Wat is een ticket watcher?
Vaak wilt u de voortgang van een ticket zien, ook al is het toegewezen aan een specifieke vertegenwoordiger of afdeling. Dit kan in tal van situaties gebeuren, b.v. het ticket is gemaakt door een VIP-klant of wordt beantwoord door een nieuwe medewerker en u wilt gewoon een ticket geopend.
Frequently Asked Questions
Wat betekent ticketwatcher?
Ticketwatcher is een persoon die de voortgang van een specifiek ticket volgt, maar er niet verantwoordelijk voor is. Hij ontvangt een melding wanneer er een update plaatsvindt, zoals een ticketantwoord of statuswijziging.
Waarom zou u een ticketwatcher gebruiken?
Ticketwatcher is de moeite waard om te gebruiken wanneer een ticket is aangemaakt, bijvoorbeeld door een VIP-klant, of u wilt controleren of de nieuwe medewerker het goed doet met de tickets of u wilt gewoon controle hebben over een specifiek ticket.
Biedt LiveAgent de ticketwatcher-optie?
LiveAgent biedt een ticketwatcher-optie. Een bepaald ticket kan worden gekoppeld aan de weergave van een specifieke vertegenwoordiger of de hele afdeling.
Na het lezen over de functies van een ticket watcher, kun je kijken naar ticketsjablonen. Deze sjablonen helpen je om snel en effectief te reageren op klantvragen en verbeteren daardoor je klantenservice. Daarnaast is het nuttig om meer te leren over klanteninzichten. Je ontdekt hoe je deze inzichten kunt verzamelen en gebruiken om je service verder te verbeteren.
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!