Wat is het delen van tickets?
Tickets delen doet u eenvoudig door gebruik te maken van de interne live chat. Telkens wanneer een agent een juiste Ticket-ID gebruikt, wordt deze automatisch gehyperlinkt om gemakkelijker te kunnen delen. Wanneer de vertegenwoordigers op de ticket-ID klikken, wordt het specifieke ticket automatisch geopend in hun agentenpaneel. Dit bespaart tijd, vooral wanneer vertegnwoordigers hulp van elkaar nodig hebben en ze kunnen snel tickets delen waar ze hulp nodig hebben.
Een ander nuttig onderdeel van tickets en het delen van tickets is het ticket en de achterstand van klanten, zodat uw klantenserviceteam altijd op de hoogte kan blijven van onopgeloste tickets.
Frequently Asked Questions
Wat betekent de term ticketdeling?
Tickets delen betekent snel en veilig tickets delen tussen vertegenwoordigers. Zodat ze elkaar kunnen ondersteunen.
Waarom is het raadzaam om gebruik te maken van ticket sharing?
Het delen van tickets maakt een snelle overdracht tussen vertegenwoordigers mogelijk wanneer u ondersteuning en aanvullende kennis nodig heeft die een andere vertegenwoordiger mogelijk heeft. Dit alles vergemakkelijkt het werk van vertegenwoordigers en zorgt voor een vrije informatiestroom.
Is het delen van tickets beschikbaar in LiveAgent?
LiveAgent-tickets delen is mogelijk dankzij de interne live chat. Wanneer de vertegenwoordiger de juiste ticket-ID gebruikt, ontvangt hij een hyperlink die hij gemakkelijk kan delen.
Als u meer wilt weten over het delen van tickets, bekijk dan de FAQ's. Ze bevatten antwoorden op veelgestelde vragen die u kunnen helpen bij het verbeteren van uw workflow.
Wilt u uw klantenservice verbeteren? Lees dan zeker over notities in LiveAgent om te zien hoe ze uw team kunnen helpen georganiseerd te blijven.
Verken de mogelijkheden van een online chat, een essentieel hulpmiddel om direct met klanten te communiceren en hen snel van informatie te voorzien.
Ontdek hoe aangepaste functies uw LiveAgent ervaring kunnen personaliseren door aangepaste rollen en machtigingen in te stellen.
Tot slot, overweeg het gebruik van een chatknop op uw website om uw klanten direct met de juiste afdeling te verbinden en offline berichten in te schakelen voor betere klantinteractie.
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!