Wat is pathfinder?
Pathfinder kan worden geïntegreerd in uw huidige software om uw klantenservice te verbeteren. Met de app kunt u de activiteit van eindgebruikers volgen 30 minuten vóór en nadat ze een helpticket hebben ingediend. Een duidelijk beeld hebben van waar de klant aan heeft gewerkt, kan zeer nuttig zijn voor het ondersteuningslid van uw team bij het oplossen van het probleem van de klant.
Frequently Asked Questions
Wat is pathfinder?
Pathfinder is een optie waarmee u de activiteit van eindgebruikers 30 minuten voor en na het indienen van een ondersteuningsticket kunt volgen. Hierdoor hebt u een beeld van waar de klant mee bezig is, wat het werk van de vertegenwoordiger die ondersteuning gaat bieden kan vergemakkelijken.
Hoe kunt u pathfinder gebruiken?
Pathfinder kan worden geïntegreerd met huidige software. Hierdoor komen we erachter welke stappen de klant heeft genomen en kan het helpen bij het vinden van de oorzaak van het probleem, en ons laten zien wat de klant al heeft gedaan en niet effectief bleek te zijn.
Kunt u een pathfinder integreren in je LiveAgent-account?
Pathfinder kan worden geïntegreerd met de huidige LiveAgent-software. Dit geeft u de kans om uw klantenservice te verbeteren.
Na het verkennen van de Pathfinder pagina, kunt u uw kennis uitbreiden door te leren over ondersteuningsautomatisering. Ontdek hoe automatisering uw klantenservice kan verbeteren en de productiviteit kan verhogen.
Een ander handig onderwerp om te verkennen is de klantenservice. Begrijp waarom uitstekende klantenservice cruciaal is voor het opbouwen van klantvertrouwen en het verbeteren van uw merkimago.
Tot slot, als u geïnteresseerd bent in het optimaliseren van uw communicatie met klanten, bekijk dan de online bezoekers functies. Leer hoe u proactief met uw websitebezoekers kunt chatten en zo hun ervaring verbetert.
Ontdek de kracht van effectieve helpdeskondersteuning met LiveAgent. Bied omnichannel klantenservice met onze uitgebreide toolset, inclusief ticketsysteem, live chat en callcenter. Verhoog klanttevredenheid met 24/7 ondersteuning en self-service opties. Start gratis en verbeter uw klantrelaties vandaag!
Ontdek hoe callcentersoftware uw klantenservice kan verbeteren met automatische oproepverdeling, IVR-systemen en meer. Leer over de voordelen van virtuele callcenters, zoals flexibiliteit en lagere kosten. Bezoek nu om meer te weten te komen over het kiezen van de juiste software voor uw behoeften en verhoog de klanttevredenheid!