vragen met schema.org.

Ga voor meer belangrijke informatie naar onze github.com.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Blok met horizontale tabbladen

Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vet of cursief moet gebruiken, kunt u dat doen.

Prijzen - twee pakketten (zonder achtergrond)

Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vetgedrukte, cursieve of genummerde lijsten met opsommingstekens wilt gebruiken, kunt u dat doen.

Onder dit blok kunt u knoppen toevoegen met behulp van het HTML-blok.

Package Name

Naam pakket

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

10 /maand
Package Name

Naam pakket

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

10 /maand

Alles-in-één callcenteroplossing voor kleine bedrijven en grote organisaties

Verbind al uw sociale media-accounts met onze contactcentersoftware om de productiviteit van uw medewerkers te verbeteren en de gegevens van uw klanten te beveiligen. De helpdesksoftware van LiveAgent kan worden geïntegreerd met Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger en Viber.

De helpdesksoftware van LiveAgent beschikt over de snelste live chatwidget op de markt. Zet websitebezoekers binnen enkele seconden om in klanten. Neem proactief contact op, bied persoonlijke en deskundige hulp en geniet van verbeterde klantentevredenheid terwijl u meer omzet genereert.

Stroomlijn alle vragen van klanten naar een gecentraliseerde vertegenwoordigersdesktop met meerdere kanalen met onze ticketingsoftware. Wijs tickets toe aan verschillende afdelingen en vertegenwoordigers en organiseer elke zoekopdracht op basis van tags, prioriteit of ontvangen datum. Bekijk het probleemoplossingstraject van elke klant van begin tot einde, via verschillende ondersteuningskanalen en in een contextrijk formaat met onze hybride ticketstroom.

Creëer en styliseer uw eigen kennisbank met behulp van onze WYSIWYG-editor (What You See Is What You Get). Verbeter de klantentevredenheid door uw klanten zelfhulpmiddelen te bieden zoals artikels met instructies, veelgestelde vragen of gemeenschapsforums.

Related Articles to Overzicht bestemmingspagina voor PPC
Als u op zoek bent naar een alternatief voor Intercom, overweeg dan LiveAgent. LiveAgent heeft de snelste chatwidget op de markt en heeft meer dan 179 helpdeskfuncties.

Een intercomalternatief nodig?

Ontdek de 15 beste Intercom-alternatieven voor 2024 en waarom LiveAgent de ideale keuze is. Geniet van geavanceerde functies zonder installatiekosten, 24/7 klantenservice, en flexibiliteit zonder kredietkaartverplichting. Verhoog uw klantenservice met LiveAgent's aanpasbare automatisering en realtime chat. Probeer het nu gratis en ervaar een toename in klanttevredenheid en prestaties.

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.

Bied uitstekende klanten service.

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.

Ontdek een selectie van de beste callcentersoftware op de markt. Kies de ideale callcentersoftware voor uw website en til uw klantenservice naar de maan.

Callcenter-software

Ontdek een selectie van de beste callcentersoftware op de markt. Kies de ideale callcentersoftware voor uw website en til uw klantenservice naar de maan.

Klantenondersteuning is een reeks diensten die door een bedrijf aan de klant worden geleverd. Het is ook een onderdeel van klantenrelatiebeheer.

Klantenondersteuning

Klantenondersteuning is een reeks diensten die door een bedrijf aan de klant worden geleverd. Het is ook een onderdeel van klantenrelatiebeheer.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x