De juiste pasvorm voor bureauzaken

Volledig schaalbaar, aanpasbaar & aanpasbaar aan uw behoeften.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Meer omzet genereren

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter de tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16×

Verhoog de klantenwaarde

Genereer meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Business background

Helpdesk software voor instellingen

Trek de aandacht van uw klant door hun operationele taken drastisch te verminderen met LiveAgent, de meest beoordeelde en best gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2019. Houd nauwer contact met uw klanten en help hen sneller te groeien met LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Woman looking at her watch

Breid uit zonder problemen

Marketing-, HR- of webontwikkelingsbureaus zijn meestal degenen die het meest verspreid zijn over internet. Daarom is het heel eenvoudig om het rendement op investering te berekenen op basis van een optimale softwareoplossing voor klantenservice. LiveAgent wordt veel gebruikt door instellingen voor hun eigen bedrijfsontwikkeling, waardoor het heel gemakkelijk en snel is om aanvraagverzoeken te beantwoorden. Ze gebruiken het ook voor hun klanten en uit onze ervaring blijkt dat ze tevreden zijn met hoe snel LiveAgent geïmplementeerd kan worden.

Meer informatie over realtime chat

Maak gebruik van live chat

Live chat werd vroeger vaak beschouwd als software die enkel geschikt was voor grote bedrijven met veel verzoeken. Nu niet meer. We leven in een tijdperk waarin iedereen onmiddellijk antwoorden wil krijgen en dat is waar het implementeren van live chatsoftware uw bedrijf succesvol kan maken.

Meer informatie over live chat
Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Voeg uw contactpunten samen

Steek uw hand op als u van Gmail houdt. Huh, alle handen omhoog? Maak wat tijd vrij voor de algemene inbox van LiveAgent en ontdek de sterkte van een gecentraliseerde hub voor uw communicatie. Alles is netjes gesorteerd op prioriteit met een eigen ID en aanvullende klantengegevens. Dus, wie houdt er van een algemene inbox?

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratieservices voor de meeste populaire helpdeskoplossingen.

Hoe zal uw instelling voordeel halen uit de implementatie van LiveAgent?

Klantenvragen organiseren

Houd uw algemene inbox georganiseerd door vragen van klanten automatisch door te sturen naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers.

Bespaar tijd en geld

Bespaar tijd en geld door het aantal tools dat u gebruikt te minimaliseren om uitstekende klantenservice te bieden.

Houd de tevredenheid hoog

Zorg ervoor dat uw klanten tevreden zijn met uw service door regelmatig de prestatiebeoordelingen van vertegenwoordigers te analyseren.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Volg meerdere klanten op

LiveAgent wordt vaak gebruikt door instellingen die hun klanten beheren met geïntegreerde afdelingen en ze gebruiken dezelfde oplossing ook graag voor de klanten. Het implementeren van een oplossing met meerdere kanalen helpt klanten de verspreiding op internet te verminderen, waardoor de prioriteit blijft behouden op alle verzoeken en eerdere gesprekken met klanten en potentiële klanten.

Meer weten over afdelingen

Bespaar tijd bij repetitieve taken

Geen manueel werk en gescheiden communicatiekanalen meer die het moeilijk maken om op de hoogte te blijven van de verzoeken en dagelijkse administratieve taken. Of u LiveAgent nu wilt gebruiken voor eigen communicatie met klanten of om het voor hen te implementeren, u rekent af met het gebruikelijke probleem van operationele overbelasting veroorzaakt door routinematige operationele taken. Los deze problemen op door een complexe helpdeskoplossing te gebruiken met live chat, een klantenportaal, forums of met geavanceerde ticketreeksen.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Verhoog uw beschikbaarheid

Stel u voor dat u een hogere beschikbaarheid biedt met minder tijdsbesteding. Het is nu allemaal mogelijk met de implementatie van LiveAgent in de processen van uw klanten. Optimaliseer de workflow door de sterkte van de algemene inbox te benutten, verschillende communicatiekanalen te combineren en geavanceerde automatiseringen in te zetten. De echte helpdesk software met meerdere kanalen levert u gemiddeld 15 uur per week meer op, die u kunt gebruiken om u te concentreren op nieuwe klanten en hun wensen.

De meest betaalbare helpdeskoplossing

Het gratis abonnement van LiveAgent biedt onder andere een gratis kennisbank. Met een betaald abonnement kunt u nog meer krijgen voor een redelijke prijs.

30 Dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$15 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Bespaar meer met LiveAgent

Ontdek hoe u meer geld kunt besparen met onze prijscalculator en kies het juiste helpdesksysteem voor uw klantenserviceteam.

Related Articles to Instellingen
Nu de banksector naar de digitale wereld verhuist, is het noodzakelijk om ook daar aan de wensen van de klanten te voldoen. LiveAgent kan u daarbij helpen.

Helpdesk software voor de banksector

Ontdek de kracht van LiveAgent's helpdesksoftware voor de bank- en verzekeringssector. Verbeter klantrelaties, bespaar tijd en bescherm gegevens met geavanceerde beveiliging. Probeer 30 dagen gratis en ervaar waarom meer dan 21.000 bedrijven vertrouwen op onze efficiënte klantenserviceoplossingen. Bezoek nu!

Stap over van LeadDesk naar LiveAgent en ontdek de voordelen, zoals geweldige ondersteuning via meerdere kanalen, de snelste live chat en nog veel meer.

Op zoek naar een LeadDesk-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het ultieme LeadDesk-alternatief is! Geniet van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten, en geen kredietkaart vereist. Met rijke functies en betaalbare prijzen biedt LiveAgent alles wat u nodig heeft voor uitstekende klantenondersteuning. Probeer nu 14 dagen gratis en ervaar het verschil!

Als u op zoek bent naar een gratis kennisbank, kan LiveAgent u gratis hiervan voorzien. Bekijk onze helpdesk voor meer informatie.

Gratis Nederlandse kennisbank software - LiveAgent

Als u op zoek bent naar een gratis kennisbank, kan LiveAgent u gratis hiervan voorzien. Bekijk onze helpdesk voor meer informatie.

Bent u op zoek naar gratis software voor klantenbeheer? Bekijk de voordelen van LiveAgent en ontdek of het iets voor u is of meld u aan voor een gratis account.

Op zoek naar gratis software voor klantenbeheer?

Bent u op zoek naar gratis software voor klantenbeheer? Bekijk de voordelen van LiveAgent en ontdek of het iets voor u is of meld u aan voor een gratis account.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x