Wees blij met klantentevredenheidssoftware

Opvallen door snelle, persoonlijke en deskundige ondersteuning te bieden op elk kanaal.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Klantentevredenheidssoftware voor tevreden klanten

Tevreden klanten zijn loyaler, zullen sneller opnieuw kopen, zijn meer bereid om uw merk aan te bevelen, zijn winstgevender voor uw bedrijf en hebben lagere retentiekosten. Het meten van de tevredenheid van de klantenservice is tegenwoordig voor de meeste bedrijven verplicht geworden omdat het u waardevolle informatie geeft over uw serviceprestaties.

Wanneer de rapportagemogelijkheden van LiveAgent worden geïntegreerd met één van de toonaangevende Nederlandse softwareoplossingen voor klantentevredenheid, kunt u de tevredenheid van uw klantenservice naar een hoger niveau brengen. Krijg eenvoudig feedback van klanten over uw LiveAgent-gesprekken, volg de kwaliteit van uw klantenondersteuning op en krijg een beter inzicht in uw klanten om uw service voortdurend te verbeteren.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Waarom klantentevredenheid belangrijk is

Positieve mond-op-mondreclame

Tevreden klanten creëren gratis positieve mond-tot-mondreclame! Na een positieve ervaring met een bedrijf zou 69% van de klanten het bedrijf aanbevelen aan anderen en 50% zou het bedrijf vaker gebruiken. (NewVoiceMedia)

Klantentevredenheid zorgt voor loyaliteit

Klantentevredenheid bouwt vertrouwen op in uw merk. Een stijging van 10% in de klantentevredenheidsscore van een bedrijf leidt tot een toename van 12% in het vertrouwen van klanten. (Instituut voor Klantenservice)

Klantenwerving kost meer dan klantenbehoud

Klantenwerving kost meer dan klantenbehoud. Het werven van een nieuwe klant is tussen de 5 tot 25 keer duurder dan het behouden van een bestaande klant. (Harvard Business Review)

customer feedback - illustration

Wat is klantentevredenheid software?

Onze Nederlandse klantentevredenheid software is een tool waarmee bedrijven eenvoudig klantenfeedback kunnen verzamelen, organiseren en beheren, klantentevredenheid kunnen meten en ontevreden klanten kunnen identificeren. Deze toepassingen kunnen analyses, enquêtebeheer, feedbackverzameling, klachtenregistratie, oproeprapportagemogelijkheden en andere functies omvatten. Naast het feit dat u bruikbare inzichten krijgt in hoe tevreden uw klanten zijn met uw bedrijf of met de klantenservice ervaring die u biedt, kan klantentevredenheid software u ook helpen uw ondersteuningsmedewerkers te evalueren op basis van de feedback die ze ontvangen.

Waarom klantentevredenheid belangrijk is

business and finance - icon

Klantentevredenheid leidt tot winst

Grote klantentevredenheid zorgt voor meer winst. Tevreden klanten die een positieve ervaring met een bedrijf hebben gehad, geven 140% meer uit dan degenen die een slechte ervaring hebben gehad. (Harvard Business Review)

live chat increases sales

Hogere verwachte bijdrage voor tevreden klanten

Tevreden klanten hebben een hogere verwachte bijdrage. Een promotor van klantenervaringen heeft een verwachte bijdrage voor een bedrijf die 600 tot 1.400% hoger ligt dan die van ontevreden klanten. (Bain & Company)

De tevredenheid van de klantenservice meten is van essentieel belang

In de hyperconcurrentiële markt van vandaag is het creëren van een geweldig product geen garantie voor succes, tenzij u het ondersteunt met uitstekende service. De kwaliteit van de klantenservice die uw bedrijf biedt, heeft een directe invloed op de algemene klantentevredenheid over uw merk. Als u de tevredenheid van de klantenservice niet meet, weet u nooit hoe tevreden (of ontevreden) uw klanten zijn met de kwaliteit van de service ervaring die uw organisatie biedt.

report on tablet-illustration

Creëer een betere service-ervaring met LiveAgent-klantentevredenheidssoftware

Het klantenservice platform van LiveAgent is een complexe oplossing met meerdere kanalen. De functies waarmee u de tevredenheid van de klantenservice kunt meten, zijn slechts een klein deel van wat de software kan. Er zijn meer dan 179 functies die u kunnen helpen uw klantencommunicatie te optimaliseren en uw klantenondersteuning en de tevredenheid van uw klantenservice te verbeteren.

Alles-in-één oplossing voor al uw ondersteuningsbehoeften

U hoeft niet meer tussen verschillende tools te wisselen. LiveAgent combineert:

  • – Sterke ticketing functies met slimme ticketverdeling
  • – Een geïntegreerd callcenter dat spraak- en video-oproepen ondersteunt
  • – Live chat met proactive triggers en realtime bezoekerstoezicht
  • – Selfservice portaal met kennisbank, FAQ’s en forums
  • – Integraties met grote sociale platforms, zoals Facebook, Twitter en Instagram
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Lever een service ervaring met meerdere kanalen

De hedendaagse consument heeft de neiging om meerdere communicatiekanalen te gebruiken om in contact te komen met merken en verwacht telkens een vlotte ervaring. Met de Nederlandse software van LiveAgent kunt u eenvoudig al uw klanteninteracties vanuit één plaats beheren en een consistente service ervaring met meerdere kanalen bieden, ongeacht de kanalen die klanten gebruiken.

Verbeter de efficiëntie van uw ondersteuningsteam

Een breed gamma aan functies (waaronder geautomatiseerde ticketroutering, beheer van overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, standaardantwoorden, mogelijkheden voor teamsamenwerking en directe toegang tot uitgebreide klanteninformatie en eerdere interacties) stellen uw team in staat om een ​​snelle, zeer efficiënte en persoonlijke ondersteuning te bieden – allen dragen bij aan hogere klantentevredenheidscijfers.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Ga verder dan het meten van de klantentevredenheid

Meet de algemene prestaties van uw klantenservice en identificeer verbeterpunten. LiveAgent biedt sterke analyse- en rapportagemogelijkheden waarmee u tal van servicestatistieken en KPI’s kunt opvolgen, verschillende rapporten kunt genereren, zoals kanaalgebruik, prestaties en beschikbaarheid van vertegenwoordigers, naleving van overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, tijdregistratierapporten en meer.

Meer weten

Waarom LiveAgent de juiste klantentevredenheidssoftware is voor uw bedrijf

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven over de hele wereld, in verschillende industrieën vertrouwen op LiveAgent.

Flexibel en aanpasbaar

De software is flexibel, gemakkelijk schaalbaar en kan worden aangepast aan uw behoeften.

Transparante & eerlijke prijzen

Geen contracten, geen verborgen kosten. Slechts 4 verschillende abonnementen met eerlijke prijzen om uit te kiezen – inclusief een gratis abonnement.

Related Articles to Nederlandse klantentevredenheid software
LiveAgent verbetert de klantentevredenheid met een platform voor klantenbetrokkenheid via meerdere kanalen. Bekijk de voordelen van LiveAgent en overtuig uzelf.

Maak het waar met het platform voor klantenbetrokkenheid

Ontdek het #1 platform voor klantenbetrokkenheid in 2024! Geen installatiekosten, 24/7 support, en gratis proefperiode. Bezoek ons nu!

Ga vandaag nog vooruit met software voor klanteninteractie. Blijf op de hoogte van alle klantenverzoeken en verbeter de klantenervaring op alle kanalen.

Houd het duidelijk met software voor klantinteractie

Ga vandaag nog vooruit met software voor klanteninteractie. Blijf op de hoogte van alle klantenverzoeken en verbeter de klantenervaring op alle kanalen.

Bent u op zoek naar gratis software voor klantenbeheer? Bekijk de voordelen van LiveAgent en ontdek of het iets voor u is of meld u aan voor een gratis account.

Op zoek naar gratis software voor klantenbeheer?

Bent u op zoek naar gratis software voor klantenbeheer? Bekijk de voordelen van LiveAgent en ontdek of het iets voor u is of meld u aan voor een gratis account.

Software voor klantervaring speelt een sleutelrol bij het verzamelen, organiseren en volgen van klantenfeedback in een modern bedrijf.

Nederlandse klantenervaring software

Software voor klantervaring speelt een sleutelrol bij het verzamelen, organiseren en volgen van klantenfeedback in een modern bedrijf.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x