Wat is een subdomain?
Een subdomein is een domein dat deel uitmaakt van een groter domein dat het hoofddomein wordt genoemd. Omdat LiveAgent een cloudgebaseerde applicatie is, moet elke LiveAgent-account van een klant zijn eigen specifieke subdomein hebben. In de praktijk betekent dit dat alle accounts worden geïnstalleerd als subdomeinen van het hoofddomein www.ladesk.com.
Het laatste subdomein ziet er als volgt uit: youraccount.ladesk.com
Als uw huidige domein u niet bevalt, kunt u altijd onze ondersteuning vragen om uw account naar een ander, beschikbaar domein te verplaatsen. U kunt uw LiveAgent-account ook op uw eigen domein parkeren.
Bekijk een video over subdomain
Met subdomeinen kunnen gebruikers specifieke delen van een website maken die kunnen worden gebruikt om een apart gedeelte voor een bepaald onderwerp te maken. LiveAgent-helpdesksoftware kan worden gekoppeld aan het subdomein van een website, waardoor medewerkers van de klantenservice snel en efficiënt kunnen reageren op vragen van klanten. LiveAgent biedt ook gebruiksvriendelijke analyses waarmee u eenvoudig de communicatie met klanten kunt volgen en kunt begrijpen welke problemen mensen ervaren. Door gebruik te maken van LiveAgent en het subdomein kunnen bedrijven uitstekende klantenservice bieden en een plezierige gebruikerservaring creëren.
Frequently Asked Questions
Wat is een subdomein?
Een subdomein is een domein dat deel uitmaakt van het hoofddomein, het is een extra sectie van de hoofddomeinnaam. U kunt meerdere subdomeinen in uw hoofddomein hebben, elk met verschillende bronnen. De subdomeinen hoeven niet bij dezelfde hosting te zijn aangesloten als het hoofddomein.
Waarom hebt u een subdomein nodig om LiveAgent te gebruiken?
LiveAgent is een cloudgebaseerde applicatie, daarom moet elk LiveAgent-klantenaccount zijn eigen subdomein hebben. In de praktijk betekent dit dat alle accounts worden geïnstalleerd als subdomeinen van het hoofddomein ladesk.com.
Is het mogelijk om uw subdomein te wijzigen in LiveAgent?
Als u het subdomein in LiveAgent wilt wijzigen, kunt u vragen om uw account over te zetten naar een andere toegang. U kunt uw LiveAgent-account ook toewijzen aan uw eigen domein.
Na het lezen van deze pagina over subdomeinen, kun je meer ontdekken over wat klantenondersteuning echt betekent door de Klantenondersteuning (Uitgelegd) te bekijken. Hier vind je informatie over het verschil tussen klantenservice en klantenondersteuning en waarom het zo belangrijk is.
Als je wilt begrijpen welke verantwoordelijkheden klantenservice medewerkers hebben, neem dan een kijkje bij 10 Belangrijke taken en verantwoordelijkheden van de klantenservice. Deze pagina biedt een diepgaand inzicht in de taken en verantwoordelijkheden van de klantenservice.
Ben je benieuwd naar de rol van een extern emaildomein, dan is de pagina Extern emaildomein (Uitgelegd) de moeite waard. Hier krijg je een helder beeld van wat een extern emaildomein inhoudt.
Tenslotte, als je meer visuele uitleg wilt, bekijk dan de Klantenservice video's (Uitgelegd). Deze pagina legt uit wat klantenservice video's zijn en hoe ze je kunnen helpen.
Ontdek hoe de opslag en beveiliging van klantinformatie uw klantenservice en bedrijfsgroei kunnen verbeteren. LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheren van klantengegevens, met krachtige functies en integraties. Probeer het nu gratis en verhoog klantentevredenheid en omzet!
Ontdek de kracht van effectieve helpdeskondersteuning met LiveAgent. Bied omnichannel klantenservice met onze uitgebreide toolset, inclusief ticketsysteem, live chat en callcenter. Verhoog klanttevredenheid met 24/7 ondersteuning en self-service opties. Start gratis en verbeter uw klantrelaties vandaag!
Helpdesk software woordenlijst
Ontdek onze uitgebreide woordenlijst voor helpdesksoftware en klantenservice. Begrijp alle terminologie moeiteloos!