Wat is een vertegenwoordigerspaneel?
Het is een tool waarmee vertegenwoordigers effectief kunnen communiceren met LiveAgent-helpdesksoftware, maar het is te vinden tussen vele andere vergelijkbare helpdesksoftware-oplossingen. Het is een handige manier voor hen om toegang te krijgen tot alle functionaliteiten en functies, zodat ze hun taken onder controle kunnen houden.
Wanneer vertegenwoordigers inloggen op hun LiveAgent-accounts, kunnen ze het vertegenwoordigerspaneel aan de linkerkant van de vertegenwoordigersinterface vinden. Van daaruit kunnen ze accountinstellingen configureren en aanpassen, gebruikers toevoegen of verwijderen, een vertegenwoordigersgroep maken, rechten beheren (in het geval van een beheerdersrol), activeer de plug-in en nog veel meer. In hun dagelijkse taken stelt het panel hen echter voornamelijk in staat om met klantenprofielen te werken, toegang te krijgen tot ondersteuningstickets die ze ontvangen, interactie te hebben met een dashboard, te communiceren met klanten via live chat, of gebruik de callcenterfuncties.
Het gemak van het vertegenwoordigerspaneel ligt in het feit dat alle klanteninteracties vanaf één plek kunnen worden geïnitieerd, geopend en beheerd. Dit helpt niet alleen de productiviteit van vertegenwoordigers te verhogen en hun inactieve tijd te minimaliseren, maar wat nog belangrijker is, het verkort de wachttijden van klanten, verhoogt hun tevredenheid en verbetert de algehele klantenervaring .
Improve your customer service
Profit from higher agent productivity levels and customer retention with LiveAgent's omnichannel help desk software.
Frequently Asked Questions
Waar bevindt zich het vertegenwoordigerspaneel in LiveAgent?
U hebt er toegang toe nadat u bent ingelogd op uw LiveAgent-account. U kunt naar de linkerkant van het venster navigeren van waaruit u klanteninteracties kunt starten, voortzetten en beheren, uw account kunt configureren, automatiseringsregels kunt instellen en nog veel meer.
Wat kunt u doen in het vertegenwoordigerspaneel ?
Vertegenwoordigerspaneel is een handige tool waarmee agenten al hun dagelijkse taken vanaf één plek kunnen uitvoeren. Een van de belangrijkste mogelijkheden die u kunt gebruiken, is de mogelijkheid om alle klantencommunicatie te beheren. U kunt alle klanteninteracties op meerdere kanalen initiëren, voortzetten en beheren, waardoor een echt omnichannel coherente ervaring ontstaat. U kunt ook toegang krijgen tot de kennisbank van het bedrijf waar de kennisartikelen toegankelijk zijn. Een andere mogelijkheid van een vertegenwoordigerspaneel is om uw accounts en die van andere vertegenwoordigers te configureren als u de beheerdersrol hebt. Dit kunnen taalvoorkeuren, meldingsvoorkeuren en meer zijn.
Na het lezen van de huidige pagina over het vertegenwoordigerspaneel, kun je je kennis verder uitbreiden door een kijkje te nemen naar het artikel over antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers. Dit artikel legt uit wat een antwoordsjabloon voor vertegenwoordigers precies inhoudt en hoe het je klantenservice kan verbeteren.
Daarnaast is het interessant om meer te weten te komen over de vertegenwoordigersfunctie. Hier wordt uitgelegd wat deze functie precies is en hoe het bijdraagt aan een efficiëntere klantenservice.
Voor startende bedrijven en kleine bedrijven is de pagina over live chat een aanrader. Ontdek de voordelen van live chat ten opzichte van andere communicatiemiddelen en hoe het kan helpen om klanteninteracties te optimaliseren.
Tot slot kun je ook de helpdesksjablonen verkennen. Deze pagina biedt verschillende voorbeelden van antwoordsjablonen die nuttig kunnen zijn voor diverse klantvragen en verzoeken.
Bereik vertegenwoordigersticket
Ontdek hoe de 'Bereik vertegenwoordigersticket' functie in LiveAgent helpt bij het beheer van tickettoegang voor vertegenwoordigers, afhankelijk van bedrijfsgrootte en afdeling. Verbeter uw klantenservice met geavanceerde tools en start een gratis proefperiode zonder verplichtingen. Beheerders kunnen eenvoudig de toegang tot afdelingen beheren, waardoor de efficiëntie en klanttevredenheid toenemen. Bezoek nu voor meer informatie!
Handtekening vertegenwoordiger
Ontdek hoe je een gepersonaliseerde handtekening voor vertegenwoordigers kunt maken in LiveAgent. Voeg unieke handtekeningen toe aan e-mails en berichten, eenvoudig aan te passen via profielinstellingen. Start je gratis proefperiode zonder verplichtingen en ervaar hoe LiveAgent je klantenservice naar een hoger niveau tilt!
Helpdesk software woordenlijst
Ontdek onze uitgebreide woordenlijst voor helpdesksoftware en klantenservice. Begrijp alle terminologie moeiteloos!