Wat zijn persoonlijke notities?
Privénotities, ook wel interne tickets genoemd in LiveAgent, zijn een geweldige manier om informatie uit te wisselen zonder dat derden dit kunnen zien. U kunt een privénotitie maken om een bericht naar een specifieke doelgroep te sturen. Met privénotities kunt u belangrijke informatie aan uw teamleden geven, terwijl de vertegenwoordigers en klanten er totaal niet van op de hoogte zijn.
Frequently Asked Questions
Wat betekenen privénotities?
Privé-aantekeningen zijn aantekeningen die een agent op een specifiek ticket kan achterlaten. De contact opnemende klant kan de aantekeningen niet zien. Ze zijn alleen beschikbaar voor inspectie door vertegenwoordigers die toegang hebben tot een specifiek ticket.
Hoe kunt u privénotities gebruiken om betere klantenondersteuning te bieden?
Met privénotities kunt u de belangrijkste problemen met betrekking tot het probleem opschrijven. Het toevoegen van dergelijke notities maakt het ook gemakkelijker voor een andere vertegenwoordiger om de specifieke op te lossen zaak over te nemen. Daarnaast kunt u daar informatie toevoegen die de makelaar elders niet kan vinden.
Kunt u de functie voor privénotities in LiveAgent gebruiken?
In LiveAgent heeft u de mogelijkheid om privénotities te gebruiken. Hierdoor wordt het werk van de vertegenwoordigers gemakkelijker en kunnen ze activiteiten op een beter niveau uitvoeren.
Als je meer wilt weten over hoe je persoonlijke notities kunt gebruiken, bekijk dan zeker het artikel over wat persoonlijke notities zijn. Het biedt een diepgaand inzicht in hoe ze je kunnen helpen bij het verbeteren van je klantenservice.
Bekijk ook het artikel over email notificaties. Het legt uit hoe deze meldingen je kunnen helpen om op de hoogte te blijven van belangrijke updates.
Voor meer informatie over hoe je notities kunt inzetten binnen je klantenservice, kun je het artikel over notities lezen. Dit artikel biedt praktische tips en voorbeelden.
Als je benieuwd bent naar de mogelijkheden van online communicatie, ontdek dan het artikel over online chat. Het laat zien hoe je online chat kunt gebruiken om direct contact te hebben met je klanten.
Wil je weten hoe je effectieve bedank e-mails kunt schrijven? Lees dan het artikel over bedank emails. Het geeft je stapsgewijze begeleiding en sjablonen om je klanten op een persoonlijke manier te bedanken.
Gepersonaliseerde emailantwoorden
Ontdek de kracht van gepersonaliseerde emailantwoorden bij LiveAgent! Verhoog klantvertrouwen en optimaliseer communicatie door uw naam in plaats van alleen uw functie te tonen. Start gratis en ervaar vriendelijkere interacties met uw klanten.
Ontdek hoe de opslag en beveiliging van klantinformatie uw klantenservice en bedrijfsgroei kunnen verbeteren. LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheren van klantengegevens, met krachtige functies en integraties. Probeer het nu gratis en verhoog klantentevredenheid en omzet!