Wat zijn rapporten?
Rapporten, ook wel Analytics genoemd, geven u algemeen inzicht in wat en in welk volume er in uw account gebeurt. Ze vormen een integraal onderdeel van uw helpdeskticketsoftware. LiveAgent biedt uitgebreide rapportage, inclusief analyseoverzicht, prestatierapport, agentstatistieken, afdelingsrapport, oproepdetailrecord, tagrapport, tijdrapport, activiteitenlogboek of auditlogboek, allemaal exporteerbaar naar CSV-bestanden.
Een van de handigste rapportagefuncties binnen LiveAgent is het agentrapport, dat een uniek inzicht in hoe uw agenten hun werktijd besteden. Deze agentrapporten bevatten grafieken en veel weergaveopties zoals tags, gemiddelde open antwoordtijd, inkomende berichten, gemiste chats, en meer.
Meer informatie over LiveAgent-rapporten.
Frequently Asked Questions
Hoe definieert u rapportages?
Rapporten zijn gegevensverzamelingen die u een algemeen beeld geven van wat er gebeurt in uw softwaresysteemaccount voor klantenondersteuning. Hiermee kunt u beoordelen of de service op het juiste niveau is of dat er behoefte is aan verbeteringen.
Hoe rapporten genereren in LiveAgent?
LiveAgent biedt uitgebreide rapporten die u kunt opvragen in de sectie Rapporten. Als u een document moet genereren, kunt u dit downloaden met de CSV-extensie.
Welke soorten rapporten biedt LiveAgent?
LiveAgent biedt uitgebreide rapporten, waaronder analyseoverzichten, prestatierapport, vertegenwoordigersrapport, afdelingsrapport, prestatierapport per tag, prestatie-tijdrapport, prestatierapport per kanaal en auditlogboek, uitgesplitst naar verschillende tijdsperioden (van single-user tot het volledige jaar).
Na het lezen van deze pagina over rapporten, kunt u meer te weten komen over hoe klantenservice verbeteren. Dit artikel biedt u nuttige tips en inzichten om uw klantondersteuning naar een hoger niveau te tillen. Als u geïnteresseerd bent in hulp bij callcentersoftware, bekijk dan de pagina over veelgestelde vragen. U vindt daar antwoorden op veelvoorkomende vragen en hoe u uw klantenservice kunt optimaliseren. Tot slot, als u meer wilt weten over de essentiële onderdelen van een helpdeskondersteuning, kunt u het artikel over veelgestelde vragen raadplegen. Het biedt inzicht in hoe een klantenservice ticketing tool kan bijdragen aan effectieve ondersteuning.
Helpdesk software woordenlijst
Ontdek onze uitgebreide woordenlijst voor helpdesksoftware en klantenservice. Begrijp alle terminologie moeiteloos!