Heeft u moeite met vragen van klanten en zou u gewoon willen dat zij dit zelf zouden oplossen? Kennisbanksoftware van LiveAgent biedt u uw eigen kennisbank en een speciale klantenportaalwebsite. Vul het met educatieve artikelen en veelgestelde vragen, zodat klanten zichzelf kunnen helpen of met klanten in contact kunnen komen op forums. Probeer het vandaag nog uit en kijk hoe u uw werk gemakkelijker kunt maken.
Bericht sneak peeks
Omdat LiveAgent u kan helpen aan de slag te gaan in het kennisbankspel, voor een eerlijke prijs en met minimale inspanning. Na registratie krijgt u direct uw eigen kennisbankwebsite en kunt u direct beginnen met het bouwen en schrijven van artikelen. Onze functies kunnen u bij elke stap helpen en u kunt veel van onze beschikbare integraties gebruiken om de ervaring te verbeteren.
00:00/05:06
Kennisbanksoftware
LiveAgent kan u helpen met minimale inspanning uw eigen klantenportaal te bouwen! Onze kennisbanksoftware wordt geleverd met een intuïtieve interface, een rich-text-editor en andere essentiële functies waarmee u inhoud voor uw klanten kunt voorbereiden. LiveAgent ondersteunt ook meerdere talen, aangepaste thema’s, discussieborden, zoeken en nog veel meer!
Bekijk hoe eenvoudig het is om aan de slag te gaan met de LiveAgent kennisbanksoftware. Ga in slechts vier eenvoudige stappen aan de slag en bied geweldige klantenservice voor iedereen!
Bespaar uw helpdesk wat tijd en ga aan de slag met kennisbeheer. U kunt elke kennisbankinhoud en ticket eenvoudig rechtstreeks vanuit het LiveAgent-dashboard beheren. Het is gemakkelijk en effectief voor elk type gebruiker dankzij onze intuïtieve interface.
Een greep uit wat uw agenten kunnen gebruiken:
Kennisbank is eenvoudig te gebruiken voor elke klant. Onze geavanceerde functieset kan het zoeken naar artikelen, website-ontwerp en nog veel meer verzorgen. Bied voor elke klant een speciaal klantenportaal en vertrouw op effectieve zelfservice waarmee u uw werk kunt verlichten.
Een greep uit wat uw klanten krijgen:
Bekijk enkele van de belangrijkste functies van onze kennisbankoplossing en onze helpdesksoftware.
Contentbeheer
De What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG)-editor van LiveAgent is de perfecte tool voor het maken van artikelen. Het biedt een geweldige reeks bewerkings- en opmaakfuncties, zodat u creatief aan de slag kunt en geweldige artikelen, handleidingen, how-to’s en informatiesegmenten kunt maken om uw kennisbasis uit te breiden. Voeg afbeeldingen en video’s toe, of zelfs stukjes HTML- en CSS-codes om uw kennisbank nog verder aan te passen.
De What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG)-editor van LiveAgent is de perfecte tool voor het maken van artikelen. Het biedt een geweldige reeks bewerkings- en opmaakfuncties, zodat u creatief aan de slag kunt en geweldige artikelen, handleidingen, how-to’s en informatiesegmenten kunt maken om uw kennisbasis uit te breiden. Voeg afbeeldingen en video’s toe, of zelfs stukjes HTML- en CSS-codes om uw kennisbank nog verder aan te passen.
Bezoekers bijhouden
Onze forumfunctie is een integraal onderdeel van elke LiveAgent-kennisbank. Elk lid van het klantenserviceteam of elke klant kan deelnemen aan een forumgesprek en oplossingen met elkaar delen. LiveAgent heeft ook interne forums en een interne kennisbank voor het delen van kennis, uitsluitend voor medewerkers. Forum kan ook worden gebruikt om tickets te maken om vragen bij te houden.
Tevreden klanten
Feedback is een integraal onderdeel van elk bedrijf, omdat het u kan helpen zowel uw zwakke als sterke punten te vinden. LiveAgent kan u helpen op de hoogte te blijven van klantfeedback met onze Feedback & Suggesties functies. Geef uw klanten de mogelijkheid om wijzigingen voor te stellen of nieuwe ideeën voor verbetering aan te dragen. U kunt de feedbackknop ook aanpassen.
Geavanceerd zoeken
Het zoeken naar artikelen kan een hele klus zijn, vooral als je zoekt in rijke en uitgebreide kennisbanken. Daarom hebben we het zoeken eenvoudiger gemaakt met onze kennisbank Zoekwidget. Het past perfect op elke LiveAgent-kennisbank en u hoeft uw vinger niet te bewegen om het te integreren. Het is gemakkelijk te gebruiken en kan u en uw klanten helpen precies te vinden wat u nodig heeft.
Intuïtieve interface
Het hebben van een effectieve kennisbank gaat over het helpen van uw klanten met relevante inhoud. Maar ook uw medewerkers mag u niet vergeten. LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te navigeren dashboard dat elke workflow tot een eenvoudige taak maakt. Je hebt geen cursussen nodig om aan de slag te gaan, omdat we alles zo intuïtief mogelijk maken en we blijven verbeteren.
Eenvoudig organiseren
Het zoeken naar artikelen kan nog eenvoudiger worden gemaakt als u ze in categorieën kunt onderbrengen. Met LiveAgent kunt u dit doen en u kunt zoveel aangepaste categorieën maken als u nodig heeft om uw artikelen dienovereenkomstig te ordenen. Hierdoor verdwalen uw klanten en agenten niet in de inhoud en kunnen ze artikelen gemakkelijk vinden.
Wereldwijd bereik
Laat je niet tegenhouden door taalbarrières. De kennisbank van LiveAgent ondersteunt meer dan 40 talen, zodat u ondersteuning kunt bieden in elke taal die u nodig heeft. Verbeter de klantentevredenheid en maak uw kennisbeheer meertalig om meer klanten in verschillende landen te bereiken.
Multi-kennisbank
Heeft u een oplossing nodig voor meerdere bedrijven of wilt u artikelen scheiden voor beter beheer? Wij staan achter je. LiveAgent kan een multi-kennisbank ondersteunen. U kunt er zoveel maken als je nodig hebt, en ze allemaal aanpassen. Nu kunt u kennis van meerdere merken of bedrijven beheren met één oplossing.
Meer informatie over de multi-kennisbank
Gebruikershandleidingen
Het bewerken van artikelen is eenvoudig in onze geweldige artikeleditor en u hoeft zich aan geen enkele beperking te houden. Schrijf op een natuurlijke en gemakkelijke manier met onze volledig uitgeruste editor en gebruik de snelle artikelconfiguratie om ze in zeer korte tijd te verbergen of te bewerken. Creëer interne en externe artikelen met minimale complicaties dankzij LiveAgent.
Bestandsondersteuning
U hoeft niet alleen op tekst te vertrouwen wanneer u inhoud maakt in LiveAgent. Voeg op elk gewenst moment afbeeldingen, schermafbeeldingen, foto’s, audiobestanden of zelfs videobestanden toe aan uw artikelen. Bijlagen zijn ideaal om uw artikelen met inhoud te verrijken en de aandacht op de belangrijke zaken te vestigen.
Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 14 dagen
Verbeter uw bedrijf op alle belangrijke aspecten en begin aan de verwachtingen van uw klanten te voldoen met de juiste kennisbankoplossing.
Behaal een voordeel
De meeste bedrijven richten hun klantenserviceteams uitsluitend op directe ondersteuning. Ga vooruit met software voor kennisbankbeheer en bied de juiste middelen voor selfservice aan klanten.
1%
van de bedrijven maakt gebruik van kennisbanken
Bezuinig niet op zelfservice en verkrijg een voorsprong op de concurrentie met een kennisbank voor uw klantenbestand. Geef uw klanten een betrouwbare zelfhulpoptie
Voldoe aan de verwachtingen
Klanten verwachten relevante antwoorden zonder dat ze contact hoeven op te nemen met een klantenserviceteam. Onze zoekfunctionaliteit kan u helpen direct antwoorden te geven en het aantal vragen van klanten te verminderen.
66%
van de klanten geeft de voorkeur aan zelfbediening
De meerderheid van de klanten probeert hun problemen zelf op te lossen voordat ze contact opnemen met de klantenondersteuning. Verbeter hun tevredenheid door krachtige zelfondersteuningstools aan te bieden.
Creëer klantenloyaliteit
De meerderheid van de kennisbankbezoekers verandert in betalende klanten dankzij de vele kennisbankartikelen. Vergroot uw klantenbestand met effectieve kennisbanksoftware.
90%
van de klanten komt uit kennisbanken
Kennisbankartikelen kunnen u helpen meer klanten te werven en de klantenbinding te vergroten dankzij nuttig en deskundig advies
Kies geweldige software met chatmogelijkheden voor de juiste prijs. Bespaar geld met onze prijscalculator en krijg de beste
waarde voor chatfunctionaliteit.
De juiste helpdesksoftware voor elk startend bedrijf
Ontvang 6 maanden gratis Large-abonnement! LiveAgent biedt multichannel klantenserviceoplossingen voor startups. Verhoog klanttevredenheid!
Nederlandse selfservice software
Verbeter uw klantenservice en klanttevredenheid met LiveAgent's Nederlandse selfservice software. Bied een alles-in-één portaal met kennisbank, FAQ's en forums, verlaag ondersteuningskosten en verhoog vertegenwoordigersproductiviteit. Probeer nu gratis!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.