Wat is een vertegenwoordigersinterface?
De vertegenwoordigersinterface geeft vertegenwoordigers volledige controle over alle activiteiten met betrekking tot het werk van vertegenwoordigers binnen een helpdesksoftware. De interface heeft verschillende secties, zoals het dashboard en het paneel met ticketdetails waarmee vertegenwoordigers een groot aantal acties kunnen uitvoeren.
Wat kunt u doen in een vertegenwoordigersinterface?
Vertegenwoordigers kunnen talloze acties uitvoeren, zoals:
- Verantwoordelijkheden voor transfertickets
- Notities toevoegen
- Klantengegevens bewerken
- Abonneren en afmelden van klanten van mailinglijsten
- Zorg voor terugbetalingen
- Voer zowel interne als externe live chats, videogesprekken en telefoongesprekken
- Maak uitgebreide rapporten
- Maak kennisbanken en klantenportaals
Bekijk deze link voor een volledig overzicht van wat u kunt doen in een vertegenwoordigersinterface.
Welke soorten rapporten kunt u maken in een vertegenwoordigersinterface?
Het rapportagedashboard in de vertegenwoordigersinterface biedt inzicht in de prestaties van individuen en teams (afdelingen) als het gaat om ticketoplossing, gemiddelde responstijden, ticketoverdrachten, eerste contactoplossing en meer.
Door rapporten te genereren kunt u niet alleen het gebruik van de agentsoftware vaststellen, maar ook eventuele ongebruikelijke activiteiten of trends in het gedrag van uw medewerkers.

Heb je net alles geleerd over de vertegenwoordigersinterface? Dan is het tijd om te ontdekken wie helpdeskmedewerkers zijn en wat ze precies doen. Het is essentieel om te begrijpen hoe je vertegenwoordigers kunt toevoegen aan je helpdesk en welke andere gebruikersrollen beschikbaar zijn.
Ben je benieuwd naar wat een vertegenwoordiger allemaal kan doen in LiveAgent? Bekijk dan welke agentmachtigingen je kunt wijzigen en hoe vertegenwoordigers hun profielen kunnen aanpassen. Deze kennis zal je helpen om je klantenservice naar een hoger niveau te tillen.
Bereik vertegenwoordigersticket
Ontdek hoe de 'Bereik vertegenwoordigersticket' functie in LiveAgent helpt bij het beheer van tickettoegang voor vertegenwoordigers, afhankelijk van bedrijfsgrootte en afdeling. Verbeter uw klantenservice met geavanceerde tools en start een gratis proefperiode zonder verplichtingen. Beheerders kunnen eenvoudig de toegang tot afdelingen beheren, waardoor de efficiëntie en klanttevredenheid toenemen. Bezoek nu voor meer informatie!
Handtekening vertegenwoordiger
Ontdek hoe je een gepersonaliseerde handtekening voor vertegenwoordigers kunt maken in LiveAgent. Voeg unieke handtekeningen toe aan e-mails en berichten, eenvoudig aan te passen via profielinstellingen. Start je gratis proefperiode zonder verplichtingen en ervaar hoe LiveAgent je klantenservice naar een hoger niveau tilt!