Wat is een ticketformulier?
Ticketformulier is iets dat we in LiveAgent contactformulier noemen. Het wordt gebruikt als een ingesloten widget of als een pop-upwidget voor klanten om contact op te nemen met uw klantenservice. De reden waarom zoveel bedrijven liever contactformulieren gebruiken in plaats van dat klanten ze rechtstreeks emailen, is dat ze hen kunnen dwingen aanvullende informatie te verstrekken die nodig is om de binnenkomende tickets te sorteren. Door het contactformulier te gebruiken, kunt u vervolgkeuzemenu’s of verplichte velden gebruiken om meer informatie van uw klanten te verzamelen voordat ze hun vragen stellen.
Frequently Asked Questions
Wat is een ticketformulier?
Ticketformulier is een set vooraf gedefinieerde aanvraagvelden voor een specifiek serviceverzoek, d.w.z. het contactformulier. Het wordt meestal gebruikt als een geïntegreerde widget of een pop-upwidget wanneer de klant een specifieke pagina betreedt.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van een ticketformulier?
Ticketformulieren kunnen voor veel soorten serviceverzoeken worden gemaakt. Hiermee kunt u individuele inhoud nauwkeurig invoeren. Daarnaast bevatten ze details van een specifiek type serviceverzoek. Ze bevatten vaak vervolgkeuzemenu's of verplichte velden waarmee u specifieke categorieën kunt verzamelen
Waar plaats y een ticketformulier op uw website?
U kunt het aanvraagformulier overal op uw website plaatsen. De beste plaats is waar klanten het vaakst hulp zoeken. Het is belangrijk dat het duidelijk zichtbaar en gemakkelijk toegankelijk is.
Na het lezen van de huidige pagina over het ticketformulier, kun je meer ontdekken over de Contactformulieren. Deze pagina biedt handige inzichten over hoe contactformulieren je klantenservice kunnen verbeteren. Als je wilt weten wat een klantenformulier precies is en hoe het je kan helpen, bekijk dan de pagina over het Klantenformulier. Hier vind je ook antwoorden op veelgestelde vragen. Voor sjablonen en een gids over helpdesk aanvraagformulieren, kun je de pagina Helpdesk aanvraagformuliersjablonen bezoeken. Dit artikel laat zien hoe je de productiviteit van je klantenservice kunt verbeteren. Vergeet niet om ook te kijken naar de Klantenlijsten, die uitleggen wat klantlijsten zijn en hoe ze je klantenservice kunnen optimaliseren. Tot slot, als je meer wilt leren over ondersteuningstickets en de beste praktijken, bezoek dan de pagina over Ondersteuningsticket. Hier vind je nuttige tips voor het efficiënt beheren van tickets.
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!
Helpdesk software woordenlijst
Ontdek onze uitgebreide woordenlijst voor helpdesksoftware en klantenservice. Begrijp alle terminologie moeiteloos!