Op zoek naar een LiveHelpNow-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste LiveHelpNow-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Bent u op zoek naar een eenvoudigere en efficiëntere oplossing voor uw helpdesk? LiveAgent staat voor u klaar. Ondersteuning bieden via alle belangrijke communicatiekanalen met een betrouwbare softwareoplossing. We hebben het allemaal: email, live chat, sociale media, callcenterondersteuning en kennisbank.

Lees verder en ontdek waarom u LiveAgent zou moeten kiezen als uw go-to-helpdeskoplossing.

/div>

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Bespaar meer met LiveAgent

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.

Rijk aan functies

Met meer dan 175 helpdeskfuncties wordt het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.

LiveHelpNow versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent LiveHelpNow
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
LiveHelpNow biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
LiveHelpNow biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
LiveHelpNow biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfservicepotaal.
LiveHelpNow biedt een selfservicepotaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
LiveHelpNow biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
LiveHelpNow biedt een Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
LiveHelpNow biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
LiveHelpNow biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
LiveHelpNow biedt geen WhatsApp-integratie..
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
LiveHelpNow biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
LiveHelpNow biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
LiveHelpNow biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
LiveHelpNow biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
LiveHelpNow biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
LiveHelpNow biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
LiveHelpNow biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
LiveHelpNow biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
LiveHelpNow biedt onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
LiveHelpNow biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
LiveHelpNow biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
LiveHelpNow biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
report on tablet-illustration

Een sterk alternatief voor LiveHelpNow

Til uw klantenondersteuning naar een hoger niveau. LiveAgent biedt u de beste tools en functies waarmee u geweldige klantenondersteuning kunt bieden. Een betrouwbaar ticketingsysteem sorteert al uw communicatie, of het nu gaat om e-mail (een slimmer alternatief voor Outlook of Gmail), livechat of zelfs sociale media zoals Instagram en Facebook.

LiveAgent heeft meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties om u te helpen uw werkstroom.

De snelste live chat

Live chatwidget is één van de beste manieren om uw klanten met u in contact te laten komen. Het draait allemaal om directe communicatie en daarom moet het zo snel mogelijk zijn.

LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt met chatsnelheden van 2,5 seconden. Bied razendsnel ondersteuning.

Watch the website loading time
Savings illustration

Krijg meer voor minder

Goede klantenservice hoeft uw budget niet te verpesten. LiveAgent heeft drie geweldige betalende abonnementen die u de beste tools en functies bieden voor het bieden van klantenondersteuning. Kies degene die het beste bij u past.

Mocht u iets extra’s willen, dan kunt u altijd losse functies kopen. Bekijk onze abonnementen en ontdek meer.

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

man and woman winners-illustration

Klaar om over te stappen?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Vergelijk ons met andere alternatieven

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to LiveHelpNow alternatief
Bent u op zoek naar een beter alternatief voor LivePerson? Denk eens aan LiveAgent, bekroonde helpdesk software met meerdere kanalen.

Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?

Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.

Als u op zoek bent naar een alternatief voor Intercom, overweeg dan LiveAgent. LiveAgent heeft de snelste chatwidget op de markt en heeft meer dan 179 helpdeskfuncties.

Een intercomalternatief nodig?

Ontdek de 15 beste Intercom-alternatieven voor 2024 en waarom LiveAgent de ideale keuze is. Geniet van geavanceerde functies zonder installatiekosten, 24/7 klantenservice, en flexibiliteit zonder kredietkaartverplichting. Verhoog uw klantenservice met LiveAgent's aanpasbare automatisering en realtime chat. Probeer het nu gratis en ervaar een toename in klanttevredenheid en prestaties.

De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!

Ontdek het beste alternatief voor livechat

De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!

Een goede klantenservice begint met het vergelijken van specifieke helpdesksoftware. Probeer LiveAgent met een gratis proefperiode van 14 dagen. Bouw relaties op, verhoog de verkoop.

Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?

Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x