Tevreden klanten zijn loyaler, zullen sneller opnieuw kopen, zijn meer bereid om uw merk aan te bevelen, zijn winstgevender voor uw bedrijf en hebben lagere retentiekosten. Het meten van de tevredenheid van de klantenservice is tegenwoordig voor de meeste bedrijven verplicht geworden omdat het u waardevolle informatie geeft over uw serviceprestaties.
Wanneer de rapportagemogelijkheden van LiveAgent worden geïntegreerd met één van de toonaangevende Nederlandse softwareoplossingen voor klantentevredenheid, kunt u de tevredenheid van uw klantenservice naar een hoger niveau brengen. Krijg eenvoudig feedback van klanten over uw LiveAgent-gesprekken, volg de kwaliteit van uw klantenondersteuning op en krijg een beter inzicht in uw klanten om uw service voortdurend te verbeteren.
Tevreden klanten creëren gratis positieve mond-tot-mondreclame! Na een positieve ervaring met een bedrijf zou 69% van de klanten het bedrijf aanbevelen aan anderen en 50% zou het bedrijf vaker gebruiken. (NewVoiceMedia)
Klantentevredenheid bouwt vertrouwen op in uw merk. Een stijging van 10% in de klantentevredenheidsscore van een bedrijf leidt tot een toename van 12% in het vertrouwen van klanten. (Instituut voor Klantenservice)
Klantenwerving kost meer dan klantenbehoud. Het werven van een nieuwe klant is tussen de 5 tot 25 keer duurder dan het behouden van een bestaande klant. (Harvard Business Review)
Onze Nederlandse klantentevredenheid software is een tool waarmee bedrijven eenvoudig klantenfeedback kunnen verzamelen, organiseren en beheren, klantentevredenheid kunnen meten en ontevreden klanten kunnen identificeren. Deze toepassingen kunnen analyses, enquêtebeheer, feedbackverzameling, klachtenregistratie, oproeprapportagemogelijkheden en andere functies omvatten. Naast het feit dat u bruikbare inzichten krijgt in hoe tevreden uw klanten zijn met uw bedrijf of met de klantenservice ervaring die u biedt, kan klantentevredenheid software u ook helpen uw ondersteuningsmedewerkers te evalueren op basis van de feedback die ze ontvangen.
Grote klantentevredenheid zorgt voor meer winst. Tevreden klanten die een positieve ervaring met een bedrijf hebben gehad, geven 140% meer uit dan degenen die een slechte ervaring hebben gehad. (Harvard Business Review)
Tevreden klanten hebben een hogere verwachte bijdrage. Een promotor van klantenervaringen heeft een verwachte bijdrage voor een bedrijf die 600 tot 1.400% hoger ligt dan die van ontevreden klanten. (Bain & Company)
In de hyperconcurrentiële markt van vandaag is het creëren van een geweldig product geen garantie voor succes, tenzij u het ondersteunt met uitstekende service. De kwaliteit van de klantenservice die uw bedrijf biedt, heeft een directe invloed op de algemene klantentevredenheid over uw merk. Als u de tevredenheid van de klantenservice niet meet, weet u nooit hoe tevreden (of ontevreden) uw klanten zijn met de kwaliteit van de service ervaring die uw organisatie biedt.
Het klantenservice platform van LiveAgent is een complexe oplossing met meerdere kanalen. De functies waarmee u de tevredenheid van de klantenservice kunt meten, zijn slechts een klein deel van wat de software kan. Er zijn meer dan 179 functies die u kunnen helpen uw klantencommunicatie te optimaliseren en uw klantenondersteuning en de tevredenheid van uw klantenservice te verbeteren.
U hoeft niet meer tussen verschillende tools te wisselen. LiveAgent combineert:
De hedendaagse consument heeft de neiging om meerdere communicatiekanalen te gebruiken om in contact te komen met merken en verwacht telkens een vlotte ervaring. Met de Nederlandse software van LiveAgent kunt u eenvoudig al uw klanteninteracties vanuit één plaats beheren en een consistente service ervaring met meerdere kanalen bieden, ongeacht de kanalen die klanten gebruiken.
Een breed gamma aan functies (waaronder geautomatiseerde ticketroutering, beheer van overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, standaardantwoorden, mogelijkheden voor teamsamenwerking en directe toegang tot uitgebreide klanteninformatie en eerdere interacties) stellen uw team in staat om een snelle, zeer efficiënte en persoonlijke ondersteuning te bieden – allen dragen bij aan hogere klantentevredenheidscijfers.
Meet de algemene prestaties van uw klantenservice en identificeer verbeterpunten. LiveAgent biedt sterke analyse- en rapportagemogelijkheden waarmee u tal van servicestatistieken en KPI’s kunt opvolgen, verschillende rapporten kunt genereren, zoals kanaalgebruik, prestaties en beschikbaarheid van vertegenwoordigers, naleving van overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, tijdregistratierapporten en meer.
Meer dan 21.000 bedrijven over de hele wereld, in verschillende industrieën vertrouwen op LiveAgent.
De software is flexibel, gemakkelijk schaalbaar en kan worden aangepast aan uw behoeften.
Geen contracten, geen verborgen kosten. Slechts 4 verschillende abonnementen met eerlijke prijzen om uit te kiezen – inclusief een gratis abonnement.
Maak het waar met het platform voor klantenbetrokkenheid
Ontdek het #1 platform voor klantenbetrokkenheid in 2024! Geen installatiekosten, 24/7 support, en gratis proefperiode. Bezoek ons nu!
Houd het duidelijk met software voor klantinteractie
Ga vandaag nog vooruit met software voor klanteninteractie. Blijf op de hoogte van alle klantenverzoeken en verbeter de klantenervaring op alle kanalen.
Op zoek naar gratis software voor klantenbeheer?
Bent u op zoek naar gratis software voor klantenbeheer? Bekijk de voordelen van LiveAgent en ontdek of het iets voor u is of meld u aan voor een gratis account.
Nederlandse klantenervaring software
Software voor klantervaring speelt een sleutelrol bij het verzamelen, organiseren en volgen van klantenfeedback in een modern bedrijf.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team