Wat is een ticket thread?
Een Ticket-thread is technisch gezien hetzelfde als een Ticket. Soms verwijzen klanten naar ticketthreads als tickets en vice versa. Meestal bedoelen ze met Ticket-thread de volledige communicatie die beschikbaar is in 1 ticket, met alle notities, tijdstempels, antwoorden en antwoorden van de klant en de vertegenwoordiger. Ticketthreads zijn erg handig in helpdeskoplossingen en in it-ticketsystemen, omdat ze gebruikers in staat stellen eerdere gesprekken te volgen zonder uitgebreid te hoeven zoeken in het ticketsysteem.
Frequently Asked Questions
Wat is een ticket thread?
De ticketthread is hetzelfde als het ticket. Dus een melding die in het systeem werd ingevoerd en omgezet in een ticket. Onder Thread wordt verstaan alle correspondentie die beschikbaar is in één ticket, inclusief notities, tijdstempels, klant- en vertegenwoordigersreacties.
Wie heeft toegang tot ticketthreads?
Alle vertegenwoordigers die zijn toegewezen aan specifieke tickets, agenten met wie ze worden gedeeld, evenals beheerders en de eigenaar, hebben toegang tot threads met tickets.
Waar in LiveAgent kunt u ticketthreads controleren?
In LiveAgent kunnen ticketthreads worden gecontroleerd in het vertegenwoordigerspaneel in de sectie Tickets.
Na het lezen over ticket threads, kunt u verder ontdekken wat een ondersteuningsticket is en waarom het nuttig is voor een efficiëntere klantenservice. Leer meer over de verschillende soorten tickets en hoe ze bijdragen aan een verbeterde klantenervaring.
Als u geïnteresseerd bent in directe communicatie met klanten, overweeg dan het artikel over live chatondersteuning. Ontdek hoe live chat een favoriete contactmethode kan zijn voor klanten en hoe het de supportervaring kan verbeteren.
Voor een overzicht van het beheren van klantentickets, kunt u het artikel over ticketbeheer raadplegen. Het biedt inzichten in effectieve ticketbeheerstrategieën om de klanttevredenheid te verhogen.
Heeft u behoefte aan praktische hulpmiddelen voor uw supportteam? Bekijk dan de ticketsjablonen, die kant-en-klare reacties bieden om snel en efficiënt op klantenvragen te reageren. Deze sjablonen helpen bij het handhaven van consistentie en professionaliteit in de communicatie.
Ten slotte kunt u meer leren over het belang van een ondersteuningsadres. Dit artikel legt uit waarom een goed beheerd emailondersteuningsadres essentieel is voor een effectieve klantenservice.
Helpdesk software woordenlijst
Ontdek onze uitgebreide woordenlijst voor helpdesksoftware en klantenservice. Begrijp alle terminologie moeiteloos!