Bekijk enkele van de belangrijkste functies van LiveAgent. Verbeter uw kennisbeheer met een klantenportaal. Gebruik ticketing als een tool voor klantenrelatiebeheer. Blijf op de hoogte van de levering van klantenservice met naadloze distributie van tickets.
Voordelen rekenmachine
Bekijk de voordelen van het gebruik van onze helpdeskprijscalculator en ontdek hoe deze u kan helpen uw klantenondersteuning te verbeteren
Vind uw ideale helpdeskoplossing in 5 eenvoudige stappen met onze prijscalculator.
Vergelijk meer dan 70 populaire helpdeskoplossingen en vind de beste deal.
Verlaag uw kosten en bespaar tot 72% op helpdesksoftware met LiveAgent.
Alles-in-één oplossing
Krijg toegang tot een volledig uitgerust ticketsysteem met meerdere kanalen dat de meest populaire klantenkanalen aankan. Ondersteuning bieden via email, bellen, live chat, klantenportaal met kennisbank of sociale media zoals Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp of Viber. Profiteer van meer dan 130 functies en meer dan 150 integraties.
Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 30 dagen
Bekijk hoe LiveAgent het doet ten opzichte van andere alternatieve toonaangevende oplossingen op de markt.
Volledig transparant, geen verborgen informatie.
Functies | LiveAgent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Zendesk
Zendesk concurrent.
|
Freshdesk
Freshdesk concurrent.
|
LiveChat
LiveChat concurrent.
|
Intercom
Intercom concurrent.
|
---|---|---|---|---|---|
Ticketing
Maakt verbinding met meerdere communicatielijnen (zoals email, live chat, een callcenter of sociale media) om alle berichten te stroomlijnen en gebruikers in staat te stellen erop te reageren vanuit de ticketsoftware.
|
Small
€9/maand/medewerker
Inbegrepen in het Small-abonnement dat €9 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Professional
€59/maand/medewerker
Inbegrepen in het Professional-abonnement dat €59 per medeweker per maand kost. Alle prijzen zijn in EU.
|
Blossom
€19/maand/medewerker
Inbegrepen in het Blossom-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Starter
€19/maand/medewerker
Inbegrepen in het starters-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Starter
€79/maand/medewerker
Inbegrepen in het starters-abonnement dat €79 kost voor de eerste medewerker per maand. Elke extra medewerker kost e19 per medewerker per maand. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Live Chat
Een systeemeigen live chatwidget die op uw site kan worden ingezet en kan worden gebruikt voor realtime communicatie met uw websitebezoekers.
|
Medium
€29/maand/medewerker
Inbegrepen in het Medium-abonnement dat €29 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Add-on
€15-59/maand/medewerker
Beschikbaar als een add-on-functie voor €15-59 per maand. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Garden
€45/maand/medewerker
Inbegrepen in het Garden-abonnement dat €45 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Starter
€19/maand/medewerker
Inbegrepen in het starters-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Enterprise
Prijs op aanvraag
Inbegrepen in de plannen met prijzen op aanvraag.
|
Geïntegreerd callcenter
Een virtueel callcenter met een gecentraliseerd dashboard voor het plaatsen, ontvangen en beheren van oproepen.
|
Large
€49/maand/medewerker
Inbegrepen in het Large-abonnement dat €49 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Add-on
€45/maand/medewerker
Beschikbaar als een add-on-functie voor €45 per maand. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Estate
€85/maand/medewerker
Inbegrepen in het Estate-abonnementdat €85 per medeweker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
LiveChat biedt deze functie niet.
|
Intercom biedt deze functie niet
|
Facebook & Twitter
Een integratie die alle Tweets, opmerkingen, vermeldingen en Facebook-berichten ophaalt en omzet in tickets die direct vanuit de software kunnen worden beantwoord.
|
Add-on
€39/maand/account
Beschikbaar als een Add-on-functie voor €39 per maand per account, of in het Large-abonnement voor €49/maand/medewerker. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Team
€25/maand/medewerker
Inbegrepen in het team-abonnement dat €25 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Blossom
€19/maand/medewerker
Inbegrepen in het Blossom-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
LiveChat biedt deze functie niet
|
Enterprise
Prijs op aanvraag
Inbegrepen in de abonnementen met prijzen op aanvraag.
|
Regels & automatisering
Automatiseringsregels die kunnen worden geïmplementeerd om klantenondersteuningsprocessen te versnellen.
|
Small
€9/maand/medewerker
Inbegrepen in het Small-abonnement dat €9 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Team
€25/maand/medewerker
Inbegrepen in het team-abonnement dat €25 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Garden+Add-on
€45/maand/medewerker
Inbegrepen in het Garden-abonnement dat €45 per medewerker per maand kost, of kan worden toegevoegd. Alle prijzen zijn in EUR.
|
LiveChat biedt deze functie niet
|
Enterprise
Prijs op aanvraag
Inbegrepen in de abonnementen met prijzen op aanvraag.
|
Kantooruren & SLA's
Een functie waarmee u SLA-logboeken, SLA-naleving kunt beheren en bewaken en kantooruren kunt instellen.
|
Small
€9/maand/medewerker
Inbegrepen in het Small-abonnement dat €9 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Professional
€59/maand/medewerker
Inbegrepen in het Professional abonnement dat € 59 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Blossom
€19/maand/medewerker
Inbegrepen in het Blossom-abonnement dat €19 per medewerkerper maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
LiveChat biedt deze functie niet
|
Intercom biedt deze functie niet
|
Auditlogboek
Een activiteitenlogboek dat alle acties registreert die binnen het helpdesksysteem zijn uitgevoerd .
|
Large
€49/maand/medewerker
Inbegrepen in het Large-abonnement dat €49 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Zendesk biedt deze functie niet
|
Estate
€65/maand/medewerker
Inbegrepen in het Estate-abonnement dat €65 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
LiveChat biedt deze functie niet
|
Intercom biedt deze functie niet
|
Onbeperkte geschiedenis
Een onbeperkte kijkgeschiedenis voor tickets. (U verliest de toegang tot tickets niet na een bepaalde tijdsperiode.)
|
Small
€9/maand/medewerker
Inbegrepen in het Small-abonnement dat €9 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Team
€25/maand/medewerker
Inbegrepen in het team-abonnement dat €25 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Blossom
€19/maand/medewerker
Inbegrepen in het Blossom-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Team
€39/maand/medewerker
Inbegrepen in het team-abonnement dat €39 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Starter
€79/maand/medewerker
Inbegrepen in het starters-abonnement dat €79 kost voor de eerste medewerker per maand. Elke extra medewerker kost €19 per medewerker per maand. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Verwijder Branding
Optie om een white label te gebruiken (vrij van branding) .
|
Add-on
€19/maand/medewerker
Beschikbaar als een add-on-functie voor €19 per maand. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Zendesk biedt deze functie niet
|
Blossom
€19/maand/medewerker
Inbegrepen in het Blossom-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Business
€59/maand/medewerker
Inbegrepen in het business-abonnement dat €59 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Intercom biedt deze functie niet
|
24/7 gepersonaliseerd succesteam
Een toegewijd klantensuccesteam dat aan u is toegewezen en beschikbaar is om 24/7 365 te helpen via alle communicatiekanalen .
|
Small
€9/maand/medewerker
Inbegrepen in het Small-abonnement dat €9 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Zendesk biedt deze functie niet
|
Blossom
€19/maand/medewerker
Inbegrepen in het Blossom-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Starter
€19/maand/medewerker
Inbegrepen in het starters-abonnement dat €19 per medewerker per maand kost. Alle prijzen zijn in EUR.
|
Intercom biedt deze functie niet
|
Als u vragen heeft, hebben wij de antwoorden.
Bekijk de meest gestelde vragen over de helpdesk prijscalculator.
De helpdeskprijscalculator van LiveAgent is een tool gemaakt voor het vergelijken van verschillende helpdeskoplossingen. Het ondersteunt meerdere tools en functiecombinaties terwijl u het aantal klantenondersteuningsmedewerkers laten kiezen. Op basis van deze gegevens toont de calculator u de prijs van populaire helpdeskoplossingen. U kunt de kosten voor de functies die u nodig hebt vergelijken en de beste deal kiezen. De prijscalculator van LiveAgent kan vergelijk verschillende combinaties van softwaretoolsets voor klantenondersteuning.
Selecteer het aantal helpdeskmedewerkers dat u nodig heeft en kies eenvoudig de tools en functies die u nodig hebt. Gebruik vervolgens de prijsgegevens om helpdeskprijzen te vergelijken. Selecteer degene die de meeste waarde bieden voor u en uw bedrijf. De rekenmachine kan meer dan 70 verschillende helpdeskoplossingen vergelijken, zodat u U kunt de prijsverschillen tussen hen en de LiveAgent-helpdesksoftware zien. LiveAgent prijscalculator kan meerdere toolcombinaties vergelijken.
Het belangrijkste voordeel is dat u geen besteed uren of dagen aan het onderzoeken van verschillende helpdesksoftwareoplossingen en maak zelf vergelijkingen. Wat het handig maakt, is de mogelijkheid om communicatiekanalen, functies en opties voor sociale media te mixen en matchen. Selecteer alles wat je nodig hebt en laat weg wat je niet wilt om een correcte prijsvergelijking te krijgen voor een specifiek aantal helpdeskmedewerkers. Gebruik de berekende gegevens om de beste deal voor uw situatie en uw bedrijf te bepalen.
Klantondersteuning is een essentieel onderdeel van elk modern bedrijf . Moderne klantenondersteuningsdesks vereisen meestal communicatie via meerdere klantkanalen en ondersteuning van verschillende functies en automatiseringen. Standaard communicatiekanalen voor de helpdesk omvatten e-mail, livechat, callcenter, sociale media en klantenportaal met kennisbank en forumopties. De prijzen voor deze tools en functies kunnen hoog zijn, vooral als je kijkt naar het aantal agenten dat ze zal gebruiken. U moet echter ook vermijden te betalen voor functies die u niet van pas komen in uw bedrijf.
Klantenondersteuning is essentieel aspect van elk bedrijf. Het kan u helpen problemen van klanten op te lossen, efficiënt met klanten te communiceren en de klantloyaliteit te vergroten. Loyale klanten zullen eerder terugkeren en u helpen meer inkomsten te genereren. Daarom kan een goede klantenondersteuning zeer nuttig zijn voor elk bedrijf in elke branche.
Een goede helpdesksoftware is essentieel voor het bieden van geweldige klantenondersteuning, omdat het veel tools en systemen biedt om het werk gemakkelijker en efficiënter te maken. Het helpt helpdeskteams om snel en met geweldige resultaten met klanten om te gaan. Bovendien bespaart helpdesksoftware tijd, kunnen gebruikers automatiseringen creëren en geïntegreerde workflows creëren met verschillende apps. Op de lange termijn kan helpdesksoftware bedrijven helpen meer te verkopen, nieuwe klanten aan te trekken en hun loyaliteit aan uw bedrijf te vergroten.
LiveAgent biedt toegang tot de meest behulpzame klantkanalen die binnen zijn ticketingsysteem kunnen worden gebruikt. Dit betekent dat helpdesks hun klantcommunicatie kunnen verenigen in één platform. Een ticketsysteem zorgt voor een meer moeiteloze organisatie en verbreedt uw bereik naar kanalen die uw klanten graag gebruiken.
Belangrijkste bevindingen
Meer informatie over de impact van klantenondersteuning op klanten en uw bedrijf. Bekijk de statistieken van de klantenondersteuning en profiteer van de bevindingen. De belangrijkste onderzoeksgebieden zijn onder meer de impact op het bedrijf, belangrijke statistieken over kanalen voor klantenondersteuning en klantengedrag in verschillende situaties.
en nog veel meer …
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
Ontdek LiveAgent, het ultieme Helpshift-alternatief voor uw helpdeskbehoeften. Geniet van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten en geen kredietkaart nodig. Verbeter uw klantentevredenheid met onze uitgebreide functies en bespaar tijd en geld. Start nu met een gratis proefperiode van 30 dagen!
Ontdek de kracht van effectieve helpdeskondersteuning met LiveAgent. Bied omnichannel klantenservice met onze uitgebreide toolset, inclusief ticketsysteem, live chat en callcenter. Verhoog klanttevredenheid met 24/7 ondersteuning en self-service opties. Start gratis en verbeter uw klantrelaties vandaag!
De juiste helpdesksoftware voor elk startend bedrijf
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team