Als u op zoek bent naar een alternatief voor OTRS, probeer dan LiveAgent vandaag nog. LiveAgent is software voor klantenondersteuning met intelligent servicebeheer en tal van samenwerkingsfuncties die geschikt zijn voor bedrijfsservicebeheer en service aan klanten.
Doe het beste werk tijdens kantooruren en bied uitstekende service voor zowel klanten als serviceteams met een flexibele oplossing. Ticketbeheer , time tracking, ticketgeschiedenis , real-time chat op mobiele apparaten, en nog veel meer kritische zakelijke tools kunnen van u zijn voor een redelijke prijs .
Blijf lezen om erachter te komen welke taakbeheermogelijkheden en andere belangrijke functies van LiveAgent hebben. Of probeer het met onze gratis proefperiode van 14 dagen.
Functie | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
OTRS
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
OTRS biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
OTRS biedt Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
OTRS biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
OTRS biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
OTRS biedt een Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
OTRS biedt een Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
OTRS biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
OTRS biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
OTRS biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
OTRS biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels..
|
OTRS biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
OTRS biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
OTRS biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
OTRS biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
OTRS biedt geen onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
OTRS biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
OTRS biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
OTRS biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
OTRS biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
OTRS biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
LiveAgent doet zijn best om aan uw zakelijke vereisten te voldoen met een schat aan functies. Dit omvat personeelsbeheer , tijd en aanwezigheid en andere managementtaken, terwijl ze de beste tools voor klantenservice bieden.
Ticketbeheer is de belangrijkste workflowtool die alle inkomende emails, live chat, sociale media en callcentercommunicatie in één enkele inboxafhandelt. U kunt ook een klantenportaal maken om bedrijfskennis te verzamelen in kennisbank-artikelen vanaf één enkel platform.
Een verscheidenheid aan alternatieven doet geweldig werk met hun klantenservicesoftware, maar ze kunnen u niet allemaal een realtime chatwidget geven. LiveAgent heeft de snelste die er is, met chatweergavesnelheid van 2,5 seconden.
Klantentevredenheidsbeoordelingen en klantenservicebeheer kunnen eenvoudig worden verbeterd door een eenvoudige realtime chatknop op uw website. Klanten die op uw website browsen, kunnen op elk gewenst moment eenvoudig klikken en met uw vertegenwoordigers chatten.
Gecombineerd met functies zoals tijdregistratie, real- tijdtypeweergave, gamificatie en andere door medewerkers bijgedragen functies, LiveAgent zorgt ervoor dat u alles kunt doen vanuit één klantenservicebeheersoftware.
Profiteer van essentiële zakelijke tools en doe meer tijdens uw kantooruren . > Elke tool in LiveAgent wordt ondersteund door effectieve samenwerkingsfuncties die op verschillende platforms werken en ervoor zorgen dat bloeiende bedrijven hun gebruikerstevredenheid verhogen.
Servicerapportage, personeelsplanning, netwerkbewaking, en andere managementtaken kunnen eenvoudig worden afgehandeld vanuit de gebruiksvriendelijke interface via intuïtieve workflows . Deze digitale workflows kunnen alle verzoeken van klanten afhandelen en een geïntegreerde selfserviceportaal beheren.
Bovendien vinden we het belangrijk om tevreden gebruikers tevreden te houden. Daarom kunt u 24/7 contact met ons opnemen met alle verzoeken die u niet aankan en we zullen ons best doen om u te helpen wanneer u het nodig hebt. Bel of stuur ons een bericht wanneer dat nodig is.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Start vandaag nog uw gratis proefperiode van 30 dagen of bekijk onze prijsplannen a> om te zien welke het beste werkt voor uw bedrijfsprocessen. Controleer gerust ook aanvullende bronnen en de bruikbaarheid van LiveAgent als intelligente servicebeheersoftware.
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.
Op zoek naar een Hiver-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het beste Hiver-alternatief is voor uw helpdesk. Geniet van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten en een gratis proefperiode van 30 dagen zonder kredietkaart. Verbeter uw klantcommunicatie met een multi-channel ticketingsysteem dat e-mail, live chat, sociale media en meer ondersteunt. Probeer het nu en bied wereldklasse klantenservice!
Op zoek naar een Visie-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het ultieme Vision-alternatief is voor uw helpdeskbehoeften. Profiteer van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten, en een gratis proefperiode zonder kredietkaart. Verhoog klantentevredenheid, productiviteit en bespaar met betaalbare prijzen en meer dan 175 functies. Probeer LiveAgent nu gratis!
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het beste LiveChat-alternatief is: geen installatiekosten, 24/7 support, en flexibele opzegging. Probeer gratis!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team