LiveAgent is een geweldige keuze. Hoewel Outlook veel handige functies heeft voor individueel emailbeheer, zijn er beperkingen als het gaat om het beheren van meerdere emailadressen en het samenwerken met collega’s.
Een slimmere versie van uw Outlook die toegang voor meerdere gebruikers ondersteunt en emails van meerdere emailadressen en communicatiekanalen stroomlijnt in één enkele inbox.
Ga voor belangrijkere informatie naar onze github.com.
Ons alternatief voor Outlook biedt meerdere tickettabbladen voor snellere probleemoplossing en gemakkelijk in- en uitchecken.
Alternatieven voor Outlook zoals LiveAgent bieden talloze aanpassingsopties waaronder emailsjablonen.
Bouw uw sjablonen met een eenvoudige WYSIWYG-editor of schrijf een aangepaste HTML-code.
Ticket met meerdere verzoeken ontvangen? Splits het ticket in tweeën om een snellere probleemoplossing te garanderen.
U kunt ook twee of meer tickets samenvoegen tot één om ervoor te zorgen dat er geen tijd wordt verspild aan het meerdere keren oplossen van hetzelfde verzoek.
Ons alternatief voor Outlook biedt gratis interne in-app chats en oproepen.
Voor nog meer gemak deelt u de email-ID met uw collega’s, zodat ze niet hoeven te zoeken naar de email waarnaar u verwijst.
Bespaar uw vertegenwoordigers elke week meer dan 15 uur werk door vooraf gedefinieerde antwoorden op veelgestelde vragen te creëren in de vorm van standaardberichten.
Ons alternatief voor Outlook biedt uitgebreide integraties met meer dan 130 systemen van derden.
Stroomlijn uw workflow-efficiëntie door uw LiveAgent-account te verbinden met Twitter, Facebook of Instagram, talloze VoIP-providers, betalingsverwerkers of software voor het beheer van klantenrelaties (Customer Relationship Management) zoals PipeDrive.
Alternatieve voor Outlook zoals LiveAgent bieden diepgaand inzicht in uw ondersteuningsinspanningen.
Lees hoeveel emails u elke maand ontvangt, hoeveel er op tijd zijn beantwoord, welke SLA’s niet zijn gehaald en wie er verantwoordelijk voor was.
Geef alternatieven voor Outlook een kans om uw ondersteuning te verbeteren met tijdregistratiefuncties. Ontdek welke taken het meest complex zijn of welke vertegenwoordigers meer training nodig hebben vanuit één enkele interface.
Ons alternatief voor Outlook biedt handige hybride ticketstromen die ervoor zorgen dat u niet verdwaalt in de wirwar van klantencommunicatie die via verschillende kanalen binnenkomt.
LiveAgent, het perfecte alternatief voor Outlook, zorgt ervoor dat meerdere ondersteuningsmedewerkers kunnen samenwerken zonder elkaars werk te wissen. Vertegenwoordigers worden gewaarschuwd als ze tickets bekijken waaraan al wordt gewerkt.
LiveAgent beschikt over de rijkste automatiseringsregels, waardoor het het perfecte alternatief voor Outlook is. Stroomlijn processen door alledaagse taken te automatiseren, zoals het toewijzen van tags en verantwoordelijkheden of het opvolgen van emails.
Alternatieven voor Outlook wijzen automatisch tags toe aan elke inkomende email om ervoor te zorgen dat u de inhoud in één oogopslag kunt zien zonder deze te openen. Dit maakt het zoeken naar emails sneller en handiger.
Maak mappen en submappen in de vorm van afdelingen. Zorg ervoor dat elke email automatisch naar de juiste afdeling wordt gerouteerd met automatiseringsregels of door handmatige hertoewijzingen.
Wijs duidelijke verantwoordelijkheden toe aan meerdere afdelingen en vertegenwoordigers. Zorg ervoor dat er geen email door de kieren valt en onbeantwoord blijft dankzij uw nieuw alternatief voor Outlook.
Bekijk, bewerk en voeg informatie toe aan ons geïntegreerd klantenrelatiebeheer (CRM) terwijl u emails beantwoordt vanuit één interface. Voeg aangepaste velden toe, zoals schoenmaat of tijdzone, om uw klantenservice persoonlijker te maken.
Geef meer informatie over een bepaalde email, klant of oplossingsproces. Uw collega’s kunnen deze opmerkingen op elk moment bekijken terwijl ze een bepaalde email of vraag oplossen.
LiveAgent, het beste alternatief voor Outlook op de markt, is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2021.
Sluit u aan bij bedrijven als Yamaha, BMW en Huawei om een optimale klantenservice te bieden. Met LiveAgent is het eenvoudig.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
Ontdek waarom LiveAgent de beste callcentersoftware voor 2024 is! Geniet van uitgebreide integraties, automatisering en professionele functies zonder installatiekosten of kredietkaart. Start nu een gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar uitzonderlijke 24/7 klantenservice. Beoordeeld met 4,7/5 op Capterra!
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.
Ontdek het beste alternatief voor livechat
De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team