Krijg toegang tot een betrouwbare toolset die alle belangrijke klantkanalen omvat. Het ticketingsysteem van LiveAgent omvat e-mails, livechat, callcenter, klantenportaal, Viber, WhatsApp en sociale media – Facebook, Instagram en Twitter. Probeer het vandaag nog uit met onze gratis proefperiode van 30 dagen of bekijk onze betaalbare tariefplannen die uw budget niet verpesten.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Kustomer
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Kustomer biedt geen ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
Kustomer biedt Live Chat
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Kustomer biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Kustomer biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Kustomer biedt een Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Kustomer biedt een Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Kustomer biedt een Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Kustomer biedt geen Viber-integratie.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
|
Kustomer biedt een WhatsApp-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Kustomer biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Kustomer biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
Kustomer biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
Kustomer biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Kustomer biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Kustomer biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Kustomer biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Kustomer biedt onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Kustomer biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Kustomer biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Kustomer biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Kustomer biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
We doen ons best om de best mogelijke klantenervaring te bieden, zodat u uw werk zo goed mogelijk kunt doen. Krijg toegang tot ons geweldige ticketsysteem dat alle belangrijke klantenkanalen aankan. Het wordt ondersteund door een verscheidenheid aan functies en integraties. We bieden ook 24/7 klantenondersteuning voor iedereen.
Al uw klantencommunicatie via elk kanaal
Contacten, contactgroepen en vertegenwoordigersprofielen
Tags om u te helpen dingen georganiseerd te houden
Creëer klantentevredenheid en verhoog de productiviteit van medewerkers met de juiste tools die u ondersteunen. Voegkennisbank en Viber in uw ticketsysteem en begin met het afdekken van de meest gebruikte communicatiekanalen.
We begrijpen dat beschikbaarheid bij klanten een belangrijk aspect is van een goede helpdesk. Daarom zijn onze ondersteuningsteams 24/7 beschikbaar om u te helpen of u te voorzien van belangrijke informatie over onze producten.
Neem op elk moment contact met ons op via email , live chat of bel ons . We zullen ons best doen om eventuele problemen op te lossen en u te helpen met alles wat u nodig hebt .
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Word vandaag nog lid van LiveAgent en bespreek uw aangepaste migratie met ons. Begin vandaag nog met onze gratis proefperiode van 30 dagen of kies één van onze voordelige abonnementen. Ze zijn geschikt voor bedrijven van de meeste groottes en we beloven dat ze uw budget niet verpesten.
Verhuizen van Samanage naar LiveAgent?
Migreer van Samanage naar LiveAgent en ervaar een compleet helpdesksysteem dat alle communicatiekanalen aankan. Profiteer van onze productiviteitsfuncties, uitgebreide integraties en 24/7 klantenondersteuning. Start gratis met een proefperiode van 14 of 30 dagen en ontdek de voordelen van LiveAgent voor uw klantenservice. Geen kredietkaart nodig!
Migreren van Vision naar LiveAgent?
Migreer naar LiveAgent en ervaar een uitgebreid ticketsysteem met 24/7 ondersteuning. Probeer gratis en zonder kredietkaart!
Migreren van Gist naar LiveAgent?
Wilt u uw gegevens van Gist naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.
Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?
LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020. Sluit u aan bij bedrijven zoals Huawei en Yamaha om geweldige klantenondersteuning te bieden.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team