Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.
Verras uw klanten met razendsnelle reacties.
Genereer meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.
Trek de aandacht van uw klant door hun operationele taken drastisch te verminderen met LiveAgent, de meest beoordeelde en best gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2019. Houd nauwer contact met uw klanten en help hen sneller te groeien met LiveAgent.
Marketing-, HR- of webontwikkelingsbureaus zijn meestal degenen die het meest verspreid zijn over internet. Daarom is het heel eenvoudig om het rendement op investering te berekenen op basis van een optimale softwareoplossing voor klantenservice. LiveAgent wordt veel gebruikt door instellingen voor hun eigen bedrijfsontwikkeling, waardoor het heel gemakkelijk en snel is om aanvraagverzoeken te beantwoorden. Ze gebruiken het ook voor hun klanten en uit onze ervaring blijkt dat ze tevreden zijn met hoe snel LiveAgent geïmplementeerd kan worden.
Live chat werd vroeger vaak beschouwd als software die enkel geschikt was voor grote bedrijven met veel verzoeken. Nu niet meer. We leven in een tijdperk waarin iedereen onmiddellijk antwoorden wil krijgen en dat is waar het implementeren van live chatsoftware uw bedrijf succesvol kan maken.
Steek uw hand op als u van Gmail houdt. Huh, alle handen omhoog? Maak wat tijd vrij voor de algemene inbox van LiveAgent en ontdek de sterkte van een gecentraliseerde hub voor uw communicatie. Alles is netjes gesorteerd op prioriteit met een eigen ID en aanvullende klantengegevens. Dus, wie houdt er van een algemene inbox?
We bieden migratieservices voor de meeste populaire helpdeskoplossingen.
Houd uw algemene inbox georganiseerd door vragen van klanten automatisch door te sturen naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers.
Bespaar tijd en geld door het aantal tools dat u gebruikt te minimaliseren om uitstekende klantenservice te bieden.
Zorg ervoor dat uw klanten tevreden zijn met uw service door regelmatig de prestatiebeoordelingen van vertegenwoordigers te analyseren.
LiveAgent wordt vaak gebruikt door instellingen die hun klanten beheren met geïntegreerde afdelingen en ze gebruiken dezelfde oplossing ook graag voor de klanten. Het implementeren van een oplossing met meerdere kanalen helpt klanten de verspreiding op internet te verminderen, waardoor de prioriteit blijft behouden op alle verzoeken en eerdere gesprekken met klanten en potentiële klanten.
Geen manueel werk en gescheiden communicatiekanalen meer die het moeilijk maken om op de hoogte te blijven van de verzoeken en dagelijkse administratieve taken. Of u LiveAgent nu wilt gebruiken voor eigen communicatie met klanten of om het voor hen te implementeren, u rekent af met het gebruikelijke probleem van operationele overbelasting veroorzaakt door routinematige operationele taken. Los deze problemen op door een complexe helpdeskoplossing te gebruiken met live chat, een klantenportaal, forums of met geavanceerde ticketreeksen.
Stel u voor dat u een hogere beschikbaarheid biedt met minder tijdsbesteding. Het is nu allemaal mogelijk met de implementatie van LiveAgent in de processen van uw klanten. Optimaliseer de workflow door de sterkte van de algemene inbox te benutten, verschillende communicatiekanalen te combineren en geavanceerde automatiseringen in te zetten. De echte helpdesk software met meerdere kanalen levert u gemiddeld 15 uur per week meer op, die u kunt gebruiken om u te concentreren op nieuwe klanten en hun wensen.
Het gratis abonnement van LiveAgent biedt onder andere een gratis kennisbank. Met een betaald abonnement kunt u nog meer krijgen voor een redelijke prijs.
Most Popular
Ontdek hoe u meer geld kunt besparen met onze prijscalculator en kies het juiste helpdesksysteem voor uw klantenserviceteam.
Helpdesk software voor de banksector
Ontdek de kracht van LiveAgent's helpdesksoftware voor de bank- en verzekeringssector. Verbeter klantrelaties, bespaar tijd en bescherm gegevens met geavanceerde beveiliging. Probeer 30 dagen gratis en ervaar waarom meer dan 21.000 bedrijven vertrouwen op onze efficiënte klantenserviceoplossingen. Bezoek nu!
Op zoek naar een LeadDesk-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het ultieme LeadDesk-alternatief is! Geniet van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten, en geen kredietkaart vereist. Met rijke functies en betaalbare prijzen biedt LiveAgent alles wat u nodig heeft voor uitstekende klantenondersteuning. Probeer nu 14 dagen gratis en ervaar het verschil!
Gratis Nederlandse kennisbank software - LiveAgent
Als u op zoek bent naar een gratis kennisbank, kan LiveAgent u gratis hiervan voorzien. Bekijk onze helpdesk voor meer informatie.
Op zoek naar gratis software voor klantenbeheer?
Bent u op zoek naar gratis software voor klantenbeheer? Bekijk de voordelen van LiveAgent en ontdek of het iets voor u is of meld u aan voor een gratis account.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team