Wat zijn pagina’s bekeken per sessie?
Een artikel heeft veel pagina’s. Als iemand uw artikel tegenkomt, is de kans groot dat hij niet alle pagina’s bekijkt. Sommigen van hen hebben mogelijk de inhoud waarnaar de persoon op zoek is, daarom zou de rest van de pagina’s nutteloos zijn om te bekijken en zouden ze worden overgeslagen.
Pagina’s die door een persoon worden bekeken, zijn nuttig om uw artikels te verbeteren, omdat ze laten zien waarnaar de klant op zoek is. Dus de volgende keer voordat u een artikel publiceert, kunt u de inhoud controleren en als u denkt dat uw klant bepaalde informatie niet nodig heeft, kunt u deze verwijderen.
Frequently Asked Questions
Wat betekent de term bekeken pagina's per sessie?
Pagina's bekeken per sessie is een indicator die het gemiddelde aantal bekeken pagina's per sessie op uw website weergeeft. Hoe meer pagina's per sessie, hoe hoger de gebruikersbetrokkenheid, waardoor uw site vaker kan worden ontdekt.
Wat moet u controleren op de bekeken pagina's per sessiestatistiek?
Als u gegevens over weergegeven pagina's per sessie wilt controleren, moet u bijhouden welke subpagina's het meest betrokken zijn en beoordelen welke inhoud uw publiek beïnvloedt. Daarnaast de impact van campagnes, marketing en geïnvesteerde fondsen die van invloed kunnen zijn op paginaweergaven.
Kunt u met LiveAgent bekeken pagina's per sessie meten?
Met LiveAgent kunt u bekeken pagina's per sessie meten. Hierdoor kunt u analyseren waar klanten langer blijven en wat hen het meest aanspreekt.
Als je meer wilt weten over waarom FAQ software een krachtig hulpmiddel is voor klantenondersteuning, dan moet je zeker het artikel over Nederlandse FAQ software lezen. Het zal je inzicht geven in hoe je klantentevredenheid kunt verhogen en vertegenwoordigers productiever kunt maken. Overweeg ook om het artikel over het Helpcenter te bekijken, waar je kunt leren wat een helpcenter precies is en hoe het je klantenservice kan verbeteren. Tot slot, als je wilt ontdekken wat een geweldige klantenservice inhoudt, raad ik aan om daar meer over te lezen. Het artikel biedt waardevolle inzichten in het leveren van uitstekende klantenservice.
Ontdek alles over 'kost per contact', een essentiële KPI voor callcenters die helpt bij het beheren van budgetten en het verbeteren van operationele kosten. Leer hoe u deze kosten berekent en verlaagt met effectieve strategieën zoals IVR en selfservice-opties. Bezoek onze pagina voor diepgaande inzichten en praktische tips om uw callcenterefficiëntie te verhogen.
Ontdek hoe de opslag en beveiliging van klantinformatie uw klantenservice en bedrijfsgroei kunnen verbeteren. LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheren van klantengegevens, met krachtige functies en integraties. Probeer het nu gratis en verhoog klantentevredenheid en omzet!