2004
Oprichters Andrej Harsani en Viktor Zeman hebben moeite om hun Post Affiliate Pro-klanten in realtime te ondersteunen. Dit leidt tot een idee en ze beginnen LiveAgent live chatsoftware te ontwikkelen.
2006
LiveAgent’s live chatsoftware komt op de markt.
2009
LiveAgent overschrijdt de grens van 5.000 betalende klanten.
2011
LiveAgent krijgt een revisie en breidt zijn functionaliteit uit. LiveAgent’s helpdesksoftware met meerdere kanalen is geboren.
2014
Zelfgehoste abonnementen gaan naar de cloud.
2017
LiveAgent opent het kantoor in Kiev.
2019
LiveAgent opent het kantoor in New York.
2020
LiveAgent wordt door G2 en Capterra erkend als de beste software voor live chat, kennisbank, helpdesk, ticketing en callcenter.
2021
LiveAgent heeft meer dan 30.000 tevreden klanten.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team