Wat zijn slimme regels?
Smart Rules zijn een synoniem voor wat we Rules noemen bij LiveAgent. Regels helpen u uw workflow te automatiseren, de werklast te verminderen en een hogere efficiëntie te bieden. Regels worden geactiveerd wanneer aan bepaalde voorwaarden is voldaan. Elke regel bestaat uit een voorwaarde en actie.
Meer informatie over Regels in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Wat zijn slimme regels?
Intelligent beleid, ook wel bekend als regels, helpt bij het automatiseren van uw workflow, het verminderen van de werkdruk en het verhogen van de productiviteit van vertegenwoordigers. Ze bestaan uit specifieke voorwaarden en acties. Ze worden geactiveerd door een specifieke actie.
Hoe kunt u slimme regels gebruiken?
Intelligente regels kunnen bijvoorbeeld worden gebruikt wanneer een ticket wordt gemaakt op basis van een email, de status van het ticket verandert, het ticket wordt gedefinieerd als spam, het ticket wordt doorgegeven van de ene vertegenwoordiger naar de andere, de vertegenwoordiger wordt beoordeeld als kijk of de tickettags zijn veranderd.
Worden slimme regels geleverd door LiveAgent?
Slimme regels worden geleverd door LiveAgent. U vindt alle regels en de mogelijkheid om ze te maken op het tabblad Regels.
Na het lezen over slimme regels, kunt u meer ontdekken door te kijken naar Wat zijn automatiseringsregels?. Deze pagina legt uit hoe automatiseringsregels werken en hoe ze de klantentevredenheid kunnen verbeteren.
Daarnaast kunt u ook meer te weten komen over SLA-regels en hoe deze regels u kunnen helpen om betere service te bieden. Ontdek hoe u met automatiseringsregels tijd en geld kunt besparen, terwijl u menselijke fouten minimaliseert.
Helpdesk software woordenlijst
Ontdek onze uitgebreide woordenlijst voor helpdesksoftware en klantenservice. Begrijp alle terminologie moeiteloos!