Wat is een Tel Link protocol?
Tel-link-protocollen worden gebruikt voor het instellen van online belopties (click-to-call). Door gebruik te maken van een tel-link-protocol wordt op een website een oproeplink voor een telefoonnummer gemaakt, meestal in de vorm van een tekstlink, knop of afbeelding. Door op deze link te klikken, kunnen klanten een direct telefoongesprek starten met een telefoonnummer naar keuze. De meeste moderne webbrowsers ondersteunen automatische nummerherkenning, zodat telefoonnummers automatisch in links worden omgezet. Soms wilt u het misschien zelf doen.
Klanten hoeven geen andere software te downloaden dan standaard plug-ins, zoals Flash. Dit neemt de zorgen weg over het downloaden van schadelijke software, zoals malware of spyware. Veel click-to-call-technologie is een clientloze web-to-phone-service, wat betekent dat de oproep plaatsvindt buiten de computer van de gebruiker.
Klanten voorzien van een click-to-call-optie is een waardevolle optie, aangezien klanten hierdoor rechtstreeks met uw vertegenwoordigers kunnen communiceren.
Hoe hyperlinkt u een telefoonnummer?
Het is makkelijk. Kopieer de onderstaande code naar uw website en vervang het telefoonnummer tussen de aanhalingstekens door uw eigen nummer.
Nadat u de wijzigingen hebt opgeslagen, zou u uw telefoonnummer als hyperlink op uw website moeten zien. Nadat uw klanten op de link hebben geklikt, wordt er een telefonische communicatie tussen hen en uw vertegenwoordiger opgezet.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Wilt u uw bedrijf nog meer verbeteren?
Het insluiten van een telefoonlink in uw website is een goed begin voor het werven van loyale klanten. Als u echter een efficiënte en effectieve klantenservice wilt creëren om uw inkomsten te verhogen en een concurrentievoordeel te behalen, probeer dan een helpdesk-oplossing. De beste helpdesksoftware omvat emails, oproepen, live chat, Forums, kennisbank, vragen van klanten op sociale media en meer!
Als u meer wilt weten, bekijk dan nu LiveAgent – Functies.
Try out LiveAgent for FREE
LiveAgent is a help desk solution that improves your customer service right away. Test it out now for free, and start increasing your sales right away.
Frequently Asked Questions
Wat is een Tel Link?
Tellink is een telefoonlink die op websites wordt gebruikt. Simpel gezegd, het maakt uw telefoonnummer klikbaar. Daarom kan de klant, wanneer hij/zij contact met u wil opnemen, op de link klikken en direct contact opnemen met uw klantenondersteuning.
Hoe voegt u een telefoonlink toe in HTML?
Pas eenvoudigweg het telefoonnummer en de tekst aan of vervang deze door uw klanten op uw website te laten zien in de volgende HTML-sjabloon voor telefoonlinks: 1-234-567-1111 Klik om te bellen
Moet ik mijn mobiele telefoonnummer op mijn website zetten?
Tel Link is een nuttige aanvulling voor elke website/bedrijf die betere klantenservice/ondersteuning wil bieden. De voordelen zijn meestal verbeterde klantentevredenheid en klantrelaties. Bovendien kan het uw verkopen of, in het algemeen, conversies verhogen.
Als je meer wilt weten over hoe je een telefoonnummer kunt hyperlinken, dan is er een handige gids die je stap voor stap door het proces leidt. Dit is essentieel om het je klanten makkelijker te maken om contact met je op te nemen.
Overweeg ook om te kijken naar manieren om uw bedrijf nog meer te verbeteren. Hier vind je waardevolle tips en strategieën die je kunt toepassen om je klantenservice te optimaliseren.
Als je vragen hebt, is er een sectie met veelgestelde vragen die je misschien nuttig vindt. Hier worden de meest voorkomende vragen beantwoord om je verder te helpen.
Tot slot, als je wilt weten hoe je je klantenservice kunt verbeteren, zijn er veel handige tips en inzichten te vinden. Deze informatie helpt je om een nog betere ervaring voor je klanten te creëren.