Wat zijn telefoontickets?
Elk telefoongesprek van een klant naar de helpdesk wordt gearchiveerd in de vorm van een ticket. Het ticket bevat informatie over de beller, de vertegenwoordiger en het gesprek tussen hen. Wanneer er een nieuwe oproep over hetzelfde onderwerp wordt gedaan, wordt de informatie hierover toegevoegd aan het vorige ticket.
Ticketing is belangrijk voor het bijhouden van alle acties. Niet alleen telefoontjes, maar ook emails en andere communicatiemiddelen worden omgezet in tickets. Dit helpt om eenheid en orde te handhaven tussen alle kanalen. Om de hoogste kwaliteit van service te waarborgen, implementeer ticketing best practices.
Na het lezen van de pagina over phone ticketing, kunt u uw klantenservice verder verbeteren door te kijken naar onze gratis helpdesksjablonen. Deze sjablonen helpen u om snel en professioneel te reageren op klantvragen. Ontdek ook de voordelen van live chat voor startende bedrijven en KMO's. Live chat kan u helpen om direct met klanten te communiceren en hun vragen snel te beantwoorden. Daarnaast zijn er gratis ticketsjablonen beschikbaar die u kunnen helpen bij het efficiënt afhandelen van supporttickets. Deze sjablonen zorgen ervoor dat uw team consistente en klantgerichte antwoorden kan geven. Voor een diepgaand begrip van hoe callcentra kunnen bijdragen aan uw bedrijfsdoelen, kunt u meer lezen over onze callcenteroplossing. Deze oplossingen bieden u de tools om uw callcenter efficiënt te beheren en de klanttevredenheid te verhogen. Tot slot, als u geïnteresseerd bent in het maximaliseren van uw callcenterinvestering, bekijk dan onze gids over gratis callcentersoftware. Deze software biedt tal van voordelen, zoals verbeterde productiviteit en klantentevredenheid.
Bereik vertegenwoordigersticket
Ontdek hoe de 'Bereik vertegenwoordigersticket' functie in LiveAgent helpt bij het beheer van tickettoegang voor vertegenwoordigers, afhankelijk van bedrijfsgrootte en afdeling. Verbeter uw klantenservice met geavanceerde tools en start een gratis proefperiode zonder verplichtingen. Beheerders kunnen eenvoudig de toegang tot afdelingen beheren, waardoor de efficiëntie en klanttevredenheid toenemen. Bezoek nu voor meer informatie!
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!
Ontdek hoe de opslag en beveiliging van klantinformatie uw klantenservice en bedrijfsgroei kunnen verbeteren. LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheren van klantengegevens, met krachtige functies en integraties. Probeer het nu gratis en verhoog klantentevredenheid en omzet!
Ontdek het klantenservicecenter: het centrale punt voor effectieve klantencommunicatie via oproepen, e-mails, live chats en faxen. Vergroot klanttevredenheid met automatische oproepverdeling, opname en data-analyse. Start nu een gratis 14-daagse proefperiode met LiveAgent en verbeter uw klantenservice!