Klantenserviceportaalsoftware, ook wel klantenportaalsoftware genoemd, stelt u in staat informatie met uw klanten te delen. Het klantenwebportaal stelt uw klanten ook in staat om veilig toegang te krijgen tot hun ticketstatus of geschiedenis, diepgaande product- of service-informatie en meer. Een gebruiker van een klantportaal heeft bijvoorbeeld toegang tot artikels in de product kennisbank en tot het communityforum. Kortom, het klantenportaal biedt een mix van productspecifieke kennis, bedrijfsinformatie en selfservicetools.
Een beveiligd klantenportaal zoals LiveAgent stelt uw klanten in staat om de status van hun vragen te controleren nadat ze zich hebben aangemeld. Omdat vragen van klanten worden omgezet in tickets, vindt de klant alle details in een zogenaamd “ticket”. Dankzij deze technologie hoeven klanten niet te wachten op assistentie van klantenservicemedewerkers. Een klantenportaal is een superieure klantenservice oplossing die een naadloze online ervaring creëert en de gebruikersbetrokkenheid vergroot via forums, feedback formulieren en een interactieve kennisbank.
Klantenservice is de afgelopen jaren sterk geëvolueerd. U hoeft niet te wachten op emailmeldingen om te weten dat uw probleem is opgelost. Met softwareoplossingen voor klantenportalen hebben portaalgebruikers toegang tot de informatie die ze nodig hebben zonder te wachten op ondersteuning. Deze speciale ondersteuningsportaals bieden portaalgebruikers ook toegang tot eerdere ticketgeschiedenis, de kennisbank, een community-forum, en bieden ook de mogelijkheid om <a href=”>feedback in te dienen. De online selfserviceportaal kan een speciale ruimte zijn voor uw klanten om relevante kennisbankartikelen te zoeken. Stop met het maken van Google Spreadsheets om documenten met klanten te delen. Deze gecompliceerde processen schaden alleen uw klantenbetrokkenheid. Selfservicebronnen zoals kennisbanken, forums of klantenfeedback bevrijden uw klantenvertegenwoordigers van veelgestelde vragen en stellen hen in staat zich te concentreren op moeilijkere klantenvragen. Profiteer van onze klantenportaalsoftware om functieaankondigingen en productrelease-opmerkingen te delen en de productiviteit van uw vertegenwoordigers meteen te verbeteren.
Het LiveAgent-klantenportaal bevat een kennisbank, een forum en feedback van klanten.
Zet een klantenportaal en zijn visuele elementen op met slechts een paar klikken. Creëer kennisbanken en genereer een forum zodat uw klanten zichzelf kunnen helpen en nieuwe functionaliteiten of verbetersuggesties kunnen bespreken.
LiveAgent maakt klantenondersteuning tien keer eenvoudiger. Onze reactietijd is maar liefst 26% sneller.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Uw ondersteuningsmedewerkers zullen minder tickets ontvangen en als gevolg daarvan zullen hun reactietijden op vragen van klanten aanzienlijk sneller zijn.
Het klantenportaal slaat uw kennisbankartikels en forumberichten op, evenals de feedback en suggesties van uw klanten. Lees verder…
Een kennisbank is een van de belangrijkste portaalfuncties die klanten gemakkelijke en exclusieve toegang bieden tot uw kennisbankartikels of veelgestelde vragen Lees verder…
Laat uw klanten u feedback en suggesties sturen. Creëer en plaats een feedbackknop op uw website. Lees verder…
Gebruik alle functies van het klantenportaal en ondersteun uw klanten, zelfs wanneer uw klantenservicemedewerkers offline zijn met ons betaalbare abonnementen.
Most Popular
Laten we de realiteit onder ogen zien: uw klanten hebben altijd een oneindig aantal vragen, verzoeken en verzoeken. Tijd is de meest waardevolle hulpbron die u heeft, en als u deze in de juiste activa investeert, kan uw bedrijf een flinke boost krijgen. Bedrijven verliezen elk jaar miljoenen dollars door geld toe te wijzen aan de verkeerde activa. Wees niet een van hen.
Het voor de hand liggende voordeel van een klantenportaal is het bieden van efficiënte selfservice voor uw klanten. Met de speciale klantenportaaloplossing van LiveAgent kunt u echter ook intern kennisbeheer voor uw vertegenwoordigers creëren. Zoals eerder vermeld, bestaat het klantenportaal uit de kennisbank en het forum. Beide kunnen zowel voor klanten als voor vertegenwoordigers worden gemaakt. De gedetailleerde kennisbank kan een uitstekende manier zijn om documenten te delen om de continuïteit van de kennis intern te ondersteunen. Daarnaast kunt u interne kennis delen via een forum. Het interne forum kan een enkele locatie zijn om specifieke onderwerpen te bespreken in plaats van berichten op de werkplek. Over het algemeen zorgt het voor betere teaminteracties en wordt communicatie op de werkplek eenvoudig.
LiveAgent is een veelzijdig, uitgebreid platform dat ook een selfserviceportaal biedt. Bekijk onze succesverhalen en gebruikersrecensies om erachter te komen hoe LiveAgent uw klantenondersteuning een boost kan geven en het geluk van uw zakenpartners kan vergroten.
Zet een klantenportaal op met slechts een paar klikken. Creëer een kennisbank en pas deze zonder enige codering aan het ontwerp van uw bedrijf aan. Met slechts een paar klikken kunt u een forum voor uw klanten genereren waar ze nieuwe functionaliteiten kunnen bespreken, hulp kunnen vragen of suggesties voor verbetering kunnen doen.
Met LiveAgent-ticketformulieren kunnen klanten in contact komen met uw ondersteuningsteam via een klantenportaal. Dus, wat is het voordeel van het gebruik van deze vorm van berichtenuitwisseling? Welnu, LiveAgent kan klantengegevens opslaan en organiseren via een CRM-systeem. Dus wanneer de klant contact opneemt via het klantenportaal, beschikken de vertegenwoordigers over meer klanteninformatie. Hierdoor kunnen ze efficiënte hulp bieden. Al met al is het een slimme klantenservice-oplossing die de klantencommunicatie en interne ondersteuningsprocessen verbetert.
We hebben de voordelen van het gebruik van onze Nederlandse klantenportaal software hieronder uiteengezet:
Een werknemer betalen is veel duurder dan uw klanten in staat stellen om hulp te vinden in uw klantenportaal.
Laat uw vertegenwoordigers minder tijd besteden aan de telefoon, email en live chats om de problemen van klanten op te lossen.
Klantenportalen maken het uw klanten gemakkelijk om de hulp te krijgen die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben.
De Nederlandse klantenportaal software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere communicatiekanalen en biedt bijna 200 functies.
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!
Bied uitstekende klanten service.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.
Houd het duidelijk met software voor klantinteractie
Ga vandaag nog vooruit met software voor klanteninteractie. Blijf op de hoogte van alle klantenverzoeken en verbeter de klantenervaring op alle kanalen.
Leer alles over LiveAgent met webinars
Ontdek LiveAgent webinars: Leer functies gebruiken zonder installatiekosten, 24/7 klantenservice & geen kredietkaart nodig. Start nu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team