Overweegt u om over te stappen van osTicket naar een andere oplossing? LiveAgent is er om u te helpen vragen aan de klantenservice effectief af te handelen. Schakel over naar een ticketoplossing met meerdere kanalen en migreer uw gegevens vandaag nog. Bied betere klantenondersteuning met een volledig uitgeruste helpdeskoplossing.
Krijg toegang tot een ticketsysteem dat emails, live chat a>, callcenter, sociale media en klantenportaal. Probeer het vandaag nog gratis uit met onze proefperiode van 30 dagen.
Waarom u zou moeten migreren naar LiveAgent
Betrouwbare klantenservicesoftware betekent een betere workflow, tevredener klanten en hogere conversiepercentages.
LiveAgent biedt een uitgebreid pakket voor een betaalbare prijs en dat maakt het een geweldige klantenservicesoftware
Bied de beste klantenondersteuning en verander uw websitebezoekers en potentiële klanten in betalende klanten.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
osTicket
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
osTicket biedt ticketing.
|
Live chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
osTicket biedt geen Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
osTicket biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
osTicket biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
osTicket biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
osTicket biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
osTicket biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
osTicket biedt geen Viber-integratie.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
|
osTicket biedt geen WhatsApp-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
osTicket biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
osTicket biedt een klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
osTicket biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
osTicket biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
osTicket biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
osTicket biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
osTicket biedt geen onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
osTicket biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
osTicket biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
osTicket biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
osTicket biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
osTicket biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Migreer alles wat u nodig heeft, zodat u direct kunt beginnen met het oplossen van problemen van klanten. Begin vertrouwd te raken met LiveAgent.
Als uw problemen tegenkomt of iets nieuws wilt leren, neem dan contact met ons op. Ons klantenserviceteam is 24/7 beschikbaar voor al uw vragen over LiveAgent.
Bekijk wat u krijgt als u besluit te migreren naar LiveAgent
Emails, live chat, callcenter, klantenportaal, Facebook, Instagram, Twitter en Viber
Betaal voor wat u nodig hebt en niets anders. Voeg aangepaste functies toe aan uw abonnement wanneer u ze nodig heeft
Van alle tools wordt een back-up gemaakt met productiviteitsfuncties waarmee u uw workflow kunt automatiseren en vereenvoudigen
Integreer de apps met onze plug-ins die u helpen gefocust te blijven en minder tussen vensters te schakelen
Start uw gratis proefperiode van 30 dagen en raak vertrouwd met LiveAgent. Als u besluit dat u uw gegevens wilt migreren, bel ons of laat een bericht achter via live chat of email. We bespreken uw gegevensmigratie en zorgen ervoor dat u al uw gegevens van osTicket naar LiveAgent krijgt.
Meer weten? Bekijk eerst onze Tour-video of blader door features, integraties of andere pagina’s voor meer informatie over LiveAgent.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
Ontdek LiveAgent, het ultieme Helpshift-alternatief voor uw helpdeskbehoeften. Geniet van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten en geen kredietkaart nodig. Verbeter uw klantentevredenheid met onze uitgebreide functies en bespaar tijd en geld. Start nu met een gratis proefperiode van 30 dagen!
Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?
Ontdek LiveAgent als het ultieme HelpSpot-alternatief! Geniet van geen installatiekosten, 24/7 klantenondersteuning, en een gratis proefperiode zonder kredietkaart. Vereenvoudig uw klantenservice via e-mail, live chat, sociale media en meer, alles vanuit één platform. Start vandaag nog en ervaar de krachtige functies van LiveAgent om uw klanttevredenheid te maximaliseren en kosten te besparen.
Migreer eenvoudig van Helpshift naar LiveAgent en ontdek de voordelen van verbeterde klantenondersteuning. Geniet van een gratis proefperiode zonder creditcard, inclusief een uitgebreid pakket aan tools zoals ticketing, live chat, callcenter en sociale media-integraties. Optimaliseer uw workflow en bespaar kosten met LiveAgent's alles-in-één helpdesksoftware. Bezoek nu voor een naadloze overgang en uitstekende klantenservice!
Overweegt u migratie vanuit OTRS?
Migreren vanuit OTRS? Migreer naar LiveAgent met behulp van onze plug-in of neem contact met ons op en laat ons het voor u afhandelen
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team