Bied een geweldige klantenervaring met het live chatplatform van LiveAgent. Krijg toegang tot een snelle live chatwidget en geavanceerde functies die elke klanteninteractie een fluitje van een cent maken. Verander websitebezoekers in klanten en los vragen van klanten op met realtime ondersteuning. Verbeter de klantenbetrokkenheid met één enkele chattoepassing. Bespaar tijd en concentreer u op wat belangrijk is met het LiveAgent-klantenserviceplatform.
Chatsoftware
Chatmogelijkheden
LiveAgent biedt een ultramoderne chattool. Het wordt geleverd met premiumfuncties om klantenondersteuningsteams te helpen een geweldige chatervaring te bieden. De belangrijkste functies zijn onder meer slimme chatroutering, proactieve chatuitnodigingen, het volgen van bezoekers en meer. De meertalige chatwidget van LiveAgent is een van de snelste op de markt.
Chatondersteuningssoftware voordelen
Krijg een geweldige gebruikerservaring voor elke chatvertegenwoordiger en zorg voor een geweldige ervaring in klantengesprekken. Onze geavanceerde functies kunnen klantenservicemedewerkers helpen bij het afhandelen van honderden gesprekken per dag. Bekijk wat uw helpdeskmedewerkers op één platform krijgen.
Verbeter de productiviteit van vertegenwoordigers met:
Verbeter uw website en ga gesprekken aan met bezoekers dankzij moderne berichtensoftware. Verhoog de klantenloyaliteit met een snelle reactie op chatverzoeken dankzij een krachtige tool. Bekijk wat uw klanten en klantenserviceteams krijgen met LiveAgent.
Verfijn het klantentraject met:
LiveAgent is veel meer dan een simpele live chat provider. Ontdek ons klantenserviceplatform dat elk belangrijk communicatiekanaal aankan. Leer meer over essentiële functies en zie hoe ze werken.
Automatische berichten
Vraag de aandacht van klanten met proactieve berichten die websitebrowsers uitnodigen om te chatten met een medewerker van de klantenservice. Pas de berichten aan en creëer een persoonlijke ervaring die ideaal is voor het doel van uw website. Proactieve chatuitnodigingen zijn een krachtige functie die websitebezoekers in betalende klanten kan veranderen.
Meer informatie over proactieve chatuitnodigingen
Bezoekers volgen
Houd websitebezoekers bij om te zien waar ze hun tijd doorbrengen. Chatoverzicht kan u een aantal websitebezoekers, actieve vertegenwoordigers en elke lopende chat laten zien. Gebruik de website monitoring om favoriete URL’s te bepalen. Stuur een chatbericht naar potentiële klanten als je ze op hun reis wilt helpen.
Meer informatie over het volgen van websitebezoekers
Sneak previews van berichten
Leg uw antwoorden klaar voordat de klant u een bericht stuurt. In de realtime typweergave kunt u zien wat uw klanten aan het typen zijn voordat ze op de verzendknop drukken. Gebruik deze krachtige functie om uw antwoorden sneller voor te bereiden of om snel onderzoek te doen naar onderwerpen en klanten. Bied klantenondersteuning met ongeëvenaarde snelheid.
LTaalopties
LiveAgent spreekt uw taal en de taal van uw klanten. Kies uit meer dan 40 talen om u te helpen ondersteuning te bieden in verschillende landen. Pas uw chatvensters aan en selecteer hun primaire taal. U kunt elke chatwidget instellen met verschillende taalopties als u ondersteuning biedt op meerdere gebieden.
Meer informatie over de meertalige chatwidget
00:00/05:51
Flexible chat
Live chatsoftware voor websites bevat een live chatwidget die u kunt aanpassen en op uw website kunt plaatsen met een paar regels gegenereerde code. Met de aanpassingsinstellingen van de chatwidget kunt u het uiterlijk wijzigen, aangepaste branding instellen of een pre-chatformulier maken om contactgegevens te verzamelen. Verfraai uw site met live chat voor WordPress. Klanten kunnen tijdens het browsen op een website op de widget klikken en contact opnemen met een klantenservicemedewerker. Chatvertegenwoordiger kan ook antwoorden vanuit de mobiele app die beschikbaar is voor Android en iOS.
Chatgesprekken kunnen uw contactcenter helpen uw verkoopproces te verbeteren en uw online bedrijven sterker te maken
Bespaar meer
Met de snelste chatwidget van LiveAgent kunt u problemen betrouwbaar en snel oplossen. Bespaar op ondersteuningsprijzen voor vertegenwoordiger per maand en los grotere chatvolumes op in kortere tijd.
17 – 30%
Verlaging van kosten
Het gebruik van live chat als communicatieplatform is goedkoper dan bellen en sneller dan emails. Ervaar een verlaging van de kosten met LiveAgent.
Verdien meer
Help uw klanten bij aankoopbeslissingen en beveel betere producten aan. Verander meer websitebezoekers in betalende klanten. Verhoog uw conversies met een eenvoudig chatvenster op uw website.
20%
Verhoging conversiepercentage
Verhoog uw conversiepercentages en verdien meer door een goede chatstrategie te gebruiken. Onze chat-app kan u helpen bezoekers om te zetten in klanten en uw rendement op investering te verhogen.
Klanten tevreden stellen
Verbeter de klantenloyaliteit en gebruik de snelste chatwidget om uw klanten te helpen. Verminder het aantal verlaten winkelwagentjes met handige functies en blijf beschikbaar voor websitebezoekers wanneer ze aan het browsen zijn.
73%
Hogere tevredenheidspercentages
Geef gepersonaliseerde gesprekken voor uw klanten. Onze volledig uitgeruste live chatsoftware kan u helpen met klantentevredenheid en een geweldige ervaring voor agenten.
Kies geweldige software voor klantensucces met chatmogelijkheden voor de juiste prijs. Bespaar geld met onze prijscalculator en krijg
de beste waarde voor chatfunctionaliteit.
Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 30 dagen
Getuignissen
Beste prijs
LiveAgent biedt de beste prijs-kwaliteitverhouding in de wereld van live chatondersteuningssoftware.
Most Popular
Nu u een kort idee hebt waarom uw livechatsoftware misschien nuttig vindt voor uw bedrijf, gaan we dieper in op hoe u de kracht van deze ongelooflijke tool kunt benutten.
Het is online chatsoftware waarmee u overal in realtime contact kunt maken met uw klanten. Live chatsoftware stelt uw klanten niet alleen in staat om snel en moeiteloos contact met u op te nemen, maar geeft u ook een concurrentievoordeel en stelt u in staat om langdurige indrukken op uw klanten te creëren.
Veruit de meest populaire en meest gebruikte software voor live chatten met alleen tekst. Dit type live klantenchat biedt een informele chatervaring die lijkt op berichten-apps zoals Facebook Messenger.
Andere soorten live chatsoftware zijn video- en spraakoplossingen. Ze zijn meestal niet de meest geprefereerde manier van klanten om contact op te nemen met uw bedrijf, maar ze kunnen nuttig zijn bij complexere problemen waarvoor uitgebreide uitleg of videodemonstraties nodig zijn.
Het is belangrijk op te merken dat veel live chatapplicaties met alleen tekst gebruikers ook in staat stellen om te voicechatten of videochatten.
Wat zijn enkele van de belangrijkste kenmerken en functionaliteiten van een dergelijke chatoplossing? Laten we eens kijken naar enkele van de functies die u misschien het nuttigst vindt.
Het gebruik van een live chatapp kan uw bedrijfsprestaties drastisch verbeteren en tegelijkertijd uw klanten tevreden en betrokken houden.
Waarom kijken we niet naar de belangrijkste voordelen die een live chatservice voor uw bedrijf kan bieden?
1. Klantenervaring – Bezoekers van uw website kunnen een zeer persoonlijke ervaring hebben terwijl ze heen en weer berichten sturen met een ondersteuningsmedewerker. Bedrijven lijken authentieker en benaderbaarder wanneer ze in realtime met klanten praten via een live chatsysteem.
2. 24/7 klantenondersteuning – Sitebezoekers kunnen een chatbericht sturen, zelfs als geen van de vertegenwoordigers online is. U kunt uw live chat configureren om ze om te leiden naar een kennisbank of selfservice.
3. Verhoogde webconversies – Uw verkoopteam kan uw producten en diensten ter plekke aan potentiële klanten pitchen terwijl ze een ontspannen, maar toch professioneel gesprek in realtime voeren.
4. Toegankelijk en aantrekkelijk – Klanten hoeven geen tijd te besteden aan het zoeken naar uw contactgegevens. Ze kunnen hun vragen eenvoudig in een live chat typen en worden direct geholpen. Bovendien kunt u een meertalige chatwidget hebben waarmee klanten in hun moedertaal kunnen communiceren.
5. Bouwt relaties op – vertegenwoordigers kunnen de toon van de klant observeren, zodat ze zich kunnen aanpassen aan de situatie. Ze kunnen meer van hun persoonlijkheid laten zien en vertrouwensvolle en behulpzame relaties opbouwen.
6. Verhoogt de productiviteit – Terwijl één vertegenwoordiger slechts één telefoontje tegelijk kan afhandelen, kunnen ze gemakkelijk met meerdere websitebezoekers chatten. Gecombineerd met geavanceerde functies zoals standaardberichten of chatautomatisering, kunt u de workflow van uw contactcenter verder stroomlijnen.
7. Verbeterde oplossing bij eerste contact – De medewerker van de klantenservice kan snel vragen van zowel nieuwe als terugkerende gebruikers beantwoorden. Het is niet nodig om lange emailthreads te hebben wanneer klanten hun vragen meteen kunnen beantwoorden.
8. Gegevens verzamelen – Door een enorme hoeveelheid gegevens te verzamelen, kunt u beter onderbouwde beslissingen nemen over uw producten en services, evenals over uw verkopen en marketingstrategieën.
9. Lage kosten – Het implementeren van een betrouwbare live chatservice is veel budgetvriendelijker dan het opzetten van een callcenter.
10. Het is de favoriet van uw klant – Meer dan 81% van de klanten is tevreden met de live chatoplossing.
Het is moeilijk om de gemiddelde prijs van live chatsoftware in het algemeen te bepalen. Het hangt sterk af van meerdere factoren, zoals of het een op abonnementen gebaseerde service is, het prijsmodel van die specifieke oplossing, hoeveel functies het omvat, enz.
We kunnen echter concluderen dat u in het algemeen alles kunt betalen tussen €16 – €150 per maand per vertegenwoordiger.
Hier zijn enkele voorbeelden van verschillende prijsmodellen die kunnen worden toegepast op chatsoftware op websites.
Schrijf eerst en vooral op waarvoor u de live chat software wilt gebruiken. Wordt het uw belangrijkste manier om met uw klanten te communiceren? Zal het de drijvende kracht zijn achter het sluiten van zakelijke deals? Zorg ervoor dat het kristalhelder is wat de belangrijkste use case zal zijn voor de live chat software-oplossing die u gaat gebruiken. Vervolgens moet u beslissen welke optie het beste past bij de omvang van uw bedrijf en of deze kan worden geïntegreerd in uw andere zakelijke toepassingen. Vergeet ook niet te controleren op eventuele beperkingen of functies die de live chatsoftware niet ondersteunt. De beste s software voor callcenter zou alle functies en integraties moeten bieden die u nodig hebt om er efficiënt mee te werken.
Hier volgen enkele strategieën om u te helpen beslissen welke online chatoptie het beste bij u past.
Er komt een veelgestelde vraag bij me op. Kunt u hulp inroepen wanneer u die nodig hebt? Het hebben van een betrouwbaar ondersteuningskanaal is cruciaal voor een positieve live chatervaring. Met technologie kan het heel snel mis gaan, en het is belangrijk dat u snel antwoord en een helpende hand hebt wanneer u die nodig hebt.
Naarmate uw bedrijf groeit, zal het chatvolume onvermijdelijk meegroeien. U moet een softwareoplossing voor live chat gebruiken die u kunt op- of afschalen op basis van de behoeften van uw contactcenter.
Sommige gratis software-opties voor klantenbeheer bieden niet veel aanpassingsmogelijkheden en andere bieden geen geavanceerde functies zoals onbeperkte chatgeschiedenis, chat tags of het delen van bestanden. Het is aan u om te beslissen waar u bereid bent om wat ongemak te verdragen.
Hoeveel van een samenwerkingservaring kan uw team krijgen? Kunnen ze online chats met elkaar uitwisselen, bestanden delen, tags toevoegen die zichtbaar zijn voor hun collega’s en naadloos met elkaar communiceren? Dat zijn belangrijke vragen die u uzelf moet stellen bij het kiezen van de live chatsoftware voor u en uw team.
We kunnen niet genoeg benadrukken hoe belangrijk het is dat de oplossing die u kiest een aanzienlijk aantal integraties heeft. Het maximaliseert niet alleen de waarde van uw aankoop, maar zorgt er ook voor dat uw klanten een uniforme ervaring op meerdere platforms.
Beste live chatsoftware voor kleine & middelgrote bedrijven in eCommerce, Saas, etc. die klantengerichtheid serieus nemen.
LiveAgent is een webgebaseerde oplossing die een snelle en betrouwbare live chatwidget biedt met meerdere geavanceerde functies. Bovendien kunt u het aanpassen aan uw branding. Met deze oplossing kunt u eenvoudig websitebezoekers omzetten in betalende klanten en hen voorzien van uitstekende klantenservice a>.
Enkele van de meest bekende klanten van deze software zijn industriereuzen zoals Forbes, Airbus, Nascar, eSky en Slido.
LiveAgent is een van de weinige softwareoplossingen die een volledig gratis versie aanbiedt. Als u echter het volledige potentieel wilt benutten en wilt profiteren van de extra functies, waaronder live chat, kunt u kiezen uit de volgende prijsopties: €9, €29 en €49 per maand per vertegenwoordiger.
U kunt echter de gratis proefperiode van 14 dagen proberen voordat u zich vastlegt aan een van de abonnementen, zodat u een idee krijgt van wat u krijgt.
Beste live chatsoftware voor groeiende klantgerichte bedrijven die sterke relaties met hun klanten willen opbouwen.
Front is een geweldige optie voor bedrijven die hun zakelijke communicatie willen stroomlijnen. Front biedt een live websitechat die rechtstreeks vanuit uw inbox kan worden beheerd. Bovendien kan uw team op de hoogte blijven van de dagelijkse taken met de team chatfunctie van Front voor naadloze samenwerking.
Enkele van de bekende klanten die de software van Front gebruiken, zijn Fundraise Up, Hootsuite en Bubble.
Front biedt haar klanten drie prijsopties. Deze omvatten een optie van €19, een optie van €49 en een optie van €99. Deze worden maandelijks betaald op basis van het aantal gebruikers dat ermee werkt. Ze bieden ook een gratis proefperiode van 7 dagen aan, zodat u wat meer kunt leren over deze krachtige software voordat u besluit u te abonneren op een van de betaalde abonnementen.
Evalueer Front-alternatieven.
Beste live chatsoftware voor lokale bedrijven die zowel online aanwezig zijn als fysieke winkels hebben.
Podium biedt een krachtige Podium Webchat-oplossing waarmee u tot 11x meer inkomende leads kunt genereren. U kunt de informatie van de leads verzamelen voordat ze beginnen met chatten, zodat uw team de best mogelijke klantenervaring kan bieden.
Sommige van de klanten van het Podium zijn Lunchbox., America’s Car-Mart en Bruce Titus Auto Group.
Podium biedt drie prijsopties waaruit u kunt kiezen. De eerste begint bij e289, de tweede kost €449 en de laatste is €649. U kunt Podium ook uitproberen om het zelf te ervaren met een gratis proefperiode van 14 dagen.
Beste live chatsoftware voor kleinere of middelgrote bedrijven met een visie op groei.
Zendesk biedt een live chatoptie om niet alleen de klanten blij te maken, maar ook om de workflows van uw vertegenwoordigers te stroomlijnen en hun betrokkenheid te verbeteren. Zendesk biedt een live chattool die uw klantentevredenheid naar een hoger niveau kan tillen.
Onder de klanten die de helpdesksoftwareoplossingen van Zendesk gebruiken, bevinden zich bedrijven als BaubleBar, 99designs en Modsy.
U kunt beginnen met de ondersteuningsoptie die €19 per operator per maand kost. Als u toegang wilt tot meer functies, waaronder live chatsoftware, kunt u zich abonneren op de Suite-prijzen die beginnen bij €49. Als u Zendesk zelf wilt uitproberen, kunt u zich aanmelden voor hun gratis proefperiode van 30 dagen.
Bekijk Zendesk-alternatieven.
Beste live chatsoftware voor grotere klantgerichte bedrijven met veel klanteninteracties.
Er is niets gemakkelijker voor uw klanten dan contact met u op te nemen met behulp van de insluitbare chatwidgets van Zoho Desk.
Enkele van de tevreden klanten die Zoho Desk gebruiken, zijn Daimler, Lycamobile en McAfee.
Zoho Desk bevat een gratis optie in hun abonnement. Voor meer geavanceerde functies kunt u kiezen uit drie niveaus, bestaande uit €14, €23 en €40 per vertegenwoordiger per maand. De live chatfunctie is beschikbaar voor een prijs van €40.
U kunt zich ook abonneren op een gratis proefperiode van 15 dagen en het zelf uitproberen.
Bekijk Zoho Desk-alternatieven.
Beste live chatsoftware voor bedrijven van elke omvang die ernaar streven hun klanten geweldige ervaringen te bieden.
Freshdesk Messaging (voorheen bekend als Freshchat) maakt uw klantencommunicatie eenvoudiger met automatisering en door AI aangedreven bots. Freshdesk-software is een geweldige zakelijke tool die wordt vertrouwd door meer dan 50.000 klanten.
Onder de bedrijven die Freshdesk-software gebruiken, vindt u Blue Nile, Travix en Klarna.
U hebt toegang tot de essentiële functies van Freshdesk met hun gratis basisplan. Om echter een volledige ervaring van deze krachtige software te krijgen, kunt u zich aanmelden voor €15, €39 of €49 per maand per vertegenwoordiger. Voordat u besluit een van de betaalde opties te gebruiken, kunt u Freshdesk eerst 21 dagen gratis uitproberen.
Bekijk Freshdesk-alternatieven.
Beste live chatsoftware voor kleinere bedrijven die al hun communicatie op één plek willen houden.
Tidio biedt livechat en chatbots in één handige tool. U kunt verbinding maken met verschillende websites met speciale plug-ins zonder dat u hoeft te coderen.
Tidio wordt gebruikt door een grote verscheidenheid aan bedrijven, waaronder Reputation, L’Occitane en Provence en LoginRadius.
Met Tidio kunnen klanten de basisfuncties, waaronder live chat, volledig gratis gebruiken. Voor degenen die meer uit de softwareoplossing willen halen, hebben ze een abonnement inclusief €32,50, €65,83 of €332,50 per jaar betaald. U kunt ook een gratis proefperiode van 7 dagen gebruiken om een idee te krijgen van wat deze live chatsoftware voor uw bedrijf kan betekenen.
Evalueer Tidio-alternatieven.
Beste live chatsoftware voor groeiende bedrijven die belangenbehartiging willen opbouwen en een uitstekende klantenervaring willen bieden.
HubSpot live chat is een chatsoftware-oplossing die uw live chatinteracties stroomlijnt met behulp van Conversation Inbox, waar u vervolggesprekken kunt plannen, vergaderingen en oproepen kunt plannen, enz.
Onder de klanten die de producten van HubSpot Service Hub gebruiken, vindt u bedrijven als GoFundMe, Frontify en SoundCloud.
Om een klein deel van de HubSpot live chatsoftware oplossing te ervaren, kunt u zich gratis aanmelden. U kunt zich echter abonneren op de betaalde software van HubSpot Service Hub voor €45, €450 of €1200 per maand. Als u het wilt uitproberen zonder dat u zich hoeft te binden aan een betaald premium abonnement, kunt u een gratis proefperiode van 14 dagen gebruiken.
Kijk naar HubSpot-alternatieven.
Beste live chatsoftware voor bedrijven die hun klanten toegankelijke communicatietools willen bieden.
Tawk.to is vertaald in meer dan 45 talen en is een geweldige optie voor iedereen die klanten over de hele wereld wil verrassen. Met deze softwareoplossing voor live chatten kunnen uw klanten contact met u opnemen vanaf hun desktop, maar ook via hun mobiele apparaten.
Onder het klantenbestand van tawk.to vindt u bedrijven als Adidas, Domino’s en Chevrolet.
tawk.to is helemaal gratis. Zonder limiet op het aantal vertegenwoordigers of het chatvolume, kunt u deze live chatsoftware volledig gratis gebruiken. Als u professionele hulp nodig hebt, kunt u voor €1 per uur een moedertaalspreker krijgen die u adviseert over alles wat u nodig hebt.
Bekijk de Tawk-alternatieven.
Beste live chatsoftware voor startende en middelgrote bedrijven in alle sectoren.
Live Chatsoftwareoplossing is eenvoudig te verbinden met andere applicaties dankzij meer dan 200 integraties. Bied snelle en gemakkelijke live chatondersteuning met deze ondersteuning via één app via meerdere kanalen.
Onder de bedrijven die afhankelijk zijn van de software van LiveChat, vindt u Atlassian, 1Password en Adobe.
LiveChat biedt abonnementen vanaf €16 per stoel/maand, jaarlijks gefactureerd, of €19, maandelijks gefactureerd. De volgende optie is €33 per stoel/maand, jaarlijks gefactureerd, of €39, maandelijks gefactureerd. De laatste optie is €50 per stoel/maand, jaarlijks gefactureerd, of €59, maandelijks gefactureerd. LiveChat biedt ook een Enterprise-abonnement waarover u meer te weten kunt komen via een demogesprek. Er is ook een mogelijkheid om LiveChat-software gratis uit te proberen tijdens een proefperiode van 14 dagen.
Bekijk LiveChat-alternatieven.
Beste live chatsoftware voor elk bedrijf dat de verkoop wil stimuleren en geweldige klantenservice wil bieden.
Als u software voor live chat aanschaft, kunt u eenvoudig webhooks implementeren, gegevens verzamelen en inkomende chats tussen vertegenwoordigers uitwisselen, terwijl u een handige end-to-endoplossing voor uw klantenondersteuning krijgt.
Deze software-oplossing voor live chat wordt gebruikt door bedrijven als Audi, Paysafe en Samsung
Prijzen zijn in dit geval individueel. U kunt een prijsvoorstel op maat aanvragen dat is afgestemd op uw behoeften. Acquire biedt geen gratis proefperiode.
De beste live chatsoftware voor grotere bedrijven die de klant centraal stellen in hun activiteiten.
Deze robuuste software-oplossing voor live chat biedt veel personalisatie-opties, chatbots, in-app-berichten en meer.
Intercom heeft veel gevestigde klanten zoals New Relic, Airtable en Sotheby’s.
Vanaf €38/maand kunt u de basisfuncties van Intercom gebruiken. Als u moet upgraden, is er de optie €75/maand. Bovendien brengt Intercom kosten in rekening voor aanbevolen add-ons: aangepaste bots vanaf €99/maand, antwoordbots vanaf €99/maand, productrondleidingen vanaf €119/maand en helpcenter-artikelen vanaf €49/maand.
Vergelijk Intercom-alternatieven.
De beste live chatsoftware voor bedrijven van elke omvang die de klantenervaringen voor al hun klanten willen verbeteren.
Deze alles-in-één softwareoplossing voor klantenervaring bedient meer dan 80.000 klanten wereldwijd. Bovendien bespaart Robin, de chatbot van Birdeye, uw vertegenwoordigers tijd terwijl ze antwoorden geeft op vragen van klanten.
Veel bedrijven vertrouwen op de softwareoplossingen van Birdeye, waaronder DriveTime, Eldorado Resorts en Alliance.
U moet een abonnement aanvragen dat is afgestemd op uw bedrijf. U kunt Birdeye echter gratis uitproberen door u aan te melden voor een gratis proefperiode van 30 dagen.
Evalueer Birdeye-alternatieven.
Beste live chatsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven die de relatie met hun klanten willen verbeteren.
ActiveCampaign kan automatisering dichter bij elk bedrijf brengen dat niet bang is om het potentieel ervan te benutten. Conversations van ActiveCampaign kan de volgende stap van uw bedrijf naar de toekomst zijn.
Onder de bedrijven die profiteren van ActiveCampaign-softwareoplossingen zijn Artivive, McCrindle en Bumper Leads.
U kunt ervoor kiezen om €9, €49 of €149 per maand te betalen, jaarlijks betaald, of u kunt een aangepast prijsplan aanvragen. ActiveCampaign biedt een gratis proefperiode van 14 dagen, zodat u kennis kunt maken met de functies ervan.
Beste live chatsoftware voor startups en bedrijven die sterke klantenrelaties willen opbouwen.
Bij Drift draait het allemaal om het starten van gesprekken. Met meerdere softwareoplossingen, waaronder livechatsoftware, gebruiken meer dan 50.000 bedrijven Drift om geweldige klantenervaringen te bieden.
Onder de klanten die Drift gebruiken, bevinden zich bedrijven als Tenable, Smartling en Zenefits.
Om informatie te krijgen over de kosten van de software van Drift, moet u een abonnement aanvragen. Drift biedt echter een gratis proefperiode, zodat u het kunt uitproberen voordat u het aanschaft.
Kijk naar Drift-alternatieven.
Zoals u kunt zien, zijn er veel opties om uit te kiezen bij het zoeken naar live chatsoftware voor uw contactcenter.
Laten we de 5 beste opties samenvatten die aan de meeste van uw behoeften kunnen voldoen.
1. LiveAgent – zonder enige twijfel de beste prijs-kwaliteitverhouding. Met een beoordeling van 4,7 op Capterra weet u dat u in goede handen bent. Met de snelst aanpasbare live chatwidget met automatiseringsopties, kunt u echt niet fout gaan met deze. Als uw chats worden omgezet in tickets, wordt het voor uw vertegenwoordigers gemakkelijker om op de hoogte te blijven, ongeacht de werkdruk. Bovendien groeit LiveAgent met uw bedrijf mee dankzij de eenvoudige schaalbaarheid.
2. Zoho Desk – een prachtig platform voor middelgrote tot grote bedrijven die hun klanten voorop willen stellen. Zoals Capterra’s beoordeling van 4,5 suggereert, zult u niet teleurgesteld zijn als u voor deze optie kiest. Met Zoho Desk kunt u uw live chatsoftware aanpassen zodat deze perfect past bij uw branding. Bij grotere aantallen klanteninteracties kunt u een chatbot gebruiken om uw vertegenwoordigers te ontlasten en de reactietijden te minimaliseren.
3. HubSpot Service Hub – deze software heeft een Capterra-beoordeling van 4,4, wat aangeeft hoeveel hun klanten de service waarderen. HubSpot live chat is eenvoudig te integreren met andere producten van HubSpot en kost geen tijd om op te zetten. Bovendien kunt u hiermee diep graven, omdat het veel rapporten biedt en u uw analyses in detail kunt bestuderen.
4. Intercom – met deze gevestigde speler op het gebied van klantenservice zit u nooit fout. Met een Capterra-score van 4,5 weet u waarom ze zo’n trouwe klantenkring hebben. Met zijn vele automatiseringsopties en platform met meerdere kanalen kunt u er zeker van zijn dat geen klantenvraag onbeantwoord blijft.
5. Zendesk – biedt veel functies die voor uw bedrijf van onschatbare waarde zullen zijn. Met een Capterra-beoordeling van 4,4 kunt u er zeker van zijn dat uw live chatsoftware u zal helpen uitstekende klantenondersteuning te bieden. Uw klanten zullen niet alleen genieten van snelle en gepersonaliseerde antwoorden van de vertegenwoordigers, maar ze kunnen zich ook gemachtigd voelen om hun vragen op te lossen met een selfservice-optie en een robuuste kennisbank.
Live chatsoftware | LiveAgent
Probeer gratis de beste live chatsoftware! Geen kredietkaart nodig.
|
Zoho Desk | HubSpot Service Hub | Intercom | Zendesk |
---|---|---|---|---|---|
Capterra beoordeling
Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.7
(ongeveer 1.000 beoordelingen)
|
4.5
(ongeveer 1.700 beoordelingen)
|
4.4
(ongeveer 100 beoordelingen)
|
4.5
(ongeveer 800 beoordelingen)
|
4.4
(ongeveer 2.800 beoordelingen)
|
Webgebaseerd |
|
|
|
|
|
Gratis versie |
LiveAgent biedt een gratis versie.
|
Zoho Desk biedt een gratis versie.
|
HubSpot Service Hub biedt een gratis versie.
|
Intercom biedt geen gratis versie.
|
Zendesk biedt geen gratis versie.
|
Gratis proefperiode |
LiveAgent biedt een gratis proefperiode.
|
Zoho Desk biedt een gratis proefperiode.
|
HubSpot Service Hub biedt een gratis proefperiode.
|
Intercom biedt een gratis proefperiode.
|
Zendesk biedt een gratis proefperiode.
|
Startprijs |
€29/medewerker/maand
LiveAgent live chatsoftware prijzen beginnen bij €29 medewerker/maand.
|
€58.5/medewerker/maand
Zoho Desk live chatsoftware prijzen beginnen bij €58,5 medewerker/maand.
|
€41/medewerker/maand
HubSpot Service Hub's live chatsoftware prijzen beginnen bij €41 medewerker/maand.
|
$38/medewerker/maand
Intercom live chatsoftware prijzen beginnen bij €38 medewerker/maand.
|
€69/medewerker/maand
Zendesk live chatsoftware prijzen beginnen bij €69 medewerker/maand.
|
Als u geïnteresseerd bent in het kopen van live chatsoftware, vindt u hier een lijst met vragen die u kunt stellen om erachter te komen of dit de juiste oplossing voor u is.
Deze eenvoudige vragen kunnen u helpen erachter te komen of de softwareoptie de juiste is voor uw bedrijf. Bij demogesprekken gaat het erom dat u ervoor zorgt dat dit de investering is die u wilt doen. Dus vraag het maar!
Hoewel verschillende providers verschillende antwoorden kunnen hebben, is het over het algemeen vrij eenvoudig. Eerst moet u de live chatsoftware kiezen die u wilt gebruiken en u hiervoor aanmelden. Vervolgens moet u een live chatknop toevoegen aan uw website. Dit kan in complexiteit verschillen van aanbieder tot aanbieder. Maar als we LiveAgent als voorbeeld nemen, hoeft u alleen maar een stukje HTML-code toe te voegen aan de hoofdtekst van uw pagina. Als u niet probeert om uw live chatknop aanzienlijk aan te passen, zou de hele installatie van de live chatsoftware van LiveAgent niet langer dan een paar minuten moeten duren.
Dat hangt sterk af van de softwareoplossing voor live chat waarmee u besluit te gaan. In het bovenstaande artikel vindt u de top 15 van softwareleveranciers voor livechat, welke functies ze bieden en hoeveel het kost.
Er zijn veel opties en u moet echt evalueren wat het beste voor u werkt. Als u echter op zoek bent naar een eenvoudig te navigeren technologie waarop u 100% kunt vertrouwen, dan is LiveAgent iets voor u.
LiveAgent’s live chatsoftware is een geweldige allesomvattende oplossing voor elk bedrijf dat uitstekende ondersteuning wil bieden via meerdere communicatiekanalen. Het maakt niet uit of u een chat, een telefoontje of een vermelding op sociale media of een melding via een ander digitaal kanaal ontvangt, dankzij het geïntegreerde ticketsysteem kunt u gemakkelijk elke klanteninteractie vinden, inclusief een chatsessie.
Niet alleen de hoeveelheid, maar ook de kwaliteit van de functies maken LiveAgent live chat-software een geweldige optie voor alle klantgerichte bedrijven.. p>
Hier steelt LiveAgent de show. Met een breed scala aan functies en meer dan 150 integraties terwijl ze nog steeds betaalbaar en toegankelijk zijn, hebt u nooit het gevoel dat u iets mist. Hoewel u de essentiële functies volledig gratis kunt gebruiken, is een prijskaartje van €15 een kleine vergoeding voor alle mogelijkheden die deze software te bieden heeft.
LiveAgent scoort hoog op sites als Capterra, G2 en TrustRadius. Dus als je de meningen van gelijkgestemde gemeenschappen en medegebruikers van LiveAgent’s live chatsoftware op prijs stelt, is dit misschien de beste optie voor jou.
Dit is zonder twijfel live chatsoftware van LiveAgent. Met een initiële installatie die niet langer dan 5 minuten duurt, hoef je niet te weten hoe u moet coderen om het voor elkaar te krijgen. Het dagelijks aanpassen en gebruiken van deze livechatsoftware is een fluitje van een cent, zelfs voor degenen die zichzelf niet technisch onderlegd vinden. Bovendien maken meer dan 150 integraties het heel gemakkelijk om verbinding te maken met elk platform dat u nodig hebt.
Nederlandse klantenervaring software
Software voor klantervaring speelt een sleutelrol bij het verzamelen, organiseren en volgen van klantenfeedback in een modern bedrijf.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team